Geçen sefer sınır geçilmediği için bir tık kırgınım. Yeni bölüm ne zaman gelir bilmiyorum. 🦋🦋
Sezon finali yapmayı düşünsem de daha tam belli değil 💞
Keyifli okumalar Dilerim 🫂💞
Pehlivan etlerin büyük bir kısmını pişirdiği zaman hep birlikte masaya geçmiştik. Burada olan misafirlere ek olarak eşleri de geldiğinde haliyle masada da kalabalıklaşmıştık
Yanımda oturan Cihana bakarak kulağına doğru, "sanki fazlalık gibiyim. " Dedim. Aliye Hanım sadece ilk geldiğimde kim olduğumu sormuştu. Ardından hoşgeldin bile demeden Ali ile konuşmuş ardından kendi misafirleri ile ilgilenmişti
Cihan geldikten sonra da bu böyle olmuştu pilav yapmamı söylemişti sadece ve o dakikadan sonra da bir daha benimle muhatap olmamıştı.
"Saçmalama Liyan. " Dedi uyarır bir tonda kendince haklı olabilirdi. Ama bence değildi. Annesi benimle ilgilenmiyordu ve gerçek misafir bendim.
"Cihan al sen buradan kendine, " Diyen Pehlivan tavukların olduğu tabağı bize doğru uzatmıştı.
Tabağı ondan alarak Cihana verdim. Cihan kendisine ve bana tavuk koyarak tekrar eklemesi için Pehlivan a uzatmıştı. Masa da ki geri kalanlar et alırken Cihan,
"sana et koyalım mı? " Diye sordu. Başımı iki yana sallayarak kabul etmedim.Normalde ete bayılmazdım fakat olsa da hayır demezdim. Şuan ise Cihan sevmiyorken ve yemiyorken benimde yemem pek hoş olmazdı.
"Emin misin utanma bak, " Dediğinde başımı kaldırarak yüzüne çevirdim. "Utanmıyorum ben tavuk daha çok seviyorum. " Dedim.
"İyi hadi, " Diyerek ortada duran pilavdan sırasıyla ikimizinde tabağına koydu.
"Cihan bu görev nasıldı Canım? " Diye soran kadın hemen hemen Cihan ile yaşıt gibi duruyordu.
Cihan ile görevi birlikte yaptık sayılırdı. Ben mi cevap verseydim acaba...
"İyiydi." Dedi Cihan düz bir ses tonuyla "yirmi gün kadar kaldı. " Dedi ardından. Neden bu kadar detay veriyordu ki???
"Ne yapıyorsun tam olarak? " Diye soran bu sefer birinin eşiydi. Ama masa da üç kadın iki erkek vardı. Demek ki kadınlardan biri bekardı. Ve umarım hamile olan kadın bekârdır amin...
"Ben pek bir şey yapmıyorum nöbet eğitim falan, iki kere çıktık sadece avlanmaya. " Dedi salatadan da alırken.
"Sınır görevi var diyorlardı. Var mı ondan bir haber. " Dediğinde Cihan annesine bakmış ardından, "yok." Demişti.
"Kayseri'ye döneceğim artık gibi duruyor." Demişti.
"İyi hadi hayırlısı, " Diyerek konuyu kapatmıştı adam. Biz Cihan ile tavuk pilav yerken Pehlivan ise tabağına tavuk, et, köfte ve böbrekten koymuştu. Cihan boşuna midesiz demiyormuş
Tabağımdaki Pilav hariç her şeyi bitirmiştim. Cihan ise sonradan aldığı tavuklarını yiyordu.
Aliye Hanım samimiyetten uzak bir şekilde, "Liyancım sen mi yaptın? " Diye sordu. Bilmiyordu sanki benim yaptığımı
Pehlivan, "bende onu soracaktım çok enfes bir şey olmuş eline sağlık Liyancım. " Demişti sağ olsun. İnandırıcılık dokuz buçuktu...
Keşke tabağında Pilav olsaydı be Pehlivan."Ben yaptım. " Dedim Cihana bakmanaya çalışarak eğer bakarsam güleceğimi biliyordum. Üstelik iki kere karıştırmıştım Pilavı.
Birlikte yapmıştık salatayı ben yapacaktım ama Cihan elini kesersin diyerek kabuğunu soyduğu havucu yedirmiş salatayı yapmama izin vermemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahkum Hisler | ARA VERİLDİ
RomanceKitaplarımın çalınması kopyalanması halinde hukuki işlem başlatılacaktır. Askeri kurgudur. Gece yarısı sevdiği adam tarafından dağ başına teröristlerin inine bırakılan liyan eker. Karakola gitmek için o yoldan geçen üsteğmen cihan dağkır Sonun, s...