Sanki ficlerim tutuyomuş gibi bir fic daha yazmaya karar verdim nxşxmxşcm🤭
İyi okumalare 💅
Jisung' dan
Uyandığım da saat öğlen iki yuh ben nası bu kadar uyumuşum normalde sürekli sabahın altısında falan kalkarım ama neyse. Yatağımda doğrulurken odama pat diye annem girdi. İnsan kapı çalar belki çıplaktım yani dimi.
"Oğlum"
"Anne"
"Oğlum"
"Annem"
Şuan sadece annemle bakışıyoruz hint dizisi çekiyoruz ve benim haberim mi yok yani aşk olsun.
"Akşam düğüne gitcez hazırlan dışarı çıkıyoz"
"Ne. Anne yalvaririm ben gelmiyim"
"Oğlum asırda bir kere gidiyosun bişi olmaz "
"Anne... Lütfen"
"Hayır Jis geliceksin"
"Peki anne "
"Tamam şimdi hazırlan"
Annem odadan çıkınca dolabımı açıp içine baktım of ne düğünü şimdi ya. İçinden bir tane bol siyah t-shirt altıma da bir tane gri bol eşofman giydim. Tabiki düğüne böyle gidicem ne yani takım elbise mi giycektim. Yanıma şarj aleti ve kulaklık aldım. Saçımı biraz tarayıp sprey sıktıktan sonra annemin yanına indim.
"Geldim anne"
"Heh çok yakışıklı olmuşsun oğlum oy yerim yanaklarını"
Diyip üstüme gelemeye başladı annem sürekli böyle yapıyor yine yanağımı kızartcak ya.
"Anne dur hadi çıkmıyo muyduk? "
"Evet evet hadi ayakkabılarını giy"
"Babam nerde? "
"O düğün hazırlıklarına yardım ediyo"
"Tamam"
Diyip ayakkabıları giymeye başlamıştım.
Evden çıkıp bir sürü yerlere gittik(yazmaya üşeniyore)Tabi benim canım annem bütün aldığımız hediye poşetlerini bana kitledi ben taşıyorum. En sonda düğün yapılacağı yere geldik çok güzel görünüyordu. Annem elimdekileri almış hazırlık odasına yani gelin ile damadın odasına gidip hediyeleri köşeye koymuştu.
...
Aradan 1 saat geçti yavaş yavaş birileri geliyordu şuan toplasan 20-25 kişi vardık. Düğünün başlamasına 3 dakika vardı. Ben sadece oturuyordum ve olan biteni izliyordum bir yandan da yolda kendime aldığım çekirdekleri çitliyordum. Düğün artık başlamıştı en az 200 kişiye yakın bir sürü insan vardı hiç birini de tanımıyodum.
Pasta kesme kısmına gelmiştik. Pasta kesildikten sonra çalışandan bir tabak pasta istedim. Adam pastayı getirmişti. Getirir getirmez yemeye başladım. Yerken bugün ne zaman geldiğini bilmediğim en az 40 kere göz göze geldiğim çocukla yeniden göz göze geldim çocuk durmadan bana bakıyordu. Gülümsedim. O da bana gülümsedi çok tatlı duruyordu.
Yunan heykeline benziyordu. Bu Yunan heykelinin adı ne acaba?
Bitti ehe
Biraz saçma oldu daha sonra Loss ile düzenlemeye alıcam Loss da karıştı😔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düğün\Minsung
عشوائيJisung gittiği düğünde durmadan kendisine bakan birini fark eder "Ne bakıyodun" "Hiç öylesine" "Şahsen ben inandım" Başlangıç: 28 Temmuz 2023 Bitiş: 31 Ocak 2024 Fic şarkısı: B.-Anıl Emre Daldal Fic şarkısı(2): My Love Mine All Mine-Mitski Etiketler...