-17-

88 12 0
                                    


keyifli okumalar...

***

Şimdiki zaman / 2023

"Seni artık daha fazla dinlemek istemiyorum. Bir hafta içerisinde klip çekimleri bitmeli sonrasında hangi güne toplantıyı koyarsanız koyun. "

Pil Do Hyungun konuşmasına izin vermeden çıkışa yönelip attığım ayakkabıları giydim. Bu kapıdan çıktığım zaman her şey benim için başlıyordu.

İnsanlar gözüme daha iğrenç varlıklar olarak gelmeye devam ediyor. Pil Do hyungdan beklemeyeceğim hareketlerle hayal kırıklığına uğramıştım. Konuşmamızın üzerinden bir hafta geçmiş mv çekimleri bitmişti. İş dışında Pil Do hyung ile asla yan yana gelmiyor konuşmak istediğinde geri çeviriyordum.

Yatakta uyandığımdan berri kalkmamak için debeleniyordum. Şu son birkaç günün yoğun geçmesi vücuduma asla yaramamıştı. Saçlarım stresten dökülmüş üzerime ağır yorgunluk çökmüştü. Öyle ki dünkü psikolog randevuma zar zor yetişmiş fazla konuşamamıştım. Telefonumun tekrar çalmasıyla komidine elimi atıp telefonu aldım. Pil Do hyung'un ismini görmemle yatakta oturup sırtımı yatak başlığına dayadım.

"Alo Jimin."

"Efendim..."

"Bugün mv duyurusunu yaptığımızı bildirmek için aramıştım."

"Yaptıklarını hep böyle bildirir misin zira bunu göremedim." Laf sokmaktan asla çekinmedim, eski ben olsam yaptıklarına ağlar ama sonrasında tekrar peşinden koşardım çünkü o Jimin bırakılmak istemiyordu. Telefondan bir süre ses gelmedi.

"Yapmak istemediğimi biliyorsun."

"Yemek zamanını ayarladınız mı dolu olduğum bir geceyi istemem. Haftaya işlerim var."

"Ne işinden bahsediyorsun." Konuşmadım, sormasından rahatsız olduğumu belirttim böylelikle konuşmadı.

Kim Jongin in dedikleri bir türlü aklımdan çıkmıyordu, zihnimin hep bir köşesinde yer edinmişti.

Haftaya o partiye katılmalıydım, sonrasında tabi hakkımda çeşitli dedikodular çıkacaktı ancak kardeşim için herşey yapabilirdim. Minho belki benimle günlerce konuşmazdı. Hiç değilse gönlüm rahat ederdi.

Dün Bay Kim'in dedikleri aklımdaydı. Dediklerini yapmalı mıydım? Kendime ve tedavime zaman ayrılmalı mıydım biliyorum ama sektöre ara vermek istiyor muydum? Belki benim için daha iyi olurdu. Sektörden uzak durursam kendimi toparlar daha sağlıklı insanların karşısına çıkardım

"Jimin-ah?" Pil Do hyungu unutmuştum birkaç defa seslenmiş sonrasında gelen hışırtılarla ayağa kalktığını anlamıştım. Cevap vermememle korkmuş olmalıydı.

"Hyung seninle bir şey konuşmak istiyorum."

"Ya! Sesleniyorum neden cevap vermiyorsun, korktum. Başına bir şey geldiğini zannettim!!" Bağırmasıyla telefonumu kulağımdan uzaklaştırdım. Stresten dudağımı ısırmış, ellerim saçıma gitmişti.

"Ara vermek istiyorum."

"Ne ara vermesinden bahsediyorsun? Dediklerinden hiçbir şey anlamıyorum."

"Sektöre ara vermek istiyorum. Ben yapamıyorum, tedavim için bunu yapmalıyım. Lütfen bunu anlayın." Sözleşmeyi fes edemeyeceğimi biliyorum, kimse buna izin vermezdi. Yeni şarkımın tanıtım zamanlarından sonra iş birliği olacaktı ondan sonra da ara verebilirdim.

"En iyi karar verdiğini biliyorum, kendin için bunu yapmalısın. Bay Kim Joo-won ile konuşacağımdan emin olabilirsin."

"Teşekkür ederim hyung."

Grace -Yoonmin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin