YAĞMUR

50.6K 2.1K 131
                                    

Bölüm şarkısı: İntizar
(Büyük İnsan)

Susma söyle nasıl yapar bunu insan?
Susma nasıldı anlat hadi ayrılırsam!
Söyle hayat mı çare bulurdu kendin mi?
Böyle büyük aşklar böyle mi biterdi?

Sizi çok seviyorum💕

İki hafta sonra

İki hafta sonra

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Güneş ☀️

Okullar kısa süreliğine tatil olmuştu ve bende tatil boyunca zamanımın çoğunu Berzanla beraber geçiyordum. Annemin ara sıra beni köşeye sıkıştırmasına mağruz kalsamda umrumda olduğu pek söylenemezdi.

"Bu akşam kıyamet var" dedim camın önünedeki gülleri sularken. Gökyüzü simsiyahtı. Öğlen saatlerinde olmamıza rağmen kara bulutlar işgal etmişti her yanı.
Karanguşlar aşağıdan uçuyordu,babam karanguşlar aşağıdan uçarsa bu yağmur alameti derdi.

Yağmuru severdim ama şimşeği değil.

" Korkuyor musun?"

Gözlerimi arabasında oturan adama çevirip gülümsedim.
"Şimşek çakınca dünya partlayacak gibi hissediyorum"

Hafifçe güldü.

"Garip bir hayal dünyan var"

" Yüksek sesleri çoçukluğumdan bu yana sevmiyorum ben, galiba bu saçma korkum bu yüzden" dedim su kabını camın önüne bırakıp geri çekilerek.

Sonbaharın bitmesine son bir ay kalmıştı,kış yavaştan belli ediyordu kendini.

Serin rüzgar ve uzaklardan duyulan gökgürültüsü hazırlık yapın diyordu sanki.

İçli bir nefes verip önce saate ,ardından gözleri üzerimde dolaşan adama döndüm.

Bu sabah uzun zaman sonra traş olmuştu. Yüzünün güzelliği nihayet çıkmıştı ortaya,mavi gömleği beyaz pantolunuyla aylar önceki Berzan ağa vardı önümde tekrar.

"Bu gün babannemlere gitmem gerek" diye başladım tamamen ona dönerek."Yağmur başlamadan gitsem iyi olacak"

" Yalnız mı gideceksin?"

Evet anlamında aheste aheste salladım başımı."Karşı köyde oturuyorlar dedemle beraber"

"Ne zaman geleceksin?"

" LBilmiyorum ki"dedim tekrar cama dönerek."Fırtınaya yakalanırsam büyük ihtimalle yarın dönerim"

"Arabayı senin için hazırlata bilirim. Erken gidip geç olmadan ailenin yanına gelirsin"

DELİ AĞA'NIN GELİNİ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin