Charlotte:
Zaklapla jsem notebook a povzdechla si.Už několik dní si snažím najít nějakou dobrou práci.
Před chvílí jsem skončila vysokou školu a hledám si práci.
Nejprve bych asi chtěla začít nějakou sekretářkou v nějaké dobré firmě a časem se třeba posouvat.
Jenže nemůžu nic najít.
Buď mají všude plno a nebo to není práce, kterou bych chtěla dělat.
Podívala jsem se na hodiny, pak vstala a šla se obléct.
Mám v plánu dojít za rodiči.
Sice nejsme domluveni ale stavím se na návštěvu.
Vzala jsem si klíče od auta a vyjela.
Auto mi dali rodiče k mým 24 narozeninám, jelikož vydělávají dost peněz.
Táta má svou firmu a máma pracuje pod ním.
Seznámili se přes práci a doteď jim to drží
Chtěla bych mít jednou takovou lásku jako mají oni dva.
Mám přítele, ale ten mě poslední rok mlátí.
Nikomu jsem to neřekla.
Jsme spolu už dva roky, první rok byl super a vážně jsem ho milovala ale pak se to nějak zvrtlo, ani nevím jak, začal mě mlátit a psychicky napadat.
Párkrát jsem přemýšlela nad tím, že bych se s ním rozešla, ale bojím se ho, vím, že je schopný všeho možného.
Myslím si, že mě i podvádí, jelikož spolu tak často nespíme a když jo tak je to z mojí strany z donucení.
Po chvíli jsem dorazila před krásný baráček.
Před kterým stálo nějaké další auto.
Nejspíš to bude od pana Biebera.
Hodně se s tátou baví a často tu za ním jezdí.
Má i syna myslím že je o nějaké dva roky starší jak já.
Taky má vlastní firmu.
Párkrát jsem ho viděla, ale to mi mohlo být tak 10 let.
Moc si ho nepamatuju.
Otevřela jsem dveře.
Mám vlastní klíče kdyby něco.
Vyzula jsem si boty a došla do obýváku.
Seděl tam táta, máma a pan Bieber.
,,ahoj, dobrý den" usmála jsem se na všechny.
,,ahoj zlatíčko co ty tady?"zvedla se mamka a políbila mě,,přišla jsem na návštěvu ale asi už jednu máte",,to nevadí aspoň si budu mít s kým já povídat" zasmála se a podívala se na ně dva.
,,ahoj Charlotte" ,,dobrý den" pozdravila jsem ho znovu.
,,tak pojď půjdeme do kuchyně" popošla mamka.
,,tak co už si našla nějakou tu práci" sedly jsme si naproti sobě.
,,ještě ne nikde nikoho nehledaji",,určitě něco najdeš",,snad jo už jsem vážně zoufalá"
V tom tam přišel táta i s panem Bieberem.
,,zlato dala bys nám prosím kousek té úžasné buchty co si pekla"usmal se táta na mámu.
,,určitě"
Zvedla se a šla jim ukrojit.
,,slyšel jsem že hledáš práci Charlotte",,ano hledám ale bohužel žádnou nemůžu najít",,možná bych ti mohl sehnat nějaké místo ve firmě u mého syna",,to vážně?",,jistě, určitě bude mít nějaké místo",,to byste byl moc hodný" usmála jsem se na něj.
,,zajisté dám vědět tvému tátovi a ten ti pak řekne jestli by měl nějaké místo",,moc děkuji strašně byste mi pomohl",,není zač"
,,to by bylo fajn Charlie",,jo to by bylo",,Chrise i znáš takže by to bylo lepší než u nějakého cizího člověka",,no Párkrát jsem ho viděla ale moc si ho nepamatuju"
,,moc se mi nelíbí že by u něho pracovala",,proč ne tati vždyť víš, že už dlouho hledám práci",,ten kluk se mi nelíbí " ještě, že už tu není pan Bieber, tohle by asi neslyšel rád.
Ale vím, že táta toho Chrise neměl nikdy moc v oblibě a já ani nevím proč.
,,uvidíme bylo by to dobre, aspoň dočasně",,no dobře dám ti vědět"
Táta odešel a já jsem se s mamkou zase zapovidala.
******************
Zrovna jsem byla na odchodu, když mi začal zvonit telefon.
Josh.
Můj přítel.
Sakra.
Nedala jsem mu vědět, že jsem pryč.
Nejspíš je u mě.
,,ano?" Zvedla jsem to.
,,kde si Charlotto?!",,u rodičů",,tos mi to nemohla aspoň napsat?!",,promiň nenapadlo mě to ale už jedu zpátky za chvíli budu doma",,to si myslím, nemysli si že tě to obejde bez trestu",,dobře už pojedu" tipla jsem to a zhluboka vydechla.
,,tak já teda jedu",,dobře pozdravuj Joshe a někdy ať přijede i on" mamka ho má celkem rada, jen kdyby věděla o tom co mi dělá.
,,určitě" ,,ahoj",,papa" políbila mě a já pak už jela.
______________________________________
Takzeeee první díl nového pribehuuuu!!!!!!!! Snad se vám líbí a těšíte se na další. Už mám několik dílů ještě je trochu upravím a budu je nějak srozumitelně vydávat aby mi potom nedošly díly a já neměla co vydávat takže tedkom možná i dva za den a budu k tomu I dopisovat další!!!!! Takže se máte na co těšit myslím si že z mých příběhu bude tento ten nejlepší, samozřejmě do budoucna budou ještě lepší!!!!
Tak papa a užijte si to!❤️
ČTEŠ
HE'S FOOL!
Romancemladá Charlotte(25 let) hledá svou první práci po ukončení vysoké školy. Co se stane, když ji kamarád jejího otce doporučí právě Christophera. Christopher(27let) má vážnou nemoc, schizofrenii a přesto vede velmi rozjetou firmu a daří se mu. Jak si p...