-40-

64 10 27
                                    

Merhabalar sevgili okurlarım,
Hesabıma girme konusunda zorluk yaşadığım için bölüm atamadım.

Sonunda bugün girebildim, sizleri çook özledim.
Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen😍
Keyifli okumalar...

***

Şimdiki zaman

Yılların acısını çıkarır gibi alt dudağımı dudaklarının arasına alıp çekiştirdi.
Nefessiz kalıp geri çekildiğimde öpücüklerini çeneme oradanda boynuma yöneltmişti.

Saçlarını sertçe çekip boynumdan uzaklaştırdım. Kucağından kalktığımda afallamıştı. Gözleri bayık bakıyor her an boşalacağını belli etmişti.

"Ellerinle başarılar Min Yoongi." Gülümsememi sunup banyodan çıktım. Güzel oyunumu sona erdirmekle birlikte muhtaç halde arkamdaki yakınmasını duydum.

Evdeki ortak banyoya yönelirken elimi kalbime götürmüştüm. Ben az önce ne yapmıştım böyle?!

Banyoya geçtiğimde ılık suyu hazırlamış, yıllarca yetinmek zorunda olduğum parmaklarımı dudaklarımı aralayıp ağzıma yollamıştım.

Gögüsümü fayansa yaslayıp belimi bükerek kalçamı ortaya çıkardım. Birinci parmağımla deliğimi okşadığımda inlemememi durduramamış bırakmıştım. Şu anda oldukça hassatım, deliğimin arasında Yoonginin sertliğini düşündükçe ayaklarım titriyordu.

İlk parmağımı içime yolladığımda kısık sesle inlemiş işime devam ettim, nefes almam sıklaşmış, ciğerlerimdeki oksijen yetemez olmuştu.  Uzun süredir kendimle oynamadığım için acıyla gözlerimi kapattım. Bir süre sonra acı yerini zevkin almasıyla daha fazla beklemeden ikinci parmağımı göndermiştim.

İşimi hallederken başımı fayansa dayayıp "Ahm tanrımm" diyiverdim. Parmaklarım bana yetemez olmuştu. Yoongi de yukarıda aynısını yapıyordu, elimi penisime atıp okşadım.

İki taraftan zevk almamla kendimi tutamamış boşalmıştım. Yorgunlukla başımı fayanstan kaldırmadım, derin nefesler alarak kendime gelmeye çalışıyordum.

Ayakta duramadığım için hızla temizlenmiş bornozumu giyip banyodan çıkmıştım.
Odama geçtiğimde dolabı karıştıran bir adet Yoongi vardı.

"Ne yapıyorsun?"

"Kıyafet arıyorum, seninkiler bana olmuyor ne yapacağım." Önceki verdiğim kıyafeti almak için dolaba yöneldim. Gözleri bornozun açık bıraktığı boynumun üzerinde sonrasında bacaklarıma bakmıştı.

Dolaptan kıyafeti çıkarıp verdiğimde hiç durmamış üzerindeki havluyu atmıştı.
Gözlerim olabildiğince açılmış arkamı dönmüştüm.

Onu boxerla görmekten utanmasam da şu anda karşımda çırıl çıplaktı. Onu da geçtim hasastım ulan ben daha yeni boşaldım, deliğim bile sızlıyor. Ben ne saçmalıyorum?

Dolabıma  kıyafetlerimi alıp yatağın üzerine koydum, o ara zaten Yoongi giyinmiş yatağa oturmuştu.

"Çıkacak mısın artık?"

"Çıkmam için neden var mı?" Onu o halde bırktığım için beni kıstırmaya çalışıyordu. Ona inat burada giyine bilirdim ama yapamıyorum.

Kasıklarıma yakın sezeryan dikişlerimi gösteremezdim. Belimdeki yara izine bile çok konuşmuştu bunu düşemiyorum bile.
"Ben öyle istiyorum Yoongi." Kaşlarımı çatıp söylediğimde rahatsız olduğumu anlamıştı.

Gözlerimi üzerimden çekip etrafa bakmış elini kaldırıp banyo kapısını göstermişti "Sen giyin banyoyu toparlayayım, saçımı kurutmam gerekiyor..." banyo kapısına yaklaştığında arkasını dönmüştü "...üzerini giyindikten sonra saçını kurutucağız. İtiraz yok!" Demiş gitmişti.

Grace -Yoonmin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin