KAPITOLA 14.

137 15 1
                                    

Svět okolo mě se na chvilku zastaví. Prosím, ať teď nemluví o mně. Ale podle toho jak se Theodor ještě víc napnul a přiblížil se víc ke mně, tak mi je jasné, že takové štěstí mít asi nebudu. „ Neuvědomuji si, že bych měl na svém území někoho od vás. I když včera se kousek od našich hranic potulovali dva podle všeho od pohledu nepřátelští vlci. Bez jakékoliv záminky zaútočili na moje lidi a nepříjemně je zranili. Doufám, že to nebyl nikdo z vaší smečky, protože bohužel museli být eliminováni.“ Philip postoupí o krok blíž k cizinci a hodí mu do ksichtu včerejší incident.
Muži u auta, ale jakoby informace o skonu jeho druhů naprosto nezajímala, pravděpodobnější je už to dávno ví.
„ Neodvádějte hovor od tématu. Držíte tu členku mé smečky.“ Znovu začne cizinec. Maja si za mnou odfrkne. Přesně tak, je velice nepravděpodobné, že by mě někdo dokázal někde držet proti mé vůli, když se to stalo naposledy tak jsem se proměnila v netvora. „ Kaiřiny oči bych poznal všude.“ Pokyvne ke mně a přistoupí blíž k nám,  což u mnoha lidi okolo mě způsobí menší infarkt. Jméno mé matky mi způsobí ještě větší mrazení v zátylku. „ Tohle štěně není Kaira a pokud nepoznáš rozdíl mezi ní a dospělou samicí, tak by ses měl vrátit domů a doplnit si vzdělání.“ Odpálkuje ho Philip. Přesto jeho malému žertu nikdo nevěnuje přílišnou pozornost.
Všichni jsou až moc napjatí a připraveni se bránit nebo a možná naopak zaútočit. „ Mohli by jsme to vyřešit někde v soukromí?“ Zeptá se najednou muž a já se podívám kolem sebe. Přidalo se k nám několik dalších lidi, ti postupně udělali polokruh kolem našeho nevítaného hosta.
„ Pokud chcete mluvit o ní, tak jen v její přítomnosti. Ale moji vlci nenechají bezbrannou dívku bez ochrany, takže se obávám, že nemůžu vyhovět, protože to není uskutečnitelné. Naše lidi chráníme.“ Poslední věta vyvolá souhlasné vrčení v lidských hrdlech smečky. A většina se přimkne víc k naší středové skupince.
Theodor mi víc zajede prsty do srsti, tentokrát ne na uklidnění mě, ale sebe samého. Tahle situace se mu líbí čím dál míň.
„ Pokud tedy nedáte jinak. Začnu. Můj alfa vám vydává rozkaz, aby jste okamžitě zanechali vašeho jednání a umožnili mi odvést k němu domů jeho nevlastní dceru.“ Přestože mluví k Philipovi celou dobu zírá na mě. Alfa, nevlastní dcera, tady se to nějak moc komplikuje.
Pak mi paměť připomene Thomasův proslov, že moje matka byla sice jeho přítelkyní, ale její druh ne. Odešla od svého partnera, životního partnera, a potom našla mého tátu. Nedokážu si ani představit, co muselo vést k tomu, aby překopala celý svůj život. Dokázala bych odejít někdy od Thea jako matka odešla od svého muže? Nepravděpodobné, zase tak velkou sílu nemám.
„ Nikdo mi nebude dávat rozkazy.“ Je jediná odpověď Philipa, za to se ozývá každým směrem ještě tak tucetkrát. Jeho hlas se změní z klidného na takový, který nikdy, opravdu nikdy nechci slyšet mluvit ke mně.
Je silný, tvrdý, plný potlačovaného násilí, zdá se že i když Philip dobře skrývá svoji podstatu, stále je přirozeně obávaný alfa netvor.
Několik lidí okolo nevydrží jeho agresivní silnou auru a při dopadu na zem se promění ve vlky. Jejich proměna je skoro okamžitá, a taky velice synchronní. Okamžitě se nachystají k útoku, jeden špatný krok cizince by pro něj mohla znamenat smrt. Více než osm smrtících mašin připraveno na nádech svého vůdce zničit hrozbu, která k nám přišla, malinko se napnu stejně jako oni. Vypusť nás a my to tady ukončíme.
A já vím, že teď ke mně, mluví moje bestie, chce krev. Napojila se na neviditelný emoční prostor, který sdílím s tlupou vlků okolo sebe. Všichni do jednoho chtějí to samé. Krev a zničení nebezpečí v teritoriu. Ale navíc tu je pod tón ochranitelského pudu, přestože jsou krvežíznivý pořád v sobě mají cit k tomu, aby chránili člena své smečky, mě. 
Skoro by mě to i dojalo, kdybych neviděla momentálně červeně.
„ Jsem tu jako vyslanec své smečky, ti se nezabíjejí.“ Podotýká ostražitě muž, a poprvé si uvědomí, že udělal dost velkou chybu, když podcenil Philipa a jeho skoro vždy poklidnou povahu. Philip jen pokrčí rameny na znamení, že je mu to úplně u prdele. Stále se ještě nedokázal natolik ovládnout z urážky, aby se choval logicky, což mě podivně uklidní. Nejsem jediná impulsivní. „ Myslím, že kdybys napřed zavolal Figo, nemuselo by tolik lidí být v neklidu.“ Ozve se Thomasovův hlas a jeho majitel se vynoří z domu, místo aby ale šel k Philipovi se postaví vedle Theodora. Vsadím všechny své peníze v prasátku,  že to udělal zcela záměrně. Je větší pravděpodobnost, že pokud dojde k vyhrocení situace nebezpečí nebude představovat alfa, ale jeho nejstarší syn, který se opravdu snaží, aby se pořád ještě udržel u mě a nejlépe v lidské podobě.
„ Tahle situace byla více než neodkladná, na to aby se řešila normálními společenskými pravidly. Rád tě zase vidím Thomasi.“ Zdraví  našeho vyslance cizinec jménem Figo. Dej netvorovi jméno a stane se z něj menší hrozba. Několik vlků se mírně uklidní, protože cítí, že máme čím dál tím větší přesilu.
„ Rád bych řekl to samé, ale vnikl jsi nepozvaný na smečkové území, dokonce přímo k domu mého alfy a nárokuješ si tu někoho, koho jsem přijal do rodiny a nemám v úmyslu znovu dát někomu od vás možnost jí ublížit. Právě se vracím z průzkumu ostatků dvou mrtvých těl, které rozhodně patří tvým lidem. Pověz mi Figo, co dělali jedni z tvých oblíbených trhačů, tak blízko naší hranice? A proč bezdůvodně napadli jednoho našeho muže v lidské podobě a co hůř, neměli problém napadnout i štěně? Asterovic dvojčata nikdy nebyli nejostřejší tužky v penálu, ale i oni jistě dokázali poznat fenu a k tomu ještě nově proměněnou. Chci od tebe slyšet dost dobré vysvětlení, protože tohle zavání plánovaným útokem.“
Thomas pálí jednu větu za druhou a muž před ním se začíná čím dál tím víc krčit, protože poznal, že někdo tu je až moc informovaný. Thomas zná ty dva vlky, které jsem zabila. Doufám, že je neměl moc rád. Protože nerada lžu když někomu kondoluju k smrti blízkých.
„ Ben a Gustav se zatoulali, občas to tak dělávali. Asi narazili na tvoje lidi a omylem si mysleli, že jsou pro ně hrozbou a tak byli nuceni zaútočit.“ Horší lež jsem snad nikdy neslyšela a to jsem si jich dost vymyslela i já. Ozvalo se několik vlčích netvořích zavrčení z hrdel okolo mě a já malinko ustoupila dozadu. Žádný strach Kiro, tihle netvoři ti právě kryjí prdel, nejsou proti tobě.  Theodor se na mě podívá a změní svůj výraz na uklidňující a chlácholící, jdi někam s tímhle obličejem. Nedělej ze mě ufňukanou holku, prostě to byla jen splašená reakce na zvuk, víc v tom nehledej.
Znovu udělám pár roku tak abych byla na svém někdejším místě. Bohužel tahle výměna neproběhla v tichosti a bez pozornosti a všichni na nás zírají. Někteří s pochopením jiní s úplně jinými náladami, které se často neslučovali s životností nechtěného cizince, většina vlků sborově rozhodlo, že mě svoji přítomnosti děsí a je jim vlastně jedno jakým způsobem.
„ Je vyděšená.“ Podotýká a udělá krok ke mně, jakoby mi chtěl buď pomoct nebo mě ještě víc rozhodit. Zvednu pysky a ukážu mu své dlouhé a ostré zuby, ještě krok a budeš mě mít zakousnutou v sobě. Vyslanec nevyslanec. Zastaví se a znovu se zaměří se znovu na Thomase.
„ Přišel jsi nezván do jejího domova a chceš ji vytrhnout z náručí její rodiny. Ale nemusíš mít o ni starosti, za tu dobu co ji znám jsem se přesvědčil, jak dokáže být vysoce efektivní, když si myslí, že ji a nedej bože jejím blízkým chce někdo ublížit.“ Varuje ho a pak pohlédne na mě a v jeho slovech cítím hrdost. Znal je, ale neměl je rád, smrt kterou jsem jim dopřála schvaluje. „ Jistě, jak se zdá jablko nepadá daleko od stromu. A dcera podělila po své matce nejen krásu, ale i bojovnost.“ Snaží se odlehčit náladu vtipem a zároveň poklonou. Odfrknu si a přešlápnu, takové sladké řeči si nechej pro někoho, kdo o ně stojí. Muž se krátce zasměje, jakoby moji odpověď naprosto očekával. Pff.
K Philipovi došlapá černý nádherný vlk, který se zjeví odnikud. Dalia se rozhodla přijít zjistit, co se tu děje a já poprvé vidím jednoho z alfů ve vlkodlačí podobě. Je nádherná sametová a od podhledu děsivá, takže vlastně jako když je člověk.
Buď v klidu, dítě. Philip i Theodor sleduji každý tvůj nádech, pokud nebudeš klidná a oni si jen pomyslí, že jsi n nebezpečí, tak tu máme velký problém. Varuje mě a stoupá si ke svému druhovi a já si uvědomím, že je to pravda. Philip nechal Thomase zpracovávat Figa, zatímco se soustředil jen na mě a určitě vytvářel různé druhy budoucností, aby dokázal předejít jakékoliv mé újmě.  Snažím se, jak mi to jen jde. Odseknu ji skoro až hrubě. Ale ona na mě dál už nereaguje.
„ Ahoj, Dali, zdá se, že z mé návštěvy taky nejsi nadšená.“ Pozdraví ji až moc familiárně. „ Má družka vás vždy ráda vidí, ale teď má jistě na srdci jen blaho její budoucí snachy, než aby byla nadšená ze znovushledáním se svým prohnilým bratrem.“ Dalia je sestra Figa, o lalala, rodinné drama. Za tím čichám dobrý příběh. Znovu se zaměřím na něj zaměřím, hledám jejich společné znaky, ale až na tmavé vlasy a světle hnědé oči jich moc nevidím.
Jak se stalo, že jsou dva sourozenci v jiných smečkách a o to víc v znepřátelených?
„ Všiml jsem si, že váš syn na ní sahá těma svýma špinavýma hnátama.“ Urazil právě mého muže, bez jedné ruky bude moct žít taky. Napnu se a Theovi prsty mě chytí za chlupy, jestli mi jen jeden vytrhneš tak ti ukážu. „ Klídek, jen provokuje.“ Chlácholí mě a znovu mi zajede až ke kůži, aby mě zklidnil. Uvědomuješ si, že tě právě urazil? To si přece nemůže nechat líbit ne? Ošiju se.
„ Pokud nechceš vyvolat poprask, tak prosím před ní Theodora nepomlouvej, zrovna si prochází párovací horečkou a oba mají trochu horké hlavy.“ Thomas prozrazuje pouto mezi mnou a Theem jako dobře načasovanou bombu. Až do teď mi nedošlo, že se vyhýbal čemukoliv dost osobnímu.
„ Alanovi se tahle skutečností nebude líbit.“ Zamumlá si pod fousy Figo, ale než se začnu ptát, kdo ke do háje Alan, odpověď mi přinese Philip. „ Stále mi nedochází, proč by to mělo tvého alfu zajímat.“ Prskne k němu. „ Je dcerou Kairy, družky mého alfy a i když je jeho nevlastní dcerou, stále byla její matka alfou smečky Nočních můr. Jistě nemáme tu precedens na takové případy, ale děti alfa páru jsou rozhodně právoplatnými členy smeček, nemyslíš?“ Pořád mluví k Thomasovi, což mi přijde jako malý políček Philipovi, teď mi dochází, že Figo je hráč a rozehrál tu hru na kočku a větší kočku.
Snaží se zdiskreditovat Philipa a donutit ho, aby zasáhl a něco udělal a on pak mohl všude říct, že napadl vyslance při jeho oficiálních povinnostech. Opravdu je prohnilý. „ Zapomínáš na ten fakt, že Kaira radši utekla ze smečky a zrušila pouto mezi Alanem a ní, protože tvůj alfa je zrůda a ona pod jeho vládou trpěla víc než kdokoliv jiný. Takže mi znovu dovol ti připomenout, že jsem byl jejím přítelem a rozhodně nedám její dceru ani syna do pazour toho uzurpátora.  Nemohl jsem pro ni nic udělat před třinácti lety, ale teď mám možnost pomoct jejím potomkům a ať do mě klidně uhodí blesk, ale přísahám, že rozsápu každého, kdo jen pomyslí na to, že by těm dvěma chtěl nějakým způsobem ublížit.“ Thomasova slova jsou procítěné jeho prohlášením a dominancí, smečka sborově zabručí v souhlas s naprostou loajalitou.
Philip jen přikývne, Thomasova slova se rázem stávají zákonem, alfa to posvětil.
„ Dovoluješ si tvrdit, že bych byl schopný ji ublížit?“ Ptá se dopáleně Figo a udělá k nám další krok, několik vlků znovu zavrčí, ale tentokrát jsem mezi, nimi i já. Jsi moc blízko, cizinče jdi pryč.
„ Ty jsi mi ukradený, vím jen, že Alan ano a nedovolím, aby mu byla vystavena napospas. Teď odejdi, nebo budeš vynesen v zubech.“ Po svých posledních slovech se Thomas otáčí k Figovi zády a prostě vejde do domu. Za něj je vše vyřešené. Lidé i vlci se k nám, stáhnou ještě víc. Vše bylo řečeno, teď je čas buď se sbalit a jít, nebo zaútočit, co si Figo vybere je na něm.
„ Můj bratr řekl vše potřebné. Já jen dodávám, že Kira je nyní součástí mé vlastní rodiny a smečky a nějaký podělaný Alanův pocit, že je jeho neuznávám. Kira je dcerou vlčice Kairy Hamiltonové a jejího lidského může Richarda Hamiltona. Nikoho jiného. A jediný, kdo ji z její rodiny zbyl je její bratr Kevin a to jen díky tomu, že oba jejich rodiče zabila zlost a trapná ješitnost tvého alfy a já nedovolím, aby to samé ublížilo i jejich dětem.“ Pak se otočí i Philip a jak kolem mě prošel tam prošel i, zpět.
Opět v naprostém klidu, zdá se že přítomnost Dalii mu pomohlo se znovu dostat do své obvyklé nálady. Ani nechci vědět, jak ví jméno mého otce. A kolik toho ještě vlastně skrývá. A však Figo stojí nadále na místě a jen sleduje jak alfa odchází a za ním i podle všeho Figova sestra Dalia.
„ Chlapče, nevíš co tě čeká, pokud odmítneš vydat Kiru mému alfovy. Nic ji neudělá, chce se s ní jen seznámit a přijmout ji do své rodiny, aby mohla konečně zažít to, co ji bylo odepřeno rozhodnutím její matky.“ Poprvé promluví k Theovi a on skoro ucukne, jako by ho těmi dalšími lži popálil. Podle Figova výrazu jeho slovům on sám věří zpola, jak může čekat, že jim uvěříme my.
„ Nikdy nikomu nedovolím, aby něco ublížilo mé družce, můj otec nebo strýc včerejší večer možná neberou tak vážně, ale já ne. Kdyby to bylo na mě, tak vyvraždím celou tvoji smečku jen abych se ujistil, že ji už nikdo od vás neublíží.“ Když se pomalu otočí i on zády k cizinci tak dopoví „ Vyprovoďte ho až k hranicím a někdo se dohlídněte, že v pořádku dorazí až domů.“ Pak mi naznačí rukou dovnitř a já se naposledy podívám na vyslance bývalé smečky mé matky.
Pak už jen zacouvám do domu, pořád nejsem dostatečně dost dobrá na to abych se otočila zády k nepřátelskému netvorovy.  Vidím jak se lidé i vlci okolo nás víc blíží k Figovi a pomalu ho tlačí zpět k jeho autu. Ten se nakonec rozhodne, že víc už tady opravdu neudělá a pomalu se vrací, nakonec nastupuje, startuje motor a odjíždí z pozemku. Všichni vlci se za ním rozběhnou a mizí za zatáčkou.

„ Victor ho doprovodí až k hranicím jeho smečky.“ Promluví do ticha Philip a muž vedle něho, podle všeho Victor jen kývne a s klíčem v rukou odchází pryč z domu. Všichni okolo čekají co bude dál, z většiny ještě kape nahromaděný adrenalin. „ Matyasi až se vrátí trhači, tak chci abys s nimi udělal na čtyřkolce obchůzku blízkého okolí. Nevěřím, že by sem dorazil sám.“ Zmíněný zkrabatí čelo. Něco se mu nelíbí.
„ Měl bych zůstat a chránit Kiru.“ Namítá a Theo vedle mě cukne a napne se. „ Uděláš, co jsem řekl. Kira je v domě v naprostém bezpečí, vždy se tu ochomýtá až moc ochranitelských lidí. Tebe potřebuju jinde, tvoji analytickou superhlavu s trhači venku na hranicích.“ Po tomhle už je Matyas přikývne a dál už nic neříká. Chci víc vědět o trhačích.
Co jsou zač trhači? Zeptám se Dalii a ona se otočí ke mně, což upoutá pozornost v místnosti. Banda vlků, kteří nemají problém roztrhat nepřítele napadrť. Malinko nestabilní, ale efektivní. Odpovídá mi. Hlavu nakloní trochu napravo jakoby čekala další otázku. Jsem jedna z nich, že? Je to vlastně jen konstatování, protože mě nedělá problém někoho roztrhat na malinké kousíčky a nestabilní jsem více než dost.
Má milá, ty nejsi jen jednou z nich, ty budeš jejich vůdce. Hrdě narovná hlavu a přiblíží se ke mně. Budeš postrachem všech našich nepřátel. Jsi k tomu zrozena. Jen dobře, že máš Theodora, trochu jeho analytického výcviku ti jen prospěje a navíc tě bude držet zkrátka. Nevíš o nás ani čtrnáct dní a už si zabila dva trhače, jsem na tebe tak pyšná. Pak přiblíží její hlavu k té mé a otře se o mě, skoro ani nedýchám.
Její pochvala mě hřeje u srdce, i když má zvláštní původ. Zdá se, že Dalia má jiné priority než všichni ostatní.
Čekám, že díky tobě, tu teď budeme mít spoustu dalších problémů, očekávám taky, že si to pořádně užijeme, dlouho jsem neměla příležitost natrhnout Figovi zadek za to, že se přidal k těm prasatům. Doufám, že mu pak ukážeš, co je v tobě. Pak se odvrátí a vrátí se na místo u Philipa.
Na to nemám, co říct, Dalia očekává další eskalaci konfliktu a podle toho jak Philip výhružně ční do prostoru a jak Theodorova nálada stále trčí na bodě mrazu je mi jasný, že tomu tak bude.

Netvoři - Bestie útočí ✅✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat