Beğenmeyi ve satır aralarına yorum yapmayı unutmayın.
Yorumlarınız bol bol olsun.
Baktım yeni bölüm için heyecanlı olanlar var ben de yazayım dedim. Bu defa uzun yazdım ki bölüme doyalım bfnfnfjfhfh
Ömer dediğim cümleye tepki bile veremeden yüzüne aldığı darbeyle geriye sendeledi. Bu arada ensemi tutan eli yok olunca ya hak diyip hemen dibimdeki adama tükürdüm. Şaşkın bakışları bana dönünce kendime gelip yanağına tokadı patlattım.
Ancak öküz gibi olan adama tokadım etki bile etmedi. Kızgın gözleri bana kayınca masumca gülümseyip geriledim. Elini kaldırıp bana tokat indirecekti ki Ömer kolunu tutup karnına dirseği gömdü.
"Dur dur ben de vuram. " Ömer vurmam için müsade verince bu defa tokat atmak yerine yerdeki kara batmış yırtık ayakkabımı kaldırıp tekme attım. Adam karın üstüne yıkılırken sırıtarak Ömer'e baktım. Onun gözleri ise şaşkınca yere düşen adamdaydı.
"Derslerini almışlardır. Geri çekiliyoruz. " Ömer kavga edenlere doğru bağırdı. Bu arada kolumdan tutup peşinden çekiştirince yanından geçtiğim Salim'in parkesini tutup çekiştirdim. Neyse ki adımlarını hızlı tutup yanıma yetişti hemen. Dudağı patlayan çocuğa içim sızlayarak baktım.
"Gusura bahmayasın. Benim yüzümden yedin o darbeyi. " elini dudağına sürttü. Canı yanmış olmalı ki yüzünü buruşturdu. Bu haline dayanamadım. Salim'in içimdeki anaç yanı çıkarması hoşuma gidiyor. Cinsiyetimi hatırlıyorum en azından.
"Anca beraber. " diyip gülümsedi. Ömer dönüp bize baksada ses etmeden önüne döndü. Arkamızdan gelen kalabalığı umursamadan adımlarını yavaşlattı ve peşinden sürüklemek yerine yanımdan yürümeye başladı.
"Ulan Aliş'i sana emanet etmedim mi?" Ömer çocuğun kafasına vurunca kaşlarımı çatıp ona döndüm. Bakışlarımı görünce ne yaptım dermiş gibi iki omzunu kaldırdı. "O darbeyle ölmez merak etme. " bakışlarımdan rahatsız olup açıklama yaptı. Salim gülmemek için dudaklarını birbirine bastırırken benim hala kaşlarım çatıktı.
"Vurma çocuğa. " Ömer'in gözleri çocuk dediğim Salim'e kaydı. Benden daha uzun ve benden daha iri olması haricinde tamamen çocuk.
"Bırak şimdi vurmayı. Sana emanet ediyorum bir dönüyorum ki Aliş kavganın içinde. " Ömer yanımıza gelenleri bile umursamadan hesap sordu. Mert ve Coşkun durumu anlamasa da Samet anlamış gibi duruyordu.
"Çok ısrar etti abi. Eğer ben getirmeseydim tek gelecekti. " korkudan masumca kendini açıkladı. Bu arada iri bedenini bakmadan biraz daha arkama saklanıp öyle yürümeye devam etti.
"Çocuk doğru olanı yapmış. Sonunda Aliş'i kavgalara sokmayı başardık işte. " Coşkun, Ömer'in tavrına anlam verememiş gibi duruyordu. Ömer durumu daha beter haline getirmemek için sustu ve arka cebinden sigara tabağasını çıkardı. Aynı zamanda yandan ona bakan bana bakıyordu. Eğer bu şekilde davranmaya devam ederse mahallede ikimizin adını çıkaracak.
"Ömer haklı oğlum. Aliş daha yeni yeni kendini topluyor. Ayrıca bugünkü kavgaya girmesine gerek yoktu. " Mert dönüp göz kırptı. Benimle ilgili olaylara ben hariç herkes konuşuyordu. Kimseye belli ettirmeden Ömer'in parkesinin cebine buz tutmuş elimi soltum. Ağırlığı hissedince yaktığı sigarasıyla kafasını eğip baktı. Dudağındaki sigaraya rağmen dudağı tek yöne havalanırken kafasını kaldırıp gözlerime baktı. Üstümdeki hırka ve ayağımdaki yırtık ayakkabı yüzünden donmuş durumdayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Gül
Genel KurguDoğudan kaçıp gelen kızın annesini ve kız kardeşini korumasını anlatan bir kitap. Eski dönemlerde geçen bu kitap hem erkek kılığında dolaşmak zorunda olan kızımızı hem sıcak mahalle ortamını hem de yaşayacağı zorlukları anlatıyor. Gül'ün, Aliş olma...