Merabaa bana hani bölümleri uzun yap falan diyonuz ya. Yoo. Yapmıcam AHAAHAHA
Neys ballarım
İyi okumalare😚
_____________2. Ağız anlatımı
Minho belimden tutup beni kendine çekip sarıldı. Çok rahat hissediyorum. O çalışan ile neden kavga etti acaba? Neyse.
"Minho yolun ortasındayız"
"Ee ne olmuş"
"Bişi olmadı"
Benden ayrılmıştı. Kendimi boşlukta gibi hissediyorum. O sırada koluma girip bana baktı.
"Seni bir yere götüreceğim hazır akşam oluyo çok güzel görünür."
Kafamı salladım yavaş yavaş yürüyorduk. 15 dakikadır yürüyoduk her nereye gidiyoruz dememle bana bakıp gülümsüyor. İyi mi bu la. Durup benim önüme geçti.
"Yaklaştık az sonra göreceksin"
Diyip gözlerimi bi bezle kapadı. Çok heycanlandıımm. Acaba neresi. Nasıl bi yer. Elimden tuttu. Kelebekler içimde birbirine dayıyodu. Beni çekiştirmeye başladı sanırım küçük bişi kalmıştı. 2 dakikaya yakın yürüdükten sonra önüme geçtiğini hissettim. Gözlerimi açtı.
"Soluna bak"
Dediği gibi yaptım çok.. Çok güzeldi. Bu görüntü aşırı güzeldi. Ben sadece bakakalmışdım. Çok güzel bi günbatımı vardı. Deniz kenarına gelmiştik ve gün batımı vardı. Her ne kadar basit olsada benim için daima özel olarak kalıcak..
İki elimide tutuyordu ve o da baktığım yere bakıyodu. Birden ellerini belime yerleştirip sarıldı.
"Jisung,seni seviyorum"
Bana aşık olduğunu biliyordum zaten. (Ayn). Ona söz ile değilde dokunuş ile hissettirmek için ondan ayrılıp. Dudağına uzanıp öptüm onu. O da şaşırmış karşılık vermiyordu. Şaşkınlığı geçmiş karşılık veriyordu.
Nefessiz kaldığımız için ayrıldık birbirimizden.
"Bende seni seviyorum Lee Minho"
"O zaman Han Jisung benim ile çıkar mısın?"
"EEVEEET"
"Tamam canım bak bağırma biliyorum heyecanlanıyosun ama kulağımı siktin bebeğim"
"Tamam bi daha olmaz"
"Eve geçelim mi artık"
"Olur uykumda var zaten"
...
Eve gelir gelmez kendimi odama attım. Kafamı yastığa koysam uyicam ha. Ama ben uyumicam yemek yicem.
"MİNHO"
"Ne oldu bebeğim"
"Acıktım beni kucağına alıp mutfağa götürür müsün?"
"Gel hadi"
Diyip beni kucağına aldı. Ayaklarımı beline doladım kollarımı da boynuna doladım. Kafamıda omzuna koydum.
"Ne yemek istersin ne yapayım"
"Bana fark etmez"
Beni tezgaha oturtdu. Şuan uyumak istiyorum ama açım.
"Sade ramen yapsan yeter"
"Tamamm benim minik bebeğiiimm"
(Minicik🤏🏻)Minho bana yemek hazırlıyordu ben ise uyukluyodum. Sonunda hazırlamıştı neden iki saat sürdü lan.
"Dur şunları bırakıyım masaya seni alıcam kucağıma bekle"
"Tamamm"
Bırakıp yanıma gelmişti. Beni yine aynı şekilde kucağına alıp masaya götürdü. Sandalyeye oturtdu beni o da yanıma oturdu.
Yemeği yedik oturuyoduk ben artık uyumak üzereydim. Uyku sersemi olduğum için ne olduğunu anlamıyordum. Sanırım Minho beni kucağına almış odama götürüyordu.
3. Ağız anlatımı
Jisung yemek yedikten sonra uyumuştu. Bende onu kucağıma alıp odasına götürüyordu. Götürürken mrlıyordu bişiler diyodu sanırım yicem küçücük. (🤏🏻)
Onu yatağına yatırdım eve gelir gelmez zaten pijamalarını giymişti. Sincaplı kendi kadar küçücük tatlıs pijamalarıyla çok tatlı görünüyordu.
(🤏🏻)Odasına geldiğimde yatağına yatıdım onu. Yatağına iki kişilik olduğu için bende yanına yattım. Kollarımı beline dolayıp rahatça uyuduk..
Meraabaağ diğer yb de byesss
Vote:30
Yorum:20
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düğün\Minsung
De TodoJisung gittiği düğünde durmadan kendisine bakan birini fark eder "Ne bakıyodun" "Hiç öylesine" "Şahsen ben inandım" Başlangıç: 28 Temmuz 2023 Bitiş: 31 Ocak 2024 Fic şarkısı: B.-Anıl Emre Daldal Fic şarkısı(2): My Love Mine All Mine-Mitski Etiketler...