Ch4

111 6 0
                                    

လက်ရှိအချိန်
ရှီမင်းရှန်သူသည်ခြံထဲတွင်တိုက်ကွန်တိုလေ့ကျင့်နေချိန်တွင်ချန်လီကျင့်သည်သူအိမ်၏ဝန်ရံတာတွင် ရပ်နေချိန်
ရှီမင်းရှန်ကိုတွေ့လိုက်လေသည်။

ချန်လီကျင့်''လောင်ရှီ...မင်း သမီးလေးရော အိပ်နေတာလားငါသားလေးကတော့တစ်နေ့လုံးမအိပ်ဘူးငါ့ဇနီးတော့ပင်ပန်းနေတာဘဲ...မင်းမိန်းမတော့သက်သာတယ်ကွာ''

ရှီမင်းရှန် ''ဟားဟား..အပင်ကောင်းတော့မျိုးစေ့ကောင်းတာပေါ်ကွ...ငါ့ရဲ့မင်းသမီးလေးကငြိမ်နေရောဘဲဂကျီကကြောင်လဲမကျဘူးကွ'' ''ဒါနဲ့မင်းသားလေးနာမည်ရောစဥ်းစားပြီးပြီလားငါတော့ငါ့သမီးလေးကိုရှီချင်းချင်လို့ပေးထားတယ်''

ချန်လီကျင့်သည်လည်းအားကျမခံ''အေးကွာပေးပြီးသွားပြီငါ့သား​လေးကိုချန်လီဝမ်လို့ပေးထားတယ်''
----------------------------------------------------------------------------------------------------
ရက်၁၀၀ သား ချန်လီဝမ်နှင့်ရှီချင်းချင်းတို့ရက်၁၀၀ပြည့်နေ့ပွဲတော်ကျင်းပနေသည်။
မားစု''သားသားရေ...ငါ့သားလေးကချောလိုက်တာနှာတံလေးကလဲမြင့်မြင့်နှုတ်ခမ်းလေးလဲကြည့်ကောင်းတာဘဲ...ဒါနဲ့သားလေးဘေးကသမီးလေးကသားရဲ့အနာဂတ်ဇနီးလောင်းပေါ့ကွယ်သမီးလေးနာမည်ကရှီချင်းချင်နော်...ငါ့သားချင်းချင်ကိုဂရုစိုက်ရမယ်နော်''
မားဝမ်''အယ်...စုရှီထိုက်ရယ်ကလေးတွေကအခုမှငယ်သေးတယ်လေဒါနဲ့သူတို့အနာဂတ်မှာသူတို့ချင်းမဟုတ်ဘဲနဲ့တခြားသူနဲ့လက်ထပ်သွားနိုင်တာဘဲ''
မွေးနေ့ပွဲကိုလာရောက်သူအပေါင်းများရီလေကျသည်။
--------------------------------------------------
ဒီလိုနဲ့ကလေးနှစ်ယောက်သည်၅နှစ်အရွယ်ရောက်လာလေသည်။
ရှီချင်းချင်သည်သူမလေးအိမ်၏မီးဖိုချောင်တံခါးကနေတစ်ဖက်အိမ်ရှိမိဖိုချောင်ဘက်ကိုသွား၍တံခါးအပြင်ဘက်တွင်ချောင်းကြည့်ကာ
ရှီချင်းချင်'' မွေးစားအမေစု...လီဝမ်ရော...''(ကလေးသံလေးဖြင့်)
ရှီချင်းချင်သည်၅နှစ်အရွယ်တွင်ပါးဖောင်းဖောင်းနှုတ်ခမ်းထူထူရဲရဲဂျယ်လီတုံးလေလိုဖြစ်နေ၍ခြေလက်တို့မှာလဲတုတ်တုတ်လေးဖြစ်ပြီးချစ်စရာကောင်းနေလေသည်)

မားစု''သမီးချင်းချင်..လာလာဖြည်းဖြည်းသမီးလေးချော်လဲမယ်နော်ချန်လီဝမ်ကသူ့အခန်းထဲမှာအရုပ်တွေနဲ့ဆော့နေတယ်ဘာတွေစိတ်ကောက်နေလဲမသိပါဘူးသမီးရယ်...မူကြိုကျောင်းကပြန်ရောက်ကထဲက''

ငါတို့တွေဘယ်နေရာမှာလွဲချော်ခဲ့လဲWhere stories live. Discover now