KAPITOLA 28. - NEVER MORE

111 5 0
                                    

Slova autorky: Abych vysvětlila, co se to jakože děje. Tak jsem uprostřed psaní konce zjistila, že tu je ještě druhý trochu jiný konec, který by stál o napsání a tak jsem ho zvěčnila taky. Nu což jsem autor, můžu si dělat co chci.
---——-----------

Cítím jak se mi na tváři skutálí slza. Jeho prsty ji zastaví uprostřed líce a setřou ji. Pak mě jemně pohladí. Jak může být tak hodný k někomu, u koho se právě dozvěděl, že je schopný udělat takovou věc?

„ Chápu,“ pošeptá mi tiše do ucha, pořád nejsem schopna se mu podívat do očí a ukázat mu jak moc zlé to je.
Chytne moji tvář oběma rukama a políbí mě na rty. Příliš dobrý pro někoho tak špatného.
A pak už necítím ani nevnímám nic.

MAJA

Jsem první kdo si té změny všimne, ale nedokážu nic udělat. Jen slyším to nejděsivější křupnutí. Jejího krku. Pod jeho rukama. Zabil ji. Zabil mou alfu, jeho vlastní družku.
Bez myšlenky na to co dělám se po něm vrhnu. Ani mě nezkouší zastavit. Jeho pohled je plný naprostého šílenství, smutku a zároveň rezignace.
Celou svou vahou ho převalím na zem vedle postele. Přesto vím, že už s tím, že je Kira mrtvá nic nenadělám. Zaslouží si smrt, a podle jeho výrazu ji taky očekává. Vzal mi ji! Jak se opovažuje.
Chci mu roztrhat jeho krk, poslat ho do věcných lovišť. Proč mi to udělal? Proč jí to udělal?
Ale nedokážu víc než jen cvakat zuby u jeho hrdla, přestože ho teď se srdce nenávidím, pořád je to můj alfa a její druh.
„ Co jsi to proboha udělal?“ První se z naprostého  šoku vzpamatuje Michael. V periferním zorném poli vidím jak se vrhá ke Kiřininu tělu a začne a ním cloumat, jakoby ji tím dokázal vrátit zpět mezi živé.
„ Stala by se z ní stvůra, kterou nikdy nechtěla být. Měla by na rukou krev, kterou nikdy nechtěla prolít. Dal jsem ji slib, že to nikdy nedovolím. A já své sliby plním, i když to znamená náš konec“ Skoro až vzlyká šílený Theodor pod mým tělem.
„ Zabil jsi ji,“ probudí se z transu naprostého nechápaní situace i Matyas. „ Byla tvoje družka! Moje alfa! Jak jsi mohl!“ Zařve na něj nenávistně a pak se uprostřed skoku k nám promění ve vlka. Nestíhám ani reagovat. A pak jen vidím Matyasovi zuby trhat Theodorův krk a další časti trupu. Bez lítosti rve na kousky svého nejlepšího přítele, který se ani jednou nepokusil o obranu.
Slezu z mrtvého těla mladého alfy. Dochází mi, že přesně tohle chtěl a očekával. Věděl, že na tomto světě nebude o nijak dlouho dobu dýl než jeho družka.
Dochází mi, že udělal to co pro něj i pro ni bylo nejlepší, možné řešení. Ale uvažoval vůbec i nad námi? Vzpomněl si během svého rozhodnutí ukončit jejich životy i na svou smečku? Rodinu? Přátelé?
Ne. Od prvního okamžiku u něj byla na prvním místě jeho Kira a i na dalších příčkách seznamu. Zabil ji a pak šel za ní. Bastard.

Netvoři - Bestie útočí ✅✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat