18

237 36 1
                                    

16.06.2024

Dostlar oyları ve satır arası yorumları unutmayalım lütfen. Keyifli okumalar canım.

Özge Orhanoğlu'ndan

"Bloklarımızda yaz sezonuna geçmiş bulunmaktayız. Sınıf camları, kütüphanelerin camları kış sezonuna kadar kapandı." Diyen müdür ile derin bir nefes almış sağ elimi yüzüme doğru sallayarak kendime hava yapmaya çalışmıştım.

"Günaydın!" Yanımdan gelen Ege'nin sesi ile bakışlarım ona dönmüştü. "Günaydın." Karşılığını verdiğimde daha fazla muhataba girmemek için önüme döndüm.

Çok haz ettiğim biri değildi.

"Özge!" Arkamdan gelen Eren'in sesi ile gülümseyerek sesin geldiği tarafa dönmüştüm.

Yanıma geldiğinde etrafı kontrol edip yanağımdan öpmüştü.

"Güzelim!" Eren'i sarılarak boğma isteğimi dizginlemeye çalışarak koluna sarıldığımda boyumun denk geldiği bicepslerine ufak bir öpücük kondurup onun başımı öpmesiyle ondan uzaklaşmıştım.

Henüz ilişkinin başındayken buraya ilk gelişimde olduğu gibi magazine düşmek tercihim değildi.

"Okul marşımız için toparlanın." Dendiğinde marşı okumak üzere bütün öğrenciler sağ elini sol göğsünün üzerine koyup müdürün başlangıç cümlesini beklemeye başlamıştı.

"Yarınların liderleri, dünyayı aydınlatacak yıldızlar Güneysu Okulları ile birlikte!" Müdürün coşkulu sesinin ardından çalan melodi hızlanmış marşa girmiştik.

"Güneysu ışığında aydınlanırız
Okul ruhuyla dolup taşarız
Geleceğe umutla adımlarız
Eğitim ışığında ilerleriz

...

Birlikte geleceğe omuz omuza
Güneysu Okulları'nın ışığında aydınlanırız
Başarıların gururunu yaşarız
Bizler en iyisiyiz"

Marş bittiğinde sınıfların olduğu binaya giriş kapısına en yakın on ikinci sınıflardan binaya alım başlamıştı.

Okuldaki her şey çok nizamiydi.

"Bugün girmeyeceğin ders var mı?" Diye soran Eren'e döndüğümde "İlk ikiye girmeyeceğim İngilizce İstatistik dersi." Demiş sorusuna cevap vermiştim.

"Bende girmeyeyim birlikte oturalım." Dediğinde "Benim idarede işim var bekleyeceksin ama beni." Demiştim.

"Beklerim de bir şey mi oldu?"

"Dilekçe vereceğim, sınavlara Armin'le ikimiz bu hafta gireceğiz. Haftaya çarşamba İspanya'ya gidiyoruz." Dediğimde "Peşinden gelmeyi teklif etmeyeceğim, Armin'le ikiniz geçirin vaktinizi." Demişti

"Gel halledebilirsen Armin'le ikimiz olmayacağız Armin'in arkadaşı Kerim'de olacak." Dediğimde "Sen idaredeyken bir babamla konuşurum duruma göre bakarız." Diye karşılık almıştım.

Sıra bizim sınıfa geldiğinde Eren'de üst sınıflardan olduğunu fark ettirmeden bizim sınıfla bloğa girmişti.

"C bloğa geçelim Armin oraya geçecekti." Dediğimde Eren beni kalabalığın arasında sol tarafa doğru yönlendirmişti.

Koridorda biraz ilerlediğimizde bloklar arası cam geçiş koridoruna dönüp çok fazla kalabalığın henüz olmadığı C Bloğa geçmiştik.

Otomatların ve bir sürü masanın olduğu alana, zemin kata, indiğimizde arka tarafta büyük canların yanında kalan masalardan birine oturmuş Armin, Ardıç ve Kerim üçlüsünü görmüştük.

Sil BaştanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin