-16-

85 10 0
                                    


yaklaşan finallerim yüzünden geç saate atıyorum kusura bakmayın.

keyifli okumalar...

***

Yıl 2016 / 7 Yıl Önce

Umarım yılımız böyle geçer sevgilim, dünden daha çok seveceğime emin olmanı isterim. Tanrıdan tek dileğim seni benden almaması. Mutlu yıllar Sevgilim...

Gözlerimi açtığımda gün ışığı vücudumu ısıtmıştı resmen. Rahatlıkla gerindiğimde elimin birine çarpmasıyla telaşla doğruldum. Sağımda Yoongiyi gördüğümde derin nefes alsam da birkaç saniye sürmüştü sonrasında gözlerim yuvalarından çıkacak gibi açılmıştı.

Burada ne işim vardı, çocuklar neredeydi? Dün akşam film şeridi gibi önümden geçtiğinde hızla Yoongiyi dürttüm. Yataktan kalktığımda ayağım birbirine dolanmış yeri boylamıştım. Sese uyanan Yoongi gözlerini tam açamadan "O ses de ne öyle?" Sabah uyanğındaki derin sesi birkaç saniye yerde öylece durmamı sağlamıştı. Sesin gelmemsiyle başını kaldırmış bana dönmüştü.

Yerde iki büklüm olduğumu gördüğünde hızla yatakta doğrulup "Yerde ne işin var güzelim?"

"Hiç yatak mı sıcak yoksa yer mi sıcak ona bakıyordum."

"Ha?"

"Kaldır beni yerden, düştüm görmüyor musun?" Başını sallayıp yanıma geldiğinde sabah sersemliği gözüme hoş gelmişti. Elimden tutup kalkmamı sağladığında eli belime gitmişti. Elinin sıcaklığında titresem de ayrılıp tişörtümü aradım.

"Çok geç kaldık, odama gitmeliydim. Seokjin hyung gelecek.."

" Sabahın daha kaçı Jimin, o iki ayyaş kalkmaz daha."

"Hyungların hakkında düzgün konuş."

Dudaklarımı büzerek tişörtümü aradığımda yatağın altına düştüğünü gördüm. Eğilip tişörtümü aldığımda zaferle gülümsedim.

"Bana da böyle gülümseye bilirdin. Küçücük bez parçasına gülümsüyorsun." Üzgün gibi davransa da gözleri vücudumda geziyordu. Kollarımı açıp gelmesi için göz işareti yaptığımda istemiyor gibi yapsa da kollarıma gelmişti. Ellerimi belinde birleştirip başımı boynuna gömdüm. Huzurlu kokusunu içime çektiğimde öpücük kondurmayı da unutmadım.

"Gerçekten de bunun için mi trip atıyorsun. Bak sana daha çok gülümsüyorum."

Tekrardan aklıma gelen düşünceyle Yoongiyi itip kapıya ilerledim. Kilidi açtığımda "Gitmeliyim sevgilim üzgünüm. Duş alacağım daha."

"Benimle almanı tercih ederdim."

"Gerçekten de sen!!" Bağıracak iken son anda diğerleri aklıma gelip sustum. Odadan çıktığımda karşı odaya ilerleyip girdim. Hoseok hyung odaya gelmişti, umarım yokluğumu anlamamıştır. Vakit kaybetmeden banyoya girip üzerimi soyundum, aynadan vücudumu gördüğümde yer yer morlukla vardı. Yoongi yine yapmış yapacağını izlerini bırakmıştı. O anları tekrardan düşünmek vücudumun ısınmasını sağlamıştı. Hoseok hyung yan taraftayken kendimi tatmin etmek istemesem de Yoongiyi farklı farklı şekillerde düşünmeye başlamıştım.

Dudaklarının boynuma gittiğini, boynumdaki çok sevdiği benime öpücükler arası dil darbesi attığını düşünüyordum. Ona kendimi daha çok bastırırken muhtaç olduğumu da unutmuyordum.

Kendimden geçip gözlerimi kapattığımda tutunacak yer aradım. Gözlerimi zorlukla açıp kendimi duşa kabine attım.

Ellerim hemen penisime gitmiş gözlerimi kapatmıştım. Utancımdan sesim ağzımdan çıkamıyor iniltilerimi su sesiyle bastırıyordum.

Grace -Yoonmin-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin