27-gidelim gidelim

334 45 12
                                    

Fic bok yoluna gidiyo of bu aralar kafamdan atıyom her konuyu

İyi okumalar
--------

"Birşey diycem bu sahte amk"-Chan

"Ney"

"Nasıl lan"-Jg

"Olm baya gerçek"-hj

"Bi erkek hamile olur mu amk"-chn

"Jis bişi sorcam eczacı abi veya abla herneyse suratı nasıldı?"-Seung

"Kadının suratı eee biraz kınayıcıydı kibirli kendinş bilmiş gibiydi"

"Lan o piç kurusu sahte koymuş olabilir ben ona güvenmiyorum yani her gördüğümde bu kadın kesin bokluk yapıyo diye düşünüyodum"-seung

"Yani bi bebeğim olmicak"

"Olsa güzel olurdu ki hayır"-Cb

"Minho bişi dicem istiyo muydun"

"Meleğim istiyordum ama çok erken olduğu için istemiyordum da bence bilmiyorum daha sonradan evlatlık alabiliriz?"

"Oluurrr"

Diyip sarılmıştık bu konuyu daha fazla açmak istemiyodum psikolojimi etkiliyo gibi bişi oluyodu.

"Bu konuyu daha açmayalım lutfen"

"Nasıl istersen bebişim"-flx

"Geçen karşı komşum kampa gitmiş bizde gidelim mi"-cb

"OHA GİDELIM"-hjn

"Bence akşam saat 21 de gidelim o zamana kadar herkes kendi evlerinde ailelerin yanında rahatca kafssını dinlesin malum şu sıralar psikolojimiz bozuldu"-flx

"Bencede haydi gidelim akşama görüşürüz"

Minho bunu dedikten sonra bazı eşyalarımızı toplayıp çıktık hepimiz. Bir yerden sonra herkes ile ayrılmış birtek minhom ile ben kalmıştık.

Evimin önüne geldiğimde kapı açılıp annemin bana baktığını gördüm.

"OĞLUMMMMM"

"ANNEMMMMM"

Annem ile ilk defa görüşüyormuşuz gibi sarılıyorduk. Ayrılınca annem konuşmaya başladı

"Minho evladım içeri gelmek istermisin burda kalırsın hava kararmaya başladı"

"Gerek yok bayan Minji akşam herkes ile kampa gideceğiz zaten o yüzden hiç kimseyle konuşmadan kafa dinliceğiz"

"Anladım yavrum dikattli git tamam mı?"

"Tamam bayan Minji"

İçeri geçip Minhoya öpücük attım annem kapıyı kapatınca bana tekrar sarıldı.

"Oğlum herşeyi öğrendim herkes iyi değil mi"

"Evet anne kafa dinlemek için ayrıldık zaten herkes turp gibi"

"Neyse yavrum odaya geç sen eşya ayarla akşama bende yemek hazırlayım senşn için bi deri bi kemik kalmışsın resmen"

"Tamam annem"

Odama geçtim çanta hazırladım gerekli eşyalarımı çantaya tıktım. Aslında anneme göre bi deri bi kemiktim uf vücudumu görseniz yakıo.

Tam üstümü değiştiriyorum ki annem odama daldı.

"Oğlum"

"Anne"

"Oğlum"

"Annem"

"Hadi yemek hazır gel"

"Tamam anne üstümi değiştiriyim gelcem"

"Hadi yavrum"

Diyip kapıyı kapatıp gitti. Dünyanın en büyük dejavusunu yaşamış olabilirdim..

Gözlerim doldu. Ağlamaya başladım. Pek iyi değildim bu aralar. Okul hayatımdan oldum hayallerimden de.

Ağlaya ağlaya üstümü değiştirip odamdaki lavaboya girdim. Aynadan yüzüme baktım bitik durumdaydım.

Yüzüm solmuş gözlerim kızarmış eskideki hiç bir zaman yüzümden düşeyen gülüşüm artık yoktu.

Yüzümü yıkadım. Boynumdaki morluklar gitmişti.

Aşağı indim yüzüme sahte bi ifade takınmamıştım çünkü çok yoruldum.

"Hadi oğlum afiyet olsun sana ben önceden yemiştim"

"Tamam anne"

Yemeğe başlamıştım bir yandan yiyor bir yandan şuana kadar yaşadığım hatta unuttuğum anıları bile hatırlamış düşünüyordum en çok düşündüğüm ise şu düğündü. Birde okulun ilk günü...

Çok güzeldi. En azından 8 kişi ile birlikte evlerimizde açıktan okucaktık.

Yemeğimi bitirip tabağı mutfağa koydum. Saate baktığımda 20:25 di

Odama çıkıp çantamı aldım takıp kapıdan çıktım. Çıkmadan odama bir baktım. Bu odada ne günler geçmişti.

Derin bir nefes alıp verdiğimde kapıyı ve ışığı kapatıp aşağı indim.

Benimkiler kapıda arabayla bekliyorlardı. Annemşn yanına gidip sıkıca yarın yokmuş gibi sarıldım. Sarılmamız bitince yanaklarını öpmüştüm. Bizimkiler kapıda bize bakıyordu. Daha dayanamayarak ağlamaya başladım.

"Tamam balım ağlama hadi seninkiler bekliyor dikattli gidin yavrum"

"Tamam annem hadi görüşürüz"

Ayakkabılarımı giyip kapıyı çektim. Evime sanki terk ediyomuş gibi baktım. Hala ağlamaya devam ediyordum. Sokağıma baktım okula giderken geçtiğim sokaklara.

Sonra arabaya bir şekilde binmiştim. Minhonun kucağına geçip kapıyı çektim. Sessiz bir şekilde kucak kucağa gidiyorduk.

Tabi okula giderken geçtiğim sokaklardan geçerken bir yer gözüme çarptı. Çarpan yer ise ben okula tek giderken Lixin arkadan gelip sırtıma atladığı yerdi.

Oraya bakılı kalmıştım. Lixe o yeri göstermiştim. İkimizde sessizce ağlamaya başladık..

Of moralşm bozuldu aek

Bölüm şarkısı: Behind Blue Eyes

Düğün\MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin