Selaaam
Bakın lütfen benden yb isteyip okumamazlık yapmayın aq ya
İyi okumalare💅🏻
_______________2. Ağız anlatımı
Uyandım ve tavanı izlemeye başladım bugün haftasonuydu ve yapacağım hiç bişi yoktu. Ailem de iş için 1 aylığına yurt dışına çıkmışlardı. Telefonuma baktım ne mesaj ne de arama vardı. Yataktan kalktım ve mutfağa indim. Kendime mısır gevreği yaptım. Salona geçtim telefonumdan birşeyler açıp izlemeye başladım.
Zil çaldı. Ayağa kalkıp delikden baktım. He Minho'ymuş y- Bİ DAKİKA MİNHO MU BU NE ALAKA BENİM EVİMİ NERDEN BULDU. Bu ne alaka diye düşünüyodum hala stresden elim titriyodu. Neden stres yaptığımı da bilmiyodum.
Düşüncelerimden kurtulup sanki ona delikden bakmamış gibi normal bi surat ifadesiyle açtım kapıyı.
"Ee meraba Jis"
"Minho? Ne oldu?"
"Şey ailem uzun süre yurt dışına çıktılar ve ben evde kalmaya alışık değilim çok korkak bi tipimdir o yüzden sende kalabilir miyi-"
"Tamam uzatma"
"Teşekkürler Jis"
Yanına sadece çanta almıştı. Omzundan çantayı alıp odama bıraktım ve geri aşağı indim.
"Kendi evindeymiş gibi davran"
"Peki"
"Yemek hazırlamayı biliyo musun?"
"Evet biliyorum"
"Harika şimdi mutfağa geç bebeğim yemek hazırlicaksın"
"P-peki"
Omzundan tutup mutfağa doğru sürükledin onu. Bana ne yemek yapayım bakışı atıyodu.
"İstediğin yemeği yapabilirsin fark etmiyor bana kahvaltılık olsun yeter"
"Nası isterseniz"
Diyip gülmüştü. Çok tatlı gülüyordu. O mutfakta yemek hazırlarken bende bizim gruba yazıyodum.
Amk kaplumağaları🐢
Sinsisincaabı
Günaydın beyinlerinize soktuklarımCivkatilciv
Ayıp oluyo sincapSumun bread
Ayıp oluyor hyung😔Köpke suratli
Sizede günaydınSinsisincaabı
Olm bişi dicem şu Minho sabahın köründe evime gelmiş 1 ay bende kalcak yardın edin amkSumun bread
Geçmiş olsun ne diyelim hyung😔Sinsisincaabı
Şuan mutfakta yemek hazırlıyo gülüşüne kurban olduğumCivkatilciv
Kanka kanka aşık olmuşsunSinsisincaabı
Ay hoşt neyse ben Yunan heykelimin yanına gidiyorum sg biçler💅🏻Köpke suratli
Bu da Minho evinde kalıyo diye gotu başı ayrı oynadı siktir gitTelefonumu kapatıp Minhonun yanına gittim ve onu izlemeye başladim çok güzel yemek yapıyodu ve çok güzel kokuyodu.
"Ne oldu daldın gittin "
"He ne evet"
"Çok tatlısın Jis"
"Ney he ne alaka"
"Devrelerin mi yandı amk noluyo"
"Bişi olmadı güzel yemek yapıyomuşsun"
"Sağol"
"Çok gıcıksın"
"LAN NE ALAKA NE ALAKA"
Elindekilerini bırakıp bana dönmüştü. Şaka ile sahte sinir ile bana bakıyodu. Küçüklükten kalan travmam sebebi yüzünden gözlerim dolmuştu:)
"Hey hey neden gözlerim doldu özür dilerim ben şaka amaçlı bağırmıştım özür dilerim ağlama lütfen"
"Seninle alakalı birşey yok merak etme sadece küçük bişi işte"
Yanıma yaklaşıp sarılmıştı. Rahat hissettiğim için sarılmasına karşılık verdim.
"Şimdi bugünü mutlu ve eğlenceli geçircez üzülmek veya ağlamak yok tamam mı? "
"Tamamm"
"Şimdi birlikte yemek yapıcaz"
"Taamammmmmm"
Mutlulukla ellerimi havaya kaldırıp wohoow yapmıştım.
"Bebek gibisin Jisuuuungg"
"TABİKİ"
Ufak bi kahkaha atmıştı.
Birlikte yemek hazırlamaya başladık. Yemek yapmayı bitirince tabakları salona taşıdık. Televizyonun önünde büyük bi masa olduğu için o masaya koymuştuk tabakları.
Koltuğa oturup telefonu tvye bağlayıp rastgele bi video açtım. Hem yemek yerken bi yandan da videoyu izliyorduk.
Yemek bittikten ve bulaşıkları mutfağa koyduktan sonra salona geri geçtim. Koltuğa oturmak üzerken Minho beni tutup kucağına çekmişti. Şaşkınlıktan konuşamıyordum. Kucağında oturuyodum resmen.
Ona doğru döndüm yüzlerimiz çok yakındı. İkimizde bakışıyoduk. Bana da çok yaklaştı. Burunlarımız artık birbirine değiyordu. Sanırım artık dayanamamış dudağıma yapışmıştı. Ben hareket de etmiyordum ama itmiyordum da. Bir kaç saniye sonra benden ayrılmış birbirimize bakıyorduk.
Kesiyorem artk utanmıyorum jdşdmfdş. Neys alın size yb tm mı . Öbür yb de byesss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düğün\Minsung
AléatoireJisung gittiği düğünde durmadan kendisine bakan birini fark eder "Ne bakıyodun" "Hiç öylesine" "Şahsen ben inandım" Başlangıç: 28 Temmuz 2023 Bitiş: 31 Ocak 2024 Fic şarkısı: B.-Anıl Emre Daldal Fic şarkısı(2): My Love Mine All Mine-Mitski Etiketler...