22. Bölüm~

2.3K 111 55
                                    

Fırat konağa girer girmez "DELAL!" diye bağırdı.

Zümrüt gürültüler yüzünden mutfaktan çıkan çalışan kıza "Alya'yı bahçeye çıkar, sakın gelmesine izin verme ve sende yanında dur." dedi.

Çalışan orta yaşlardaki kadın kafasını sallayarak "Tamam Zümrüt Hanım." diyerek Alya'nın elinden tutarak bahçeye çıkardı.

"Ne işin var lan senin burda şerefsiz!" dedi Beyazıt, bağırmıyordu fakat siniri sesinden oldukça belli oluyordu.

"Önce ağzını topla Beyazıt, ben Ağa felan dinlemem haberin olsun!" dedi Fırat.

Zümrüt, Beyazıt'ın koluna elini koyarak sakin kalmasını istedi.

"Ne işin var burada?" dedi Zümrüt.

"Abicim hadi hazırlan sende bizimle geliyorsun." dedi Fırat kendinden emin bir şekilde.

Beyazıt, Fırat'ın üzerine yürüyecekken Zümrüt yine engel oldu.

"Bizimle geliyorsun derken?" dedi Zümrüt.

Fırat kardeşinin bu sorusuna şaşırmıştı.

"Karım, kızım ve sen, benimle birlikte Bolu'ya geliyorsun." dedi Fırat.

Zümrüt alayla gülümsedi.

"Ne ben ne de Delal seninle geliyor Fırat." dedi Zümrüt.

Fırat daha da sinirlenmişti, ne demek gelmiyorlardı?

"Yok öyle bir şey, hadi Delal al Alya'yı gidiyoruz." dedi Fırat.

Delal korkuyla çıktı abisinin arkasından.

Eğer şimdi giderse bir daha asla geri gelemezdi. Üstelik gitmek istemiyordu. Aynı şeyleri bir kez daha yaşayamazdı.

"İstemiyorum, gelmeyeceğim seninle." dedi Delal.

Ne kadar korksa bile Beyazıt'ın kanatları altındaydı ve kimse ona bir şey yapamazdı şuan.

"Ne demek gelmeyeceğim! Geleceksin başka şansın yok Delal!" dedi Fırat.

Beyazıt sabrının sonlarındaydı. Fırat biraz daha konuşmaya devam ederse Beyazıt, Fırat'ın yakasına yapışıp öldürecekti.

"Gelmeyeceğim, bana neler yaptığını anlattım abimlere Fırat. İstemiyorum seni kızımı ve beni rahat bırak artık. Bana 3 yıldır yaşattığın yetmedi mi?" dedi Delal.

Beyazıt daha fazla dayanamayıp Fırat'ın yakasına yapışarak kafa attı.

Baran ve Fatih, Beyazıt'ı geriye çekip Fırat'ın üzerinden almaya çalışsada pekte başarılı olamamışlardı.

Beyazıt, Fırat'ın üzerine çıkmış yüzünü tanınmayacak hale getirmişti fakat durmuyor devam ediyordu.

Zümrüt sonunda bu görüntü karşısında dayanamayıp Beyazıt'ın elini tutarak kendisine bakmasını sağlamıştı.

Kafasını hafif eğerek "yapma." dedi Beyazıt'a.

Beyazıt kendisine masum masum bakarak "yapma." diyen Zümrüt'e yine kıyamamış Fırat'ın yüzüne son kez yumruk atarak kalktı üzerinden.

Delal donmuş kalmıştı. Sadece yerde tanınmayacak haldeki kocasına bakıyordu.

Kaçarken asla bu halde olacaklarını düşünmemişti. Bir zamanlar canından çok sevdiği adam şuan tanınmayacak halde yerde yatıyordu.

Zümrüt, Beyazıt'ın yanından geçerek Delal'in koluna girip salondan çıkardı.

Beyazıt'a kızmamıştı, abisi bunu hak etmişti. Eğer Delal'e o şekilde davranmış olmasaydı her ne olursa olsun ortalığı birbirine katardı.

ZÜMRÜT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin