3-yeni çocuk geliyomuş

2K 231 127
                                    

Selaaam

Bu arada ficde 3 tane ağız anlatımı var bunların 1.'si Yazar 2.'si Jisung 3.'sü Minho

İyi okumalare💅
------------
2. ağız anlatımı

Çalan alarmla uyandım. Telefonu elime alıp yere fırlattım ama pek hızlı değildi. O sırada yaptığımı daha yeni anlayıp hızla yataktan kalktım telefonuma baktım en azından kırılmamıştı. Niye böyle bişi yaptım lan. Telefonumu yerden alıp komidinin üstüne bıraktım. Tam dolabı açıyodum annem yine odama pat diye girdi bak kadın yeter.

"Oğlum"

"Efendim anne"

"He uyanmışsın günaydın canımın içi hadi giyin"

"Bende onu yapıyordum anne odama pat diye girmesen"

"Tamam yavrum"

Diyip çıktı odamdan kaç kere uyarmama rağmen yapmaya devam ediyodu. Dolaptan okul formasının üstüne sweat arıyordum. Beyaz bi tane sweat buldum onu giydim formamın üstüne.

Çok yakışmıştı. Küçük bi tane zincir alıp kemer takma yerine sabitledim. Şuan aşırı iyi duruyordum. Saçlarımı düzenleyip çantamı yedek anahtarı telefonumu ve son olarak cüzdanımı aldım. Hemen ayakkabıları giyip dışarı çıktım. Okula doğru yavaşca yürüyorum. Arkamdan bir adet Felix gelip sırtıma bağırarak atlayana kadar.

"NABER JİSUNGİE"

"OHA ÖKÜZ SIRTIMI DELDİN"

"Neyse bağırmayak naber sincap"

"İyi senden naber tavuk "

"Civciv o bi kere "

Felix'in suratına bakıp anırarak ona vuruyodum.

"NE VURUYON BE"

"NNXXLNXŞCNDŞCKDĞC FELİX CİDDEN TAVUĞA BENZİYON NDŞXMSİXMDÜDK"

"Aynen"

O da artık dayanamamış poğaça diye anırarak bana vuruyodu

"TAMAM BE YETER "

"Bence de poğaca sincap"

Dediği son şeyde side eye bakışı atıp yürümeye başladık.

Okula girdiğimizde bahçede Seungmin ve Jeongin bankda oturarak konuşuyorlardı. Felix hemen onların yanına gidip konuşmaya başlamıştı bende o sırada sınıfa çıkıyordum.

Merdiveni çıkarken yüzünü tam göremediğim biri omzuma çarpıp bişi demeden gitmişti. Arkasını dönerek yürümeye devam etmiş bense mal gibi dikilip ona bakıyodum. Yürüyüş şekli tanıdık gelmişti.

Önüme dönüp merdiveni çıkmaya devam ettim.

Sınıfa gelince çantamı sıraya bıraktım ve bende yerime oturdum. Nerdeyse kimse gelmemişti.

Yavaş yavaş herkes gelmeye başlayınca kafamı sıraya gömüp dersin başlamısını bekliyordum. Nerdeyse uykuya dalmak üzereyken bi ses ile irkildim bu kim ya.

"Hyung? İyi misin? "

Ha Jeonginmiş az kalsın sövücektim

"Evet Jeonginim iyiyim gözlerimi dinlendiriyordum sadece ne oldu? "

"Şey Beomgyu beni rahatsız ediyorda hocadan izin aldım yanına oturacaktım. "

"Tamam gel Jeongum"

Çantamı kendi arkama çekip oturmasını izledim. Jeongin dördümüzün arasında en masum olanıdır tipini yediğim.

Birbirimizle havadan sudan konuşurken sınıfa kimyacı Soobin hoca ve birisi daha girmişti.

"Çocuklar bu Minho yeni öğrencimiz"

Bir dakika bu düğündeki beni dikizleyen Yunan heykeli değil mi lan.

İki saat kimyacı kim olsun diye düşünüyodum Soobini yaptım xlkfşcnxl neyse sonraki bölüm de byesss

Düğün\MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin