-31-

70 10 11
                                    


merhaba sevgili okurlar! oylamayı ve yorum atmayı unutmayın lütfen destekleriniz benim için çok önemli...

keyifli okumalar...

***

Şimdiki Zaman

Elimde sigara o geceyi düşündükçe kahkaha atıyordum, yüzümün buruşması ama Pil Do hyung inat içmem gözlerimin önünden gitmiyordu.

Sigaramdan bir nefes daha çektim bilgisayardaki klosörlerime tek tek bakarken sonrasında şarkıyı yazmak için uzunca süre harcamam için programları açıp elime söz defterimi aldım. Umarım iyi bir iş çıkarabilirdim.

Bu iki gün benim için zorlu geçse de hayranlarımla olduğum sürece çok mutlu olmuştum. Her zorlayıcı sürecin arkasından mutluluk gelebiliyordu.

Aynada son kez kendimi kontrol ediyordum. Son müzik showundan çıkıp hemen eve geldim, akşam olacak parti için üzerime güzel bir takım elbise giydim.

Saçlarımı arkaya savurup boynumu gözler önüne seren kolyemi taktım. Eğer karşımdaki insanlar benden üstünse bende güzelliğimle ön planda olurum. Dudağımı her zamanki kiraz lip bam sürüp dudağımda yedirdim.

Saate baktığımda daha bir saat olduğunu görmemle çekmeceme yönelip içinde doktorun verdiği ilacı çıkardım, akşam herhangi bir sinir krizine karşı şimdiden almayı uygun gördüm. Su içme gereği duymadan içtiğimde ilacı cebime sıkıştırdım.

Son kontrollerimden sonra çıkmak için sorun görmedim.

Kısa süren yolculuğumdan sonra büyük olan mekana girmiştim.

Jongin babamın telefonuma baktırma ihtimaline karşı zarf yoluyla bana ulaşmıştı. Partinin yapılacağı yer babamın yazlığı daha doğrusu villa mı demeliydim bilmiyorum ama evimiz olduğunu gördüğümde şaşırmadan edememiştim, bir süre donakalmıştım. Adam yaptığı pislikleri neden evimizde yapıyordu ki?

Tek huzur bulduğum yerdi, etrafı denizlerle çevrili olsa da yeşilliğinde hakim olduğu yerdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tek huzur bulduğum yerdi, etrafı denizlerle çevrili olsa da yeşilliğinde hakim olduğu yerdi. Minho ile eğlenceli vakitler geçirdiğim tek yer... Tanıdık gelen sokağa sapmamla bahçenin giriş kapısı karşılamıştı bizi. Birkaç dakika sonra da evin önüne gelebilmiştim, muhabirler kapıda kuyruk olmuş gelen kişileri çekiyordu.

Arabadan inmeden önce derin nefes aldım, flaşlar şimdiden patlamaya başlamıştı. Arabadan indiğimde korumalar etrafımı sarmış gelen muhabirleri engelliyordu.

"Jimin bey babanızın düzenlediği partiye katılımınız dört gözle bekleniyordu katılma sebebini açıklar mısınız, içerideki konumunuz nedir?"

"Babanızın özel davetlisi misiniz?"

"Kardeşiniz Park Minho partiye gelebilmeniz iddialarını yalanlamıştı bu konuda ters mi düşüyorsunuz?"

Grace -Yoonmin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin