Çok seviyorum sizi ve herşey için teşekkür ediyorum 🤍🌷
İyi okumalar güzellikler 🤍🌷
Bölüm şarkısı: Ferhat Göçer
Üzüm 🌷🌸
Sanırım geçip giden zor günler ayakta kalmamın hıncını bugün bedenimden çıkarıyordu. Okuldan geldiğimde nasıl duş alıp uyumuşsam gözlerimi açtığımda batmak üzeri olan Güneşin turuncu ışıkları içeri yansıyordu. Nereden geldiğini bilmediğim yorgunluk ve yaşadığım stresler uyumam için büyük bir sebep olsada bu kadar uyumam normal değildi. Yani benim için normal değildi.
Günün gündüz vaktinde uyumak kesinlikle aşardı beni.Kendimi bildim bileli enerji dolu sürekli koşuşturma halinde olan ama asla yorumlayan bir bünyem vardı. Ders çalışmak,anneme yardım etmek ve günün geri kalanını babamla bahçede geçirmek bile beni bu kadar yormazken bugün okulda bulunduğum iki dersin yoğunluğu yatağa yayılmama neden olmuştu.
Berzanı saymıyorum bile. Onun beni yorması mümkün değildi.
Yatakta boş-boş oyalanırken tekrar kapatmaya çalıştım gözlerimi ama uykum tamamen kaçtığından daha fazla kapalı tutamadım.
Üzerimdeki pikeyi kenara itip esneyerek kalktım yataktan. Düşüncelerle mücadele ettiğim dönemde bide derslerim yüzünden vicdan azabı çekiyordum. Günlerdir tek bir kitap bile açmadım ve her kes ben üniversite okuyacağım diye kafa tutuyorum.
Eğer bu yıl kazanamazsam Gümüş hanım ve sevgili eltim Cananın dilinden kolay olmayacaktı kurtulmak. Üstelik annem ve Berzanda bana bu kadar güvenirken daha fazla başıboşluk yapamazdım.Yüzümü yıkamak için adımlarımı önce banyoya yönlendirdim. Duştan çıkar çıkmaz saçımı kurulamayı boş ver bornozla beraber yatağa atmıştım kendimi.
İçeri girer girmez soğuk suyu açarak yüzüme birkaç kez çarptım. Uykumun dağılması ve dikkatimi derslere vermek için dinç olmam şarttı.
Soğuk suyun etkisiyle kendime gelirken suyu kapatıp havluyla beraber odaya döndüm tekrar.
Önce dolaba doğru giderek günlük elbiselerimden birini aldım elime. Genelde baya bir ararım ama bugün elime ne geçtiyse onu giydim. Bu kötü giydim demek olmuyor ,istesemde kötü giyemiyorum zaten.
Çünkü dolabımda en iyi kumaştan yapılan en pahalı kıyafetler vardı. Gümüş hanım bu konuda bonkör biriydi.
Ucuz pahalı demeden ne görse alıyordu hemen.
Canan bu konuda haklıydı, bunlarda para makinası vardı büyük ihtimalle. Çünkü ye ye bitmiyordu.Sade ,uzun , sarı bir elbise giydim. Ayağıma rahat olmak için beyaz babet giyip makyaj masasına oturdum.
Önce saçlarımı tarayıp ardından argan yağı sürdüm uçlarına. Yüzüme makyaj yerine güneş kremi sürerek son olarak pahalı parfümlerden rastgele sıktım birini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ AĞA'NIN GELİNİ (Tamamlandı)
Любовные романыKüçük yaştan Eroğlu konağında yaşayan Güneşin tek hayali Harun Eroğlu olmuştur yıllarca. Bir gün kader onun yüzüne güler ve bu hayalini gerçek kılar. Eroğlu konağına gelin gider...Ama her şey hayalettiği gibi değildir.