KÜÇÜK ADIMLARLA

49.3K 2.1K 201
                                    

Berzan ❤️‍🩹

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Berzan ❤️‍🩹

Bölüm şarkısı: Kenan Doğulu
Baş harfi ben

🌙


"Berzan" diye durdurdum onu dudaklarımı oynatmadan önce. Fısıldar gibi çıkan sesime karşı yanağımı okşayarak " söyle" dedi.

Ne diyeceğimi bilemedim önce. Yakalanmıştım.Belkide utanmam gerekiyordu ama normal bir şeymiş gibi abartmadım. Sadece ansızın gözlerini açması korkutmuştu beni.

Şimdiyse birbirine değen dudaklarımız arasındaki tek mesafe aklımda olan o saçma soruydu.

Nolacak?

Evet nolacak ? Öpüşmek öyle sıradan bir şey değil. Bu anlık şey bundan sonra ki davranışlarımızıda etkileyecekti.

Ya benim hissettiğim bu yakınlığı sadece bu an için hissediyorsa ,ya öpücüğün etkisinden çıktıktan sonra pişman olursa?

" Güneş?"

Hafif çatılan kaşlarına karşı içten içe bir nefes verdim. Şimdi bildiğim tek şey varsa onu öpmek istiyordum ve bundan pişman olmayacağımıda biliyordum.
Aklımda tek soru Berzanın hisseleriydi.
Sonuçta o da bir erkek. Bu haraketimden etkilenmesi anormal bir davranış değil.

" Kızdın mı?" Diye sordum elimi uzatıp kirli sakallarının üzerinde gezindirerek. Elleri belimdeydi hala , diğer eli yanağımda.

"Ne?"

" Yani" dedim yüzünü okşayan elimi durdurmadan." Ansızın üzerine çıkınca-"

" Kızmadım" diye aceleci şekilde kesti lafımı.

" Gerçekten mi ?"

Hafifçe gülümsedi.

"Gerçekten" dedi başını ağır-ağır sallarken.

"Şaşırmadın mı peki?"

" Şaşırdım"

Şaşırdım dedi ama sesinde ve bakışlarından zerre şaşkınlık sezmemiştim. Bu anı bekliyormuş gibi bir hali vardı.

"Bir tepki vermedin ama"

"Bozmak istemedim" demesiyle zaten heyecandan acıyan kalbim biraz daha sancı vermeye başladı."Yani seni öpmemde sakınca görmedin?"

DELİ AĞA'NIN GELİNİ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin