21.BÖLÜM: Hissedilen Hissler

5.8K 278 177
                                    


Sellam.

Çarşamba günü doğum günüm kutlamazsanız bu bölüm tarzı bölümleri unutun djsnksnsjs (son kısımda anlayacaksınız bölüm tarzı dediğim şeyi)

Şarkılar;
Bi taraf siyah bi taraf beyaz
Beyaz
Bir beyaz orkide

21. Bölüm
Hissedilen hisler

Gözlerimi son 5 saattir olduğu gibi bir duvardan alıp diğerine dokunduruyordum. Yapacak hiç bir şey yoktu. Cihan uyuduktan sonra biraz uyumayı denemiş başarılı olamayınca
Yemek yemiştim.

Sonra tekrar uyumayı denemiş yine uyuyamamıştım.

Gece uyuduğum uyku bana fazlasıyla yetmişti.

Yattığım yataktan kaltığımda güneş doğmuş geçmiş gidiyordu bile,

Cihana döndüğümde ise hala aynı pozisyonda uyumaya devam ediyordu.

Camın kenarına gelerek karşıdaki dağlara baktım uzun uzun.

Pencerenin önünde geçirdiğim dakikaların ardından cihan hareketlenince uyanır diye heves ile ona dönsem de

Ağzından acı dolu mırıltılar döküldüğünde yanına gitmek istesem de olduğum yerde kalmaya devam ederek pencerenin mermerin e tutundum.

Yatakta yan dönerek uyumaya tekrar devam ederken sinirle ayağımı yere vurdum.

Sıkıntıdan ölecektim.

(Cihan ve uyuma şekil fjdnjdn)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Cihan ve uyuma şekil fjdnjdn)

Pencere kenarından tekrar yatağa giderek uzandım.

🪅🪅🪅

"Cihan içerde, " Uyku ile uyanıklık arasındaki yerde iken duyduğum sese dikkat kesildim.

"O kız da mı? " Duyduğum Ali'nin sesi ile yataktan hızla kalkmıştım. Yatakta ayaklarımı sarkıtarak uyku mahmurluğunu atmam ve olayı idrak etmem saniyelerimi almıştı.

Küçücük odanın izin verdiği hızda koşarak kapıyı kilitledim sırtımı kapıya yaslayarak derin derin nefes alıp vererek nefesimi düzenlemeye çalıştım. "Sen git. " Kapının hemen arkasından gelen ses ile sanki biri beni kapının arkasından kendine çekecek hissine karşılık kapıdan uzaklaştım.

Kapının arkasına bir şeyler koymalıydım. Kesinlikle,

Kafamı toparlayamasamda kendime komut vermeye ve uygulamaya çalışıyordum her ne kadar başarısız olsamda,

Mahkum Hisler | ARA VERİLDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin