BÖLÜM 11: ŞEHVET

31.1K 647 117
                                    

"Yapmak istiyorum bu gece seni suçlarımdan biri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Yapmak istiyorum bu gece seni suçlarımdan biri."

...

Boş bir zihinden ibaret olmak nasıldı? Ne demekti? Ben biliyordum. Hissediyordum. Peki ağzına kadar aşkla dolu olan kalbe sahip olmak nasıldı? Ne demekti? Ben biliyordum. Hissediyordum.

Psikolojik tedavilerim başlamıştı, ilaçlar kullanıyordum. Başımdaki geçmeyen sızıya karşı da ilaçlar kullanıyordum. Kafamdaki ağrıyı azaltıyordu. 

Çırptığım karışıma kararsız bir bakış atıp iç çektim. 'Kek' yapıyorduk. Zora malzemeleri kaba koymuştu, bense çırpıyordum. On dakika önce hemen geleceğini söyleyerek duş almaya gitmişti. Sanırım duş almayı çok seviyordu, her gün duş alıyordu çünkü. Ona sarıldığımda burnuma dolan güzel kokusunu seviyorum. Hatta, kocamı seviyorum. Ona karşı duyduğum sevgi tam kalbimde, bunu hissediyorum.

Bir ay geçmişti, yeni hayatımın üstünden. Bir şeyler hatırlamak istiyordum artık. İlklerimizi, sevinçlerimizi hatırlamak istiyordum.

"Moya lyubov,"arkamdan bana bir anda sarılan bedeni hissedince önce irkilsem de sonra gülümsedim. Rusça aşkım diyordu bana bu aralar sürekli. "Hmm,"dedim gülümseyerek. "Olmuş bu."dedi ve elimin üstüne elini koydu. Çırpıcıyı beraber tutuyorduk şimdi. "Fırına atmalıyız."

"Atalım."fırını çalıştırıp eğilerek kek kalıbını fırının içine koyduktan sonra kapağı kapatıp ayağa kalktı. Dikkatle izliyordum onu. "Pişene kadar ne yapmak istersin?"

"Yatağımızda film izleyebiliriz?"dedim sorarcasına. "Harika olur, gidelim."yanıma gelip ellerimi elleri arasına aldıktan sonra mutfaktan çıkıp yatak odamıza girdik. Yatağa uzandığımda yorganı karnıma doğru çektim. Zora yatağın karşısındaki dev televizyonu açtı. "Ne tür film izleyelim?"

"Romantik olsun."diye mırıldandım. Kafasını belli belirsiz salladı ve netflixten açtığı filmi başlattı. Hızla yanıma gelip yatağa zıpladığında gülerek ona baktım. Bembeyaz dişleriyle gülerek bana bakarken kıkırdadım ve yorganı onun da karnına çektim. Bana doğru yaklaştı ve kafamı göğsüne koymamı sağladı. Keyifle göğsüne yattığımda kalp atışları kulaklarımda yankılanıyordu. 

Film başlamıştı. Güzel bir konusu vardı. Evli bir çift yeni doğan çocuklarıyla uğraşıyordu. Hafif komik olsa da romantik hava daha baskındı. Merakla filmi izlerken Zora saçlarıma derin bir öpücük kondurup saçlarımın kokusunu içine çekti. "Keke bakıp geliyorum, sen izlemeye devam et."yataktan kalktığında filmi izlemeye devam ettim. Kısa süre içinde geri geldi. "Pişmiş. Soğuyunca yeriz."kafamı salladım. Yanıma yerleştiğinde başımı tekrar göğsüne yasladım. Saçlarımı okşamaya başladı nazikçe.

Tam o sırada filmdeki karakterler öpüşmeye başladığında gözlerim kocaman açıldı. Saniyeler içinde yataklarına uzandıklarında tutkuyla birbirlerine dokunmaya başladılar. Gözlerimi hemen filmden çektim. "Zora,"dedim kısık bir sesle. Kafamı kaldırıp ona baktığımda göz gözeydik. Alevli bakışlarıyla bana bakıyordu. Dudaklarına uzandığımda hızla bana karşılık vermeye başladı. Saçlarını okşayıp onu öpmeye devam ederken birbirimizi tüketiyorduk. Dudaklarımı açlıkla sömürüyordu. Eli kolumu okşadı uzunca. Hafifçe üzerime doğru çıktığında sırtım yatakla buluştu ve o artık üstümdeydi. 

Dolgun göğüslerimin uçlarını vakumlayarak emerken zevkli inlemelerim odada yankılanıyordu. Kafasını göğsümden kaldırdı. "Emin misin aşkım? Hazır mısın?"

"Hazırım."dedim kısık bir sesle. Önümde tamamen çıplak kaldığında büyük erkekliğine baktım ve dudağımı dişledim. İçime yerleştiğinde hissettiğim acıyla güçlü bir çığlık attım. "Kasma kendini."dedi hırlayarak. Rahatlamaya çalıştım, o da bu sırada yanaklarımı öpüyordu tüy gibi dokunuşlarıyla.

"Ah! Daha hı-hızlı!"diye bağırdım tüm ağırlığını üstüme vermişken. Eli boğazımı sıkı bir tutuşla sıksa da canımı acıtmıyordu. Vahşi bakışlarıyla içime darbelerini indirirken ikimizin de yüksek sesli inlemeleri odada yankılanıyordu. "Siktir,"diyerek küfür ettiğinde gülümsememek için zorlandım. Telaffuzu garip çıkmıştı. "amına koyim."dedi kalın bir sesle ve boğazından derin bir inleme kaçtı. Sırıtarak dudaklarına yapıştığımda boğazımdan elini çekmeden öpüştük.

"Kucağıma gel bebeğim, kucağıma."deyip üstümden kalktığında kafamı kaldırıp ona baktım. Sertleşmiş kalın erkekliği dik bir konumdaydı. Ayağa kalkıp yatağın başına sırtını yasladı ve bacaklarını açtı. Kaslı bacaklarına ve dövmeli göğsüne bakıp yataktan kalktım. Bacaklarım titriyordu. Boşalmaya yakındım sanırım. İlk kez boşalmayacak olsam da hatırlayacağım ilk boşalmam olacaktı birazdan. 

Yanına yaklaştığımda elimi eli arasına aldı ve kucağına çıktım yavaşça. Yüzlerimiz dip dibeyken diğer eli sol yanağıma yerleşti ve okşadı. "Sana çok aşığım."dediğinde kalbim yerinden çıktı, uçtu gitti sanki. Erkekliğini içime aldığımda derince inledik. Fazla dardım. Sanırım. Öyle demişti. Üstünde yavaşça hareket etmeye başladım ancak bacaklarım titriyordu. Büyük elleri göğüslerimi okşayıp uçlarını sertçe sıkıyordu ve bu daha çok zevk almamı sağlıyordu. İnliyordum zevkle. "Zora,"diye muhtaç bir sesle inledim. "bacaklarım titriyor."belime iki elini koyup beni sertçe kavradıktan sonra alttan erkekliğini kadınlığımın en derinine kadar pompalamaya başladı. Artık inlemiyordum, çünkü artık zevk çığlıkları atıyordum. Beni izlerken göz göze geldik ve ben çığlık atmaya devam ederken ağzını göğsüme yapıştırdı ve uçlarını emmeye başladı. Hissettiğim zevk iki katına çıkmaya başladı. "Zora!"adını bağırdıktan sonra kadınlığımın içindeki kaslar kasılmaya başladı, sanırım boşaldım.

"İçine boşalmayayım İlay, kalk üstümden bebeğim."dedi sert sesiyle. Titreyen bacaklarımla üstünden kalkmaya çalıştım. Tam aşağı düşecekken kolumdan sıkıca kavradı beni. "Ayakta kal bebeğim."dedi. Ona bakmaya devam ediyordum. "Ağzını aç,"dediğinde dikleşmiş, damarları çok belirginleşen erkekliğine baktım. Merakla gözlerime bakıyordu. Ağzımı açtığımda omuzlarıma bastırarak önünde eğilmemi sağladı. Dizlerimin üstündeydim. Bu, bu çok erotik ve harika gelmişti gözüme. Acaba eskiden de bunu yapmış mıydım ona?

"Seni yönlendireceğim."ağzıma erkekliğini ittiğinde ağzımda penisin kadifemsi ve sıcak hissini hissettim. Ucunu emmeye çalışırken ağzından derin hırıltılar yükseliyordu. "Harikasın bebeğim benim."dedi hırıltıyla ve kendini ağzıma hızla itmeye devam etti. "Dişlerini kullanmamaya çalış."ağzımdan kendini çektikten sonra erkekliğini sıvazladı ve sıcak spermlerini çıkardığım dilimin üstüne akıttı. Sıcak, yoğun ve bembeyazdı.

...

selaaamm

kısa bi bölüm oldu ancak bu bölüm bizim ilk hot bölümümüzdü *-*

birkaç bolum once zora'dan korkuyorum dedigimde saka yapmamistim...

tiktok hesabı ya da instagram hesabı açmalı mıyım? kitabımızın reklamını videolar şekilde yapsam? daha fazla kisi kesfeder. bunun icin yardımcı olabilecek varsa bana ulasabilir mii

artık sınır koyuyorum, okunmalarımız cok fazla artmisss. yirim sizii. SINIR 200 OY

BOL BOL YORUM ALIYORUM BURAYAAA

LUTFEN ZORA'DAN NEFRET ETMEYİNNN, ONUN AGZINDAN DA Bİ BÖLÜM GELİCEK YAKINDA. SİZ SINIRI GEÇMEYE BAKINN. DAHA Bİ GUN OLMADAN 3 BÖLÜM ATTİM SİZE, BUNUN ŞEREFİNE PAMUK ELLER YILDIZA VE YORUMLARA! DOLUŞUNNN



ZOR'A (+21)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin