🌹💮15💮🥀

4.2K 357 133
                                    

Beğenmeyi ve satır aralarına yorum yapmayı unutmayın.

Açılan demir kapının gürültülü sesiyle ikimizde irkildik. Ömer hızla benden uzaklaşırken istemsiz derin nefesler alırken buldum kendimi.  Karanlıkta olduğumuz halde yakalanmışız gibi hissettim.

Ömer merdivenleri hızla çıkarken karanlıktan korkup ben de peşinden ilerledim. İşte o zaman gelen polis memurlarını görebildim. Çıkan gürültü yüzünden millet toplanmaya başlamıştı bile. İğrenç adama ters kelepçe vurulup götürülürken milletin ne olduğunu sormaya başladığını duydum. Gözlerim nefes nefese binadan çıkan çocuğa kaydı.

"Buradan kurtulayım seni geberteceğim lan. "Adam tehditler savururken onu umursamadan titreyerek ilerleyen çocuğun peşinden koşturdum ve omzundan tutup kendime çevirdim. Ağlamaktan kızaran çocuğa dayanamadım ve kendime çekip sarıldım.

Salim bunu bekliyormuş gibi sarsıla sarsıla ağlarken kollarını cılız bir şekilde belime sardı. O an hiç yapmamam gereken bir hata yaptığımın farkında bile değildim.

Sırtını sakinleşsin diye sıvazlarken gözlerim polislerin yanından bizi izleyen adama kaydı. Kaşları çatık hiç üşenmeden bize doğru adımladı. Salim'in ağladığını bildiğim için kafamı hafifçe iki yana salladım. Gelmemesini söylüyordum resmen. Gazını alamayan adam taşa tekme attı ve olduğu yerde bize arkasını döndü.

"Daha eyisin?" Sonunda sakinleyen Salim geri çekildi ve dolu gözleriyle bana baktı.

"Sayende iyiyim. " gözlerindeki sorgulayan ifadeye anlam veremedim. Salim kafasını çevirip bizden uzakta duran Ömer'e baktı. İstemsiz ben de dönüp bakmıştım. Daha demin bize sırtını dönen adam dayanamayıp yeniden bize bakıyordu. "Kız olduğunu bilmiyorlar değil mi?" İri iri açtığım gözlerimi Ömer'den çekip Salim'e çevirdim. Elinin tersiyle yaşları silerken güven vermek istiyormuş gibi gülümsüyordu. "Merak etme söylemem. Hele beni o adamdan kurtaran kişiyken. Sen olmasan şimdiye mahalleden sürülmüş, ailem tarafından reddedilmiş olurdum. " ondan büyük olmama rağmen uzun boyunu kullanarak elini saçlarımın arasına attı ve dağıttı. Aksi bir şekilde elini ittim.

"Erkeğim. " Dış görünüşümü inceledi. Bu arada Ömer çoktan dibimde bitmişti bile. Arkasından gelen Samet'i, Mert'i ve Coşkun'u ancak fark edebildim.

"Hadi evine yürü. " Ömer gergince çocuğu ittirince telaşla ben de ilerlemeye başladım. Gözlerim Salim'den ayrılmadı.

"Siz de gidesiz. Salim'i eve bırahim sonra eve gidim. " kimse ortaya atılmadan Salim'in kolundan tutup peşimden sürükledim. "Gimseye deme. Bah beni barındırmiler. " Salim kolunu kendine çekince mecbur durdum. Bu arada bizimkiler çoktan gözden kaybolmuştu bile.

"Kimseye tek kelime etmeyeceğim. Hayatımı sana borçluyum diyorum. " kirpiklerinin altından masum masum baktı. Ulan bu çocuğa bakınca niye anaç yanım kabarıyor. Halbuki kazık kadar adam olmuş. Hatta boyu benden daha uzun.

"Saan güvenim. " başka çaremde yoktu zaten. Aslında bu kız olma mevzumla Salim yaşananları arkaya attı. Hatta daha demin tutuklanan adamı bile unuttu. Eminim ifade vermek için onu da yarına çağırırlar.

"Güven tabi. Bundan sonra bir kardeşin de benim. " yüzündeki morluklara rağmen gülümsedi ve daha ne olduğunu anlayamadan elimi tutup öptü ve başının üstüne koydu. "Allah'a emanet ol. " kafasını çevirirken dolan gözlerini fark edebildim. Eve gidip ağlayacak hatta banyo yapıp kendinden nefret edecekti.

Sırrımı muhtar harici biri daha öğrendiği için gergin hissediyorum. Hatta Ömer anlamış gibi korkuyla bizim sokağa girdim. Gözlerim kendi penceresini pervazına oturup sigara içen adama kaydı. Zaten sokağı izlediği için gözleri anında beni buldu.

Kırmızı GülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin