Bu bölümü destekleri ve tatlı yorumları için eymaKorkmaz576 ithaf ediyorum☺️Medyadaki şarkı Hazar'ın kavuşamadığı sevdası için🥺
Berfin'in telefonundan sonra başımdaki ağrı ile hastane koridorlarında dolaşıyordum. Bir yanda annemin sözleri, diğer yanda Berfin'in sözleri kulağımda uğulduyordu. Ben unutmak istemiyor muyum sanki geçmişi? Ama yüreğimde geçmek bilmeyen ağrı ile yıllardır yaşıyorum.
Arkadaşımın düğününe gitmek için hazırlandığım gece, gelinin sevdiğim olabileceği hiç aklıma gelmemişti. Yıllardır kardeşim dediğim adamın evine adım bile atamıyorum. Olurda görürsem yüreğim dilime vurur, hislerimi saklayamam, onu huzursuz ederim diye kardeşim dediğim adama sırtımı döndüm ben.
Adını dilime yasak kıldım da gönlüme yasak kılamıyorum ki. Seven sevdiğini alamaz, alırsa da mutlu olamaz der eskiler. Ben sevdiğimi alamadım, ama kardeşim sevdiğini aldı. Onunda başından bela eksik olmadığı için sevdasını bile doyasıya yaşayamıyor.
Şu benim ağlayan gönlüm bir gün güler mi acaba? Aradan geçen yıllara rağmen gözlerimi ne zaman kapatsam sevdiğimin gülen yüzü, gece karası gözleri, ay gibi ışıldayan teni gelir gözlerimin önüne.
Yüreğimdeki bu derin sancı dinecek mi?
Çivi çiviyi söker dediler, evlen yuva kur, bebelerin olsun hiç kimse aklına gelmez dediler. Sevdiğini alamadın madem seni seveni al, mutlu olursun dediler. Uydum o konuşanlara. Yıllardır gönlü bende olan teyzem kızını istettim. Berfin mutluluktan havalara uçmuştu.
Nasıl mutlu olmasın? Bende sevdiğime kavuşsam Berfin gibi havalara uçardım kesin. Acıyla yanan bu kalbim, heyecandan titrerdi o vakit. Berfin'i istemeye gittiğimiz akşam evden sanki benim cenazemi sürüklüyorlardı. Ben haricinde herkes çok mutluydu. Annem kardeşi ile dünür olacağı için mutluluktan ağzı kulaklarında geziyordu.
Kapıyı bize açan Berfin'in yerinde sevdiğimi hayal ettim bir an. Gözlerim parlayarak güldüğümde,Berfin'in sesi ile kendime geldim. Kendimden utandığım ilk andı o. Yüreğimde başka biri varken başka bir kızı hayatıma alıyordum. Tam bu hatadan dönmek için arkamı döndüğüm sırada babam omzumu tuttu.
Ahh babam ne çok sırrımı bilirdi. Gerçek Hazar'ı en iyi babam bilir. Bir ona yalan söyleyemem,bir ondan duygularımı saklayamam.
-"Baba bu yaptığımız çok büyük hata. Kendi acımı unutmak için başka birinin hayatını yakıyoruz."
-"Gir içeri oğul, sende aklındaki ile ölecek, yanındaki ile yaşayacak olan insanlardan birisin. Bu hayatta herkes sevdiğini alamıyor."
-"Berfin'e yazık değil mi baba?"
-"Hepinize yazık oğlum, hepinize"
Babamla kapı arasında ettiğim bu sözleri Berfin'in duyduğundan habersizdim. O her şeyi en başında bile bile istedi beni. O zamanlar herşeyi bildiğinden habersizdim. Çok sonra öğrendim babam ile beni duyduğunu.
Kızdım hatta Berfin'e. Bir kadın nasıl olur da onu sevmeyen bir adamı kabul eder dedim. Sonra oturdum düşündüm seven bir kadın kabul ederdi. Benim sevdiğim bir gün gelip kapımı çalsa, kaç çocuğu olduğuna bakmadan, herşeye rağmen onu kabul ederdim bende. Bugün bile çıksa karşıma alırdım onu kendime.
Ama alırım sevdiğimin haberini. İki çocuğu ile mutlu bir yuvası varmış. Kardeşim dediğim kocası el üstünde tutarmış onu. Onun haberini aldıkça dilimde tek bir dua döner;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZMİRLİ YARİM
Genç KurguSen benim sevip,aşık olduğum adam mısın sahiden? Bu topraklarda yaşıyorsan acımasız olmak zorundasın Kayabey gelini, alış bu duruma Ben İzmir'de aşık olup,sevdiğim adamı istiyorum. Buradaki adam bir cani gibi davranıyor. Öyle mi?Madem beni cani ola...