2. "Zihindeki Notaların Hıçkırıkları"

260 55 602
                                    

Aşağıdaki yıldızı parlatmayı ve paragrafları yorumlarınızla süslemeyi unutmayınn... :))

Şarkılar:
Hıçkırıklar- Can Atilla
Play with Fire- Sam Tinnesz, Yacht Money

Şarkılar:Hıçkırıklar- Can AtillaPlay with Fire- Sam Tinnesz, Yacht Money

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2. Bölüm "ZİHİNDEKİ NOTALARIN HIÇKIRIKLARI"

AYLİM'İN GÜNLÜĞÜNDEN

"Günlerle ilgili sadece haftasonu olduğunu biliyorum. Yüzüme tek gülümseyen kız, Sis... Bugün çok kötü düştü merdivenlerden inerken. Ağladı, canı yanmış olmalıydı ama yine de gülümsedi. Çok korktum düştüğünü görünce, bir şey oldu sandım ama sanırım o beni rahatlatmak için gülümsedi sadece. Ağladığını söylemiş miydim? Evet, bir de ağladı... O da ağlıyordu benim gibi, annesi ona kızmıyor muydu ki? Belki de annesi yanında olmadığı için ağlayabiliyordu, ben de ağlasam şimdi annem duyar mıydı ki? Biliyorum, susayım diye yine o kapkara acı çikolatalardan verirdi... Keşke olsaydı da yanımda ben de Sis'e verebilseydim, ağlamazdı belki. Çünkü ben böyle öğrenmiştim, ağlıyorsa eğer yine ve yine düşerdi. Annem böyle söylerdi... Her neyse, Sis şimdi iyi. Ama ben...Ben Aylim ve bir kez daha kaybettim."

Düşün,

Bekle,

Gözlemle,

Ve harekete geç.

Ertesi sabah uyandığımda ilk işim telefonumu alıp sosyal medyaya girmek olmuştu. Hesabım benim ismimle açılmış bir hesap değildi ve hiç fotoğraf da paylaşmamıştım. Hesabımın adı kırmızı_eldiven'di. Tabii bunun yanında sahte kimliğim olan Sıla Gündoğdu'nun da bir instagram hesabı vardı fakat onda yalnızca birkaç tane fotoğraf paylaşmıştım çünkü gerçekçi durmalıydı. O hesapla gizli açtığım hesap kadar gündemi takip edemiyordum ve bu nedenle de bir sahte hesaba ihtiyaç duyuyordum.

Dün akşam dijitalden duyurduğumuz davet tam da tahmin ettiğim gibi olay olmuş, gündemi sallamıştı. Aylim Asil Adan'ın, karala, Asil Adan'ın dönüşü magazine bomba gibi düşmüştü.

Dört yıl önce resmen Aylim Asil Adan'dım, fakat şimdiyse sadece Asil Adan'dım çünkü Aylim en masum tarafım, hiç yaşayamadığım çocukluğumdu. Ben hiçbir şey olduğum kadar da aslında çok kişiydim.

Üzerimi değiştirip salona çıktığımda Gece'nin de telefonuna dikkatle baktığını gördüm.

"Sosyal medya seninle çalkalanıyor!" dedi keyifli bir sesle, yani çıkarabildiği en keyifli sesiyle.

Memnuniyetle gülümsedim ve telefonumdaki yorumları içimden okumaya başladım. Karşılaştığım bir yorumsa tüm tebessümümü soldurmuştu.

GECE YARISINA 10 KALAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin