11.02.2024
Oy ve yorumları unutmayalım dostlar.
"Agah'la konuşacağım bu magazin sayfasını kapattırsın. Kızımın adını nasıl geçirebiliriler. Babamları bekletiyoruz önce bize alışsın diye. Bu ne saçmalık." babamın sinirle söyledikleri ile annem "Asım sakin ol biraz, daha Özge'nin nasıl olduğunu, görüp görmediğini bilmiyoruz. Özge bir uyansın önce, hem Armin gerekli cevabı vermiş." demişti.
Görmüştüm, hatta sadece görmekle kalmayıp ağlama krizi geçirmiştim. Hakkımda yazılanları gördükten sonra günlerin patlamasını yaşamıştım.
"Baba annem haklı sakinliğini korumaya çalış." Sezgin abinin söyledikleri ile daha fazla olduğum yerde beklememeye karar vermiştim.
"Günaydın!" Harfleri uzatıp selam vererek salona girdiğimde herkesin yüzündeki buruk gülümsemeler ile karşılanmıştım.
Kendi kendime yettirince üzülmüştüm zaten, bir de ailemi üzmek gibi bir derdim yoktu. Her zaman ki gibi hiçbir şey yokmuş gibi dolaşmakta problem yoktu.
"Günaydın anneciğim." annemin ardından salondaki herkesten karşılık almıştım.
"Armin oğlum git Ardıç'ı uyandır kahvaltıya geçelim." diyen babam ile Armin onu onaylamıştı, Armin kalkmadan "Ben uyandırırım." diyerek oturduğum koltuktan kalkmıştm. Ardıç ve Sezgin abi ile yeterine iletişimde bulunamıyorduk, biraz onu toparlayabilirdik.
Salondan çıktığımda aynı hızla merdivenleri de çıkmıştım.
İkinci kata çıkıp Ardıç'ın odası olduğunu bildiğim odanın önüne gelmiştim, kapıyı birkaç kez tıklattığımda içeriden "Gel." sesi gelmişti. İçeri girdiğimde yatağın ucunda oturup gözlerini ovuşturarak kapıya bakan Ardıç'ı görmüştüm.
"Günaydın." dediğimde ondan karşılık olarak "Günaydın abisi." Cevabını almıştım.
"Kahvaltıya çağırıyorlar." Beni onayladığında "Ayılayım inerim." Demişti.
"Tamamdır." Dediğimde başka diyecek bir şey olmadığından odadan çıkmak için kapıya yönelmiştim.
"Özge." Arkamı dönüp ona baktığımda o gülümseyerek "Hande Yener dinlesek, bana kombin yapsak." Demişti.
Odanın içinde yanına ilerlediğimde "Şarkı bende, kombin bende." Demiştim.
O onayladığında telefonunu bana verip ayaklanmıştı.
Telefonu açık halde verdiği için Spotify'a girip Acele Etme ile DJ'lik serüvenime başlamıştım.
"Eğer istiyorsa
Kalp sonunu kendi seçer
Aşk yaşıyorsa
Yasakları deler geçer"Ardıç'ın giyinme odasına geçtiğimizde nelerin nerede olduğunu anlatmıştı bana.
"Hava nasıl bugün?" Diye sorduğumda "Baktım ben kalkınca 19 derece." Demişti.
"Ceket ya da mont yok o zaman."
"Yok." Bana hak verdiğinde kombini üzerine oluşturmak için sweatlerin olduğu kısımdan lacivert Polo Bear sweat almış ve onu ortadaki adanın üstüne koymuştum.
"Altına tech mi giysem?"
"Nereye gideceksin ki bugün?" Sorduğum soru ile "Sen, ben, Armin senin okul kıyafetlerini ve kitaplarını almaya gideceğiz." Demişti.
"Siyah giy, bende siyah tech giyerim." Dediğimde o eşofmanlarının asılı olduğunu kısımdan dört farklı siyah tech çıkartmıştı. İkisi tamamen siyahken, diğer ikisinin amblemleri farklı renkti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sil Baştan
Short StoryOn yedi sene sonra sil baştan yazılan bir hayat. "Ben... kendi ailemi tanımak istiyorum." söylemek istediklerimi söylemenin verdiği rahatlık ile derin bir nefes verdim. Bakışlarımı yerden kaldırmaya birileri ile gözgöze gelmeye çekiniyorum. Yine de...