05.04.2024
Satır arası yorumları ve oyları unutmayalım. Keyifli okumalarr.
__
"Özge'ciğim amcanlar seninle tanışmak istiyorlar, eğer sende istersen akşam onlarla olacağız." Annemin söyledikleri ile bir süre kafamda diğer aile üyeleri ile tanışacak kafada olup olmadığımı tartmış ardından "Sorun yok gidebiliriz akşam." Diyerek onu mutlu edecek cevabı vermiştim.
Neleri atlatmış, halletmiştik amcamlarla mı tanışamayacaktım?
Düşüncelerimi zikretmeden sadece gülümseyip mutlu olan annemi izlemiştim.
Aralarına giriyor oluşum, onlara alışıyor oluşum hepsini mutlu ediyordu.
"Biraz dolaşırız gidince, istersen yemek yeriz, istersen kahve içeriz." Diyen annemle "Olur benimde bakacağım bir şeyler vardı zaten." Demiştim.
Anneme sabah okula gitmek yerine onunla vakit geçirmek istediğimi söylemiştim. Annemde isteğim üzerine bugün olan bütün işlerini iptal edip gününü bana ayırmıştı.
Konu sıkıntım zaten yoktu okula gitmemem sorun değildi.
Kahvaltıdan sonra ikimizde uzun süre hazırlanmış ve büyük, yüksek statülü bir AVM seçip yola çıkmıştık.
"Sezgin abinin kız arkadaşı mı var?" Anneme sorduğum soru ile yoldaki bakışları bana dönmüştü.
"Evet canım, Selin tatlı bir kız."
"Anladım." Bir süre konuşmadığımızda AVM'ye varmıştık.
Şoför AVM'nin açık alanındaki mağazaların olduğu kısımda yarım bir tur atıp annemin ilk gireceği mağazanın önünde durmuştu.
Alışveriş merkezinin bu açık alan kısmında erişmenin epey zor olduğu lüks mağazalar vardı. Alışveriş merkezinin içinden bu mağazalara giriş yoktu.
Mağazanın siyah epey uzun kapısı içerideki görevli tarafından bizim için açıldığında içeri geçip sadece bizimle ilgilenecek olan satış danışmanı yanımıza geldiğinde annem tanıdığı satış danışmanı ile stoğu güncellenen ürünler hakkında konuşurken ürünler gelene kadar müşterilere ayrılan özel odaların birine geçtiğimizde odadaki koltuğa yerleşmiştik.
Clutchımı koltukta yanıma bıraktığımda başka bir görevli gelmiş beklerken içmek istediğimiz ikramlığı sormuştu. Annem Türk kahvesi alırken ben sadece su istemiştim.
"Canım sen ne bakmak istersin?" Yalnız kaldığımızda annemden gelen soru ile bir süre söyleyip söylememek arasında kalmış ardından "Misela'dan clutch bakacağım." Diyerek bugünün hedefini belirtmiştim.
"Ben senin için Mint Oran getirtmiştim buraya gelmişken onu da alalım." Annemin söyledikleri ile üzerime ekmek yiyen sokak köpeği mahcubiyeti çökmüştü.
30'dan aşağı bir fiyatı yoktu bahsi geçen terliğin.
Annem sağ elini dizime koyup yönünü bana çevirdiğinde "Sakın elinde olan imkanları kullanmaktan çekinme Özge. Sen de bu ailenin bir üyesisin, sen bizim kızımızsın." Gülümseyip başımı sallayarak onu onayladığımda travmalarımı cümleleri ile tetiklediğinden haberi yoktu.
Kendimi bildim bileli bir şeylere zorunda gibi hissettirilmem için işittiğim cümlelerdi. Ve bana kendimi yetersiz hissettirmekten başka bir işe yaramıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sil Baştan
Short StoryOn yedi sene sonra sil baştan yazılan bir hayat. "Ben... kendi ailemi tanımak istiyorum." söylemek istediklerimi söylemenin verdiği rahatlık ile derin bir nefes verdim. Bakışlarımı yerden kaldırmaya birileri ile gözgöze gelmeye çekiniyorum. Yine de...