35-Yeni biz sevgilim(Final)

258 34 21
                                    

Özel bölüm atarım bir kaç tane

İyi okumalar.
___________

Ben ve Minho şuan kulisde hazırlanıyorduk. Evet düğün için.. Çok heyecanlıyım. Kontroller olacağı için ertelemiştik birkaç gün. Son kontrole gittiğimizde hem cinsiyet hemde sağlık durumlarını öğrenmiştik. Şuan 7 aylık 2 kızım var sağlık durumları da normale göre daha iyi.

Hormonlardan dolayı duygusal oldupum için hazırlanırken ağlamamak için zor duruyordum. Herşeyimi tamamladıktan sonra aynada kendime gülümsedim. Arkamdan belime dolanan kollardan irkildim.

"Gözlerin dolmuş görmedim sanma"

"Of çok mu belli ediyorum Minhom"

"Evet. Ama ağlama güzelim bak evleniyoruz kendimizde ait ev iki tane minik bebişlerr çok güzel değil mi?"

"Hemde çok.."

Diyip ağlamaya başlamıştım. Fazla duygulu olmak bana ters. Hiç sevmiyorum.

"Hadi çıkalım Jisungum"

Kafamı sallayıp gözlerimi de silince ellerimizi birleştirdik. Kapıdan çıkınca ilk masada 6 enayi ve meleğim vardı.

Herkes alkışlamaya başlayınca ağlamamaya çalışıyodum. Pistin ortasına gelince Minho önüme geçip bir elini beline diğeriyle elimi tutup kaldırdı. Yavaş bir şarkı çalınca şarkının ritmine göre beni dans ettiriyordu. Herkesin bize bakması çok geriyordu beni. Bizim yanlarımıza birkaç çift daha çıkınca özgüvenim artmıştı. Bizimkilerde çift olup çıkınca gülmeye başladım. Aşırı komik dans ediyolardı.

Arada çiftleri karıştırınca birbirlerine sövüp barışıyolardı. Anneme baktığımda bir adamla bakıştığını gördüm. Vayyy annem be.

"Annem bi adama bakıyor adamda ona çıldırcam şimdi."

"Tamam aşkım döveriz"

Gülüp bakışlarımı etrafta gezdirdim. Geri başımı önüme çevirdiğimde Minho'nun bana daldığını gördüm.

"Öyle bakma utanıyorum"

"Utancını yerim"

"İlk önce ben yicem"

"Adana kebap çekti canım çıkışta yiyelim mi aşkım bizimkilerle"

"JDPSJD Ciddi misin yerim seni"

Minho bana daha da dalınca en arka masalara göz attım. Gördüğümle şok oldum. Gözlerim doldu.

"M-minho"

"Meleğim ne oldu! Ne için ağlıyorsun!?"

"Arkaya baksana en dip masa ve o masanın önündekine.."

Minho kafasını çevirip oraya baktığında şok olmuş derecesinde yine bana döndü.

"Eşofman takımıyla kulağında kulaklık ile çekirdek çitleyen sen bir sonraki masada seni gözetleyen ben.."

"Eşofman takımıyla kulağında kulaklık ile çekirdek çitleyen ben bir sonraki masada beni gözetliyen sen.."

Aynı şeyleri söyleyince sarıldık birbirimize sonra oraya dönüp dans etmeye başladık tekrardan. İkimizde aynı yere bakarak dans ediyorduk.

Eşofman takımıyla gelen çocuk ayağa kalkmak için hamle yapınca yere yapışmıştı. Karşı masadaki çocuk hemen kalkıp hızlıca yanına gitti. Çocuğu kaldırırken bişiler konuştular. Eşofmanlıyı kaldıran çocuk arkasını dönüp çıkışa yürüdüğünde arkasından şaşkınca ve büyülenmiş bir oğlan bırakmıştı. Eşofmanlı orta yaştaki kadının yanına gidip birşey demiş ardından çıkmıştı.

Minhoyla ben ağzımız açık birbirimize bakarken sesimin titremesine aldırmayarak konuştum.

"Bebeğim onların maceraları yeni başlıyor.."

"Bunu yaşadığımıza inanamıyorum ama.. Dünyada birbirini bu kadar seven tek çift biz olmayacağız onu öğrendim Jisung.."

-SON-

OF BU SONU YAPMAK İÇİN AYLARCA FİNALİ BEKLEDİM VE YAPTIM ÇOK MUTLUYUM.!

Özel ybde görüşürüz!

Düğün\MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin