23

162 16 2
                                    

11.08.2024

Özge Orhanoğlu'ndan

"Alışmak sevmekten daha zor geliyor." Çalan şarkıya eşlik etmeyi bırakıp makyajımın son adımı rujumu sürdüğümde glossu masaya bırakıp yüzümü ve saçlarımı son kez incelemiştim.

Geriye doğru yapıştırarak topuz yaptığım sarı saçlarım ve her özel günde yaptığım bana en çok yakışan ve her türlü ışıkta güzel durabilen makyajım ile çok güzel görünüyordum.

Ayaklandığımda kendimi bütün olarak incelemek için boy aynamın karşısına geçmiştim.

Giydiğim lacivert saten tek omuzlu elbisemin omzuna dikkat çekmek için saçlarımı topuz yapıp ön plana elbisenin omuz detayını ve özel tasarım pırlanta küpelerimi çıkartmıştım.

Ayağımda beyaz topuklu ayakkabılar varken oluşturabileceğim en iyi görünümü oluşturmuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayağımda beyaz topuklu ayakkabılar varken oluşturabileceğim en iyi görünümü oluşturmuştum.

Telefonumdan çalan şarkının sesi kısıldığında gelen aramanın sesi yükselmişti.

Ekranda yazan Armin'in ismini gördüğümde aramayı yanıtlamıştım.

"Hazır mısın?" aramayı açar açmaz sorduğu soru ile derin bir nefes vermiştim henüz benim bile bir fikrim yoktu.

"İniyorum şimdi aşağıya." Dediğimde o beni onaylayıp aramayı kapatmıştı.

Kendimi son kez süzdüğümde tazeleyebileceğim makyaj malzemelerimi çantama koyup göğsümün açık kalan kısımlarına, omuzlarıma ve kollarıma hafifçe vücut yağı sürüp vücudumu parlatıp, boynuma, kulak arkalarıma, el bileklerimin içine parfümümü sıkıp odadan çıkmıştım.

İçimdeki heyecanı dizginlemeye çalışarak merdivenleri inmeye başlamıştım.

Armin'in bir anda aldığı kararla şirketin davetine katılacaktık, heyecanlıydım kendi ailem ile ilk defa bu kadar fazla göz önünde olacaktım.

Armin'i sorgulayıp onun canını sıkmak, onun canını sıkanlardan olmak istemediğimden bir anda kararını neden değiştirdiğini sorgulamamıştım.

Araf abimle dün onlardayken baya bir süre konuştuktan sonra bu kararı vermişti, bana da doğru olan buydu demek ki, demek düşmüştü.

Son merdivenleri de indiğimde salona beni bekleyen Armin'in yanına adımlamıştım.

"Aşkım nasılız?" Diye sorarak girdiğim salonda oturduğu koltuğun karşısında kendi etrafımda dönmüştüm.

"Harika görünüyorsun canım benim." Deyip ayaklandığında karşıma gelip sol dizini kırarak önümde eğilip reverans yaptığında sağ elimin üstünü öpmüştü.

Bir kaç şımarık hareket sergilediğimde o da dik bir hale gelmişti.

Onu baştan aşağı süzdüğünde yazlık gri suiti ve içindeki açık mavi gömleği ile harika göründüğüne dair övgüler yağdırmıştım.

Sil BaştanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin