Zümrüt ve Beyazıt aşağı indiğinde herkesin bakışları onlara döndü.
Masadaki herkes ayaklanıp mahçup bir şekilde özür dileyip, hoşgeldin dediler.
Zümrüt hepsine sarılıp, "hoşbuldum" dedi.
Daha fazla kimseye vicdan azabı çektirmek istemiyordu.
Zümrüt masaya oturmak istemese de Beyazıt zorla elinden tutup oturttu.
Beyazıt önce Zümrüt'ün tabağına en sevdiği kahvaltılıklardan koydu. Daha sonra kendi tabağına birkaç kahvaltılık koyup yemeye başladı.
Zümrüt aç olduğu için daha fazla ısrar etmeyip yemeye başladı.
Herkes keyifle kahvaltısını yaptıktan sonra Baran, Asi'yi otele bırakmak için evden çıktı.
Beyazıt ve Zümrüt'te konuşacaklarını söyleyerek dağ evine gitmek için yola çıktılar.
Yol boyunca hiç konuşmadı Zümrüt ve Beyazıt.
Dağ evinin önünde durduklarında "geldik" dedi Beyazıt.
İkiside arabadan inip eve doğru yürüdüler.
Beyazıt cebinden anahtarını çıkarıp kapıyı açtı Zümrüt'ün belinden tutarak içeri girdi.
Beyazıt dışarda yağmur yağdığı için şömineyi yaktı. İçerisi baya soğuktu.
Zümrüt o sırada evi geziyordu. Evi birinin onlar gelmeden önce temizlediği belliydi.
Çünkü hatırladığı kadarıyla bu dağ evi küçüktü ve kimse gelmiyordu buraya. Bu yüzden temizlik felan yapılmıyordu.
Beyazıt kahvaltıda adamlarından birine mesaj atarak evi temizletmesini istemişti.
Beyazıt, şömineyi yakınca Zümrüt'te evi incelemeyi bırakıp yanına gitti.
"Anlat bakalım Beyazıt Ağa dinliyorum seni" dedi.
Beyazıt, Zümrüt'ü gözlerinin en derinlerine baktı. Biraz olsun sevgi kırıntısı aradı. Buldu da o sevgiyi.
Fakat o sevginin üstünü kapatan kırgınlık gözünden kaçmamıştı.
Önce olanları anlatıp sonra o kırgınlığı zamanla yok edecekti.
Yeter ki Zümrüt tekrar gitmesin diye geçirdi içinden.
"Biraz daha bana öyle bakarsan bu işin sonu senin için kötü bitecek yavrum." dedi Beyazıt.
Zümrüt anlamaz gözlerle baktı Beyazıt'a. Neden böyle demişti ki?
"Nasıl yani? Nasıl bakıyorum ki?" dedi Zümrüt.
Beyazıt kahkaha atarak güldü. "Boşver güzelim, gel konuşalım" dedi ve Zümrüt'ün elinden tutarak şöminenin yanında oturttu.
"Şimdi sana her şeyi baştan sona anlatacağım. Beni sakince dinle.
Öncelikle sen gitmeden önce, bana bir mesaj gelmişti hatırlıyor musun? " dedi Beyazıt.
Zümrüt biraz zihnini yokladıktan sonra "evet hatırlıyorum" dedi.
"İşte o mesajı atanı buldum. Delal... O mesajı atan kişi Delal'miş.
Yapamıyormuş, evlilik ona göre değilmiş felan o yüzden yapmış" dedi Beyazıt.
Zümrüt sinirlenmiş olsada bir şey demeden dinlemeye devam etti.
"Sonra o gün İstanbul'a geldiğim gün senin arkandan gelmek için çıktım cafeden. Ama fark etmediğim hızla gelen bir araba çarptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜMRÜT
Teen Fiction*Bir kız düşünün abisi için kendini yakan... *Bir adam düşünün kardeşi için kendini yakan... *Bir çift düşünün bir biri için yanan. *Kendinden 9 yaş büyük adama gelin olmuştu Zümrüt. Abisinin hatası yüzünden. Beyazıt Demirxan ona yar mı olacak yara...