Aşağıdaki yıldızı parlatıp paragrafları yorumlarınızla şenlendirmeyi unutmayın!
Şarkılar:
Left Outside Alone- Anastacia
Antidepresan Gülümsemesi- Model15. Bölüm "SİLİK SANRI"
AYLİM'İN GÜNLÜĞÜNDEN
"Akça denen kız, o kızıl kafa bugün bana sarılmak istedi. Hayır, ben istemedim. Bana sarılmasını hiç ama hiç istemedim. Hayır kardeşim, sana ihanet etmedim. Senden başkasına sarılmadım. O sarıldı ama ben kollarımı ona sarmadım, ona gülümsemedim. Ağladı, sussun diye mendil uzattım ama senin bana yaptığın gibi silmedim gözyaşlarını. Bana abla dedi, istemedim demesini. Kızdım, çok kızdım. Sen geldin aklıma, seni özledim. Gittin! Neden gittin? Neden beni bu iki çocukla yalnız bıraktın? Ben seni istiyorum, diğerlerini istemiyorum. Benim kardeşim sensin, hayır onlar değil sensin! Onlar senin kardeşin diyorlar ama değiller işte, sensin... Neden gittin? Ya unutursam seni, sesini, yüzünü, kokunu... Belki bir gün ismini? Hayır hayır, unutmam. Unutamam. Unut bu söylediklerimi. Ama sana ihanet etmedim, etmem de. Söz veriyorum seni sevdiğim kadar sevmeyeceğim onları, Sis. Söz veriyorum sarılmayacağım onlara hatta o kızıl kafa bana sarılsa bile. Yine güzel bir gün değildi. Ben Aylim ve bir kez daha kaybettim."
Çık gecenin karanlığına
Aydınlan ay ışığıyla
Ve de sığın satırlarıma
Anla beni ve ağla
Dinle beni, bir kibrit yak şimdi
Yak ve yansın sayfaların
Sayfaların kurduğun düş, yaşadığın hayat
Bir vazgeçiş, bin ağıt ve
Dinle beni, yüzüme bak şimdi
Sol yanım kusurum, izlerim günahım
Kemanım omzumda, haykırır notalarım
Ağla için için ve anla
Ağla ve korkaklığımı kına
Bir kibrit yak bu satırlara, yansın kurduğun düş
Senden esirgenen bir hayal
Bana sundukları hayat kırıklıkları
Anne rahmine düşmüş bir can
Doğduğunda kaldırılmayan,
Yanan, yakan ve yaktırılan
Geçen yılların ardından, kendi ardında kalan
Tıka kulaklarını, duyma beni
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE YARISINA 10 KALA
Ficção Adolescente(+18) (Şiddet, cinayet ve tetikleyici unsurlar içerir.) Üç kişilikli hem seri katil, hem kemancı, hem de dedektif bir kadın... Aylim Asil Adan, namı diğer Astri! Bir gece hükümetteki casusun bulunması için dedektif olarak tesise çağırılır ve o gece...