04

1.6K 79 15
                                    

13.12.2023

Satır arası yorumları ve oyları unutmayalım. Keyifli okumalaaar.

"Günaydın!" Diyerek yemek odasına girdiğimde herkesten karşılık almış benim için ayrılan yere geçmiştim.

Fatih abi ile Sezgin abinin arasındaki sandalyede oturuyordum.

Abim henüz diyemezdim belki ama abi sıfatını hakettiklerini bir akşamda bile öğrenebilmiştim.

Hızlıca ufak tefek bir şeyler atıştırdığımda "Benim çıkmam gerekiyor, afiyet olsun." Demiş masadan kalkmak için hareketlenmiştim.

Normalde kalktığımdan epey geç bir vakitte kalkmış olmama rağmen bunu sorun etmemiş, kendime iyi bir uyku hakkı tanımıştım.

Okul sabahı kahvaltı etme kültürümün olmamasının yanı sıra Eren ile buluşacaktık ve kahvaltı hakkımı ona saklamak istiyordum.

Dün akşam yemeğinden sonra biraz en orta katın oturma odasında gençler birliğini toplamıştık, onlar aralarında kendileri için bu ismi kullanıyordu, onlarla biraz vakit geçirdikten sonra odama çekilmiş ve söz verdiğim gibi Eren'i aramış uzun saatler konuştuğumuzda ise bugün ilk iki dersi ekip okula yakın bir pastanede kahvaltı etmeye karar vermiştik.

"Ben bırakırım seni." Diyerek çayını dibinde biraz kalıcak kadar diken Fatih abi oturduğu sandalyeden kalkmıştı.

"Tamamdır, on dakikaya hazır olurum." Dediğimde on dakika sonra kapıda olacağı konusunda anlaşmış ve birkikte yemek odasından çıkıp merdivenlere yönelmiştik.

"Saat çok erken değil mi ya okulun başlaması için?" Diye merdivenlerde sorduğunda başımı hafifçe arkaya çevirip ona bakmış ardından "İlk iki dersi ekeceğim, hep baya erken giderim okula ona göre düşünüp konuşmuştum." Sorusunu yanıtladığımda o;

"Arkadaşlarınla mı ekiceksin? Sınavı kaçırma da." Demişti.

"Yok dördüncü ders sınav, üçe girerim." Diyerek içini rahatlatıcak bir cümle kurmuştum.

Odalarımızın olduğu üçüncü kata çıktığımızda, kattaki iki odadan benim olana girmiş hızlıca dişlerimi fırçalayıp makyaj masama oturmuştum.

Daha hiçbir şeyim yerleşmemişti, dün akşam sadece ders çalışmış, okul çantamı hazırlamış makyaj malzemelerimin olduğu çantaları, takı kutularımı çıkartmış sonrada yatmıştım.

Allık, maskara ve kaş sabitleme jelinden oluşan en hızlı yapabileceğim makyajı yapmış dudaklarıma mentollü bir dudak nemlendiricisi geçip üstüne ten rengime uyan bir gloss sürüp masadan kalkmıştım.

Sıkı sıkı at kuyruğu yaptığım saçlarımı son kez kontrol ettiğimde gold takılarımı takmış ardından giyinme odasına açıp bıraktığım valizlerin başına geçmiştim.

Siyah bir tayt üzerine oluşturulmuş inanılmaz klasik bir kombin giymiş, lacivert Longchamp kol çantamı takmıştım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sil BaştanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin