Zelal karşı masada oturan adamı görünce nefesi kesildi. Murat Ağa buradaydı. Sevdalandığı adam buradaydı. Onun için aşk değildi bu aşk biterdi ama sevdalanmak başkaydı. Sevdalandığın kişinin acısını, yokluğunu bile severmiydi bir insan? Zelal seviyordu. Zelal Murat'tan gelen herşeye razıydı. Ama Murat'a hep imkansız gözüyle bakıyordu. Üstelik abisinin düğününden sonra istemeye geleceklerdi Boran aşireti.
Ya babası, abisi verirse. İstemediğini söylerdi o istemediği sürece abileride babasıda onu kimseye vermezdi. Keşke dedi "keşke sevseydin beni abilerimde babamda seve seve verirdi beni sana. Bende seve seve gelin olurdum sana" diye geçirdi içinden. Zelal Zümrüt'ün seslenmesi ile kendine gelip Murat'ın karşısında ki masaya oturdular.
Murat kafasını telefondan kaldırmadığı için onları fark etmemişti. Zelal'in gözü hala Murat'taydı. Gelen garson ile portakal suyu ve pasta istemişlerdi kızlar. Garson masadan ayrılınca tekrar Murat'a baktı Zelal. Fakat karşıdan gelen kadına gülümseyerek bakan Murat'ı görünce içinde birşeyler koptu.
Gelen kadınla Murat ayağı kalkıp sarılmıştı. Tam o sırada Zelal'i gördü. Yüzündeki gülümseme soldu Murat'ın. Ne işi vardı burada ayrıca neden ona böyle bakıyordu? Niye incinmiş kırılmış gibiydi.
Zelal daha fazla dayanamayıp masadan kalktığı gibi kafenin dışına koştu. Kızlar daha ne olduğunu anlamadan Murat arkasından koştu. Zelal Mardin'in dar ve ıssız sokaklarında koşuyordu. Murat yetişip kolundan tuttu. "Zelal..." dedi. O an ikisininde yüreğinden birşeyler koptu. "Murat... Murat ben dayanamıyorum artık" dedi ve ağlamaya devam etti. "Murat canım yanıyor... Biliyorum başkasını seviyorsun 8 yaşından beri ama ben seni.." dedi Zelal devam edemedi. Murat donmuş bir şekilde karşısında ağlayan kıza bakıyordu. "Sen beni ne Zelal?" Zelal cesaretini toplayıp derin bir nefes aldı. "Ben seni seviyorum Murat Ağa sevdalıyım sana 6 senedir yüreğimi yakıyor senin sevdan" dedi.
Murat Ağa duydukları ile neye uğradığını şaşırdı. 8 yaşından beri sevdiği kız ona aşkını itiraf ediyordu. "Sen... sen beni seviyorsun öyle mi?" Zelal utançla başını eğdi. "Biliyorum başkasına aşıksın ama daha fazla içimde tutamadım" dedi. Murat boğazını temizledi ve ciddi bir ses tonu ile " Suçun büyük Zelal Demirxan" dedi. Zelal şaşkın gözlerle Murat'a baktı. Ağlamaktan burnunun ucu kızarmış gözleri hala yaşlıydı. Murat içinden "ne kadar tatlı olduğunun farkında mısın acaba?" dedi. "Ne" dedi Zelal.
"Ben birini seviyorum ve sende beni seviyorsun öylemi?" Zelal tekrar utançla başını eğdi. "Kaldır kafanı kurban olduğum, canım, sevdam" dedi Murat. Zelal duydukları ile kafasını kaldırdı. Ne demişti o. Sevdam demişti. Canım demişti ne demekti bu. Murat aklına gelenle Zelal'in elinden tutup Meydana doğru yürüdü. Zelal "ne yapıyorsun Murat hiçbir şey anlamıyorum. Dur biri görecek" "Herkes görsün Murat Ağa'nın 8 yaşından beri sevdasından deli divane olduğu kızı herkes görsün.
Murat Zelal'in birşey demesine müsade etmeden yürümeye devam etti. Az önce oturdukları kafenin önüne geldiklerinde herkes onlara bakıyordu.
Zümrüt giden Zelal'in arkasından hemen Beyazıt'ı aramış olanları anlatmıştı. Beyazıt, Baran ve Fatih hemen kafeye gitmişlerdi. Zümrüt korkudan titriyordu. Gelen Beyazıt ile koşup sarıldı. İlk defa temas ediyorlardı. Beyazıt şaşırsada hemen kendini toplayıp Zümrüt'e sarıldı. "Sakin ol yavrum ne oldu anlat bana?" dedi Beyazıt. Zümrüt ağzını açıp konuşana kadar Maysa "Zelal" diyerek dışarı koştu.
Beyazıt gördükleri ile içine su serpildi. Kardeşinin yıllardır Murat'ı sevdiğini biliyordu. Demek ki Murat'ın gizli sevdasıda Zelal'di. Karşı çıkmayacaktı, engel olmayacaktı onlara. Baran ve Fatih'te aynı fikirdeydi.
"HERKES BAKSIN BURAYA! YILLARDIR MERAK EDİYORDUNUZ MURAT AĞA KİMİ SEVİYOR BU KADAR DİYE!" Zelal'in elini tuttuğu elini kaldırıp konuşmaya devam etti "8 YAŞINDAN BERİ SEVDİĞİM KADIN ZELAL DEMİRXAN! UĞRUNA BİLE BİLE ÖLÜME GİDECEĞİM KADIN BURDA!" dedi Zelal mutlulukla etrafa bakıyordu. Ne olursa olsun artık dedi. Sevdiği adamın sevdiği kadındı ölse gam yemezdi artık. "VARSA LAFI OLAN SÖYLESİN ARKAMIZDAN KONUŞULAN BİR SÖZ DUYARSAM TAŞ ÜSTÜNE TAŞ BAŞ ÜSTÜNDE BAŞ BIRAKMAM HABERİNİZ OLA!" dedi tehditkâr bir sesle. Beyazıt arkadan Murat'a yaklaşarak "KİMSEYE SÖZ DÜŞMEZ MURAT AĞA VARSA BANA GELSİN!" dedi arkalarında olduğunu belli edercesine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜMRÜT
Teen Fiction*Bir kız düşünün abisi için kendini yakan... *Bir adam düşünün kardeşi için kendini yakan... *Bir çift düşünün bir biri için yanan. *Kendinden 9 yaş büyük adama gelin olmuştu Zümrüt. Abisinin hatası yüzünden. Beyazıt Demirxan ona yar mı olacak yara...