38. Bölüm ~ 14 bahar

3.8K 276 450
                                    

Sınır 500 yorum
350 vote

Sınır geçilir ise bayramda üst üste iki özel bölüm atacağım.

"Ali? "

"Ne bu yüzünün hali? " Dediğinde geriye doğru başımı çevirdim. Kapı salon ile iç içe olduğu için hepsinin bakışları bizim üzerimizdeydi.

Tekrar Ali'ye döndüm. "Ali Cihanı çağırır mısın? Lütfen. " Dediğimde

"Hangisi yaptı? " Diye sordu bakışları arkamda olan topluluktaydı. "Ali ne olur Cihanı ara, " Dedim Bir kez daha bana yardım etmesi gerekiyordu ne olacağı umrumda değildi.

"Hangisi, " Dedi bir kez daha amcamlar ise ilk şoku atlatmış bizim yanımıza gelmişlerdi.

"Kimsin sen? " Diyerek Ali'nin üzerine yürüyen amcam beni kapıya doğru itmişti yanımdan geçebilmek için.

"Liyan'ı almaya geldim. " Dedi Ali rahat bir tavırla
Amcam bu haline daha da sinirlenerek "Liyan geç içeri! " Demişti Ali ile karşı karşıya geldiğinde

"Git arabaya Liyan, " Dedi Ali bakışlarını amcamdan çekerek

"Arabaya git birazdan Pehlivan da burada olacak arabada telefonum var ara pehlivanı. " Dediğinde yutkundum. Emre ve diğer amcam da yanımıza geldiğinde dışarıya doğru attığım adıma amcam engel olacak iken

Ali, Amcamın yakasını tutarak kafa atmış ardından yakasındaki elleri ile duvara doğru fırlatmıştı. Hareketleri basit olsa da gücü sandığımdan da fazlaydı.

"Liyan arabaya! " Dedi bir kez daha
Emre ile göz gözeyken elini cebine atarak anahtarı çıkardı. Anahtarı bana uzattığında tereddüt etsem de anahtarı aldım.

"Ne oluyor? " Diyerek gelen babam önce bana ardından Aliye bakmıştı. Ali ise kolumdan tutarak arkasına doğru çekmişti.
"Sen kim oluyorsun? " Diyen babam Ali'nin üzerine bir adım attığında Ali'de babamın üzerine bir adım atarak tavrını koymuştun.

" Tek bir soru sordum. Kim bu hâle getirdi bu kızı? " Dediğinde Emre beni içeri almak için bize doğru adımladığında Ali karşısında duran babamı iterek Emre nin kolunu tutarak yüzüne yumruğunu indirdi. Herkesr karşı tek başınaydı. Ve ısrar ile gitmemi söylüyordu.

"Liyan arabaya! " Arkamı döndüğümde onunda "O adımı atan ayağının parmaklarını dahi sikerim. Kal yerinde, " Dediğini duymuştum.

⛰️⛰️⛰️

"Liyan. " Dediğinde kalçamı yasladığım arabadan yavaşça uzaklaştım. "Arabanın içinde bekleseydin keşke. " Diyerek sürücü kapısını açtı. "Bin hadi sende. " Dediğinde başımı iki yana salladım.

"Cihanı arayalım. O gelsin alsın beni, " Dediğimde açtığı kapıyı kapatarak yanıma geldi. "Pehlivan gelecek aradım buraya gelirken şuan uçakta olduğuna eminim gel hadi, " Dediğinde başımı iki yana salladım.

"Ali ne olur buraya çağır. Ben seninle gelmek istemiyorum. " Dedim. Ayakta duracak bile halim yoktu oysa ki

"Liyan burada beklememiz ne kadar güvenli sanıyorsun gitmemiz gerek. "

"Polisi arayalım beni gelip alsınlar. "
Dediğimde başını iki yana salladı.

"Ailen senden önce gider emin ol. " Dediğinde çenem titredi. "Ne yapacağım o zaman ben? " Diye sordum göz yaşlarım akmaya başlarken Ali, "geleceksin benimle Pehlivanı alacağız havaalanından. " Dedi

Mahkum Hisler | ARA VERİLDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin