oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın destekleriniz benim için çok önemli.
keyifli okumalar....
***
Şimdiki Zaman / 2023
"Jimin, son söylentiler iki şirket arasında tatsızlığa neden oldu bizde düşündük ki bir düet olursa söylentileri yumuşatabiliriz. Böylelikle Bts ile düet yapmana karar verdik." Lütfen duyduklarım yanlış olsun, bunları duymaya hazır değildim. Ben kaçmaya çalıştıkça karşılaşmak istemiyordum. Gerçeklerle karşı karşıya kalmak başımı döndürmüştü adeta.
Nefessizlikle yerimde kıpırdadığımda bardağı elime alıp hemen içtim, yapamıyordum sakin kalamıyordum asla. Pil Do hyung endişeyle bana döndüğünde sorunu anlayabiliyordu. Kimse neden guruptan çıktığımı bilmese de iyi olmadığı açıktı.
Kim Joo-won'a dönüp zorlukla da olsa "Kime söylediniz bunu, kabul edeceğimi de düşündüren nedir size?" Kendi adıma kararları alabilecek yaştayken başkası benim adıma karar veriyordu.
"Şirketin ceosu benim Park Jimin, şirket arasındaki toplantıyı yaptık bitti."
"Haberim olmalıydı!!"
"Yabancılık çekmeyeceğini düşündüm, sonuçta yıllarca beraber olduğun kişilerdi." Mesele buydu işte yıllarca beraber, birbirimize kol kanat gerdiğimiz kişiler ihanet etmişti bana.
"Hybe Entertainmente hiçbir şekilde kabul etmediğimi iletin lütfen." Hızla ayağa kalkıp dış kapıya ilerledim, muhabirler hala yerlerinde durup çıkmamış bekliyorlarmış. Beni görmeleriyle yanıma koşup "Kim Joo-won ile ne konuştunuz?"
"Yeni iş birlikleri mi ortaya çıkacak?"
"Babanızın düzenleyeceği partiye katılacak mısınız?" Son soruyla arkama dönüp bana soru soran muhabire baktım, ne partisinden bahsediyordu böyle. Başımı iki yana sallayıp arabama ilerledim benden hemen sonra Pil Do hyung gelmiş, direksiyon başına geçmişti.
Kalabalığın arasından ayrıldığımızda camı sonuna kadar açıp rüzgarın içeri doluşmasına izin verdim. Soğukluk yüzüme vurdukça biraz da olsa rahatlamıştım.
"Jimin iş birliği hakkında ne düşünüyorsun?"
"Kesin kararım hyung asla yapamam, senin haberin var mıydı?"
"Kim Joo-won iş birliği üzerine konuşacağımı söylemişti ancak bunun Bts olacağını bilmiyordum."
Onca yapılanlara karşı yüz yüze gelmek beni bitirirdi, hiçbir şey olmamış gibi ekranlara gülümsemek tam ölümdü. Onlar duyunca nasıl tepki verdiğini merak ediyordum, özellikle de Yoonginin. Hemen reddetmesini umuyordum. Biraz yüzü olsa asla bana bakmamalıydı.
"Hyung beni anlamanı istiyorum, yapamam."
"Yüzleşmek gerektiğinin farkında mısın? Kaçamazsın Jimin, sana ne yaptılarsa sende onlar gibi cevap vermelisin."
"Onlar gibi cani olamam!!"
"Olacaksın!! Sana ne yaptılarsa kaldıramıyorsun, çökmüşsün!" Haklıydı, çöküyordum. Biliyorum ama yapacağım başka bir şey de yoktu.
"Yalvarıyorum sana Jimin, abin olarak sana yalvarıyorum kendini bitirme. Olacaklardan çok korkuyorum. Anla beni."
"Bana biraz zaman ver hyung. Düşünmem gerekiyor."
"Öyle olsun..."
Evimin önüne gelmemizle hemen Pil Do hyung ile vedalaşıp arabadan indim. İçeri girdiğimde üzerimdeki ağırlıkla koltuğa oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Grace -Yoonmin-
FanfictionYalvarıyorum sana Yoongi izin ver de kendime gelebileyim. Her şey iyi olmaya başladıkça tekrar karşıma gelip benden ruhumu isteyemezsin. Kendimi zorla düzeltmeye çalıştıkça tekrar aynı yere gelmek zoruma gidiyordu. Gözlerimdeki yaşlarla yine o soğu...