Pátek...
Dnes je soud.
Chris nám oboum nechal volno, jelikož ten soud je už v 10 hodin dopoledne.
Teď jsem u sebe doma a jsem totálně nervózní.
Chris pro mě má přijet, pojedeme tam spolu.
Jsem ráda, že tam pojede se mnou on.
Od toho, co jsme se spolu vyspali se mezi námi nic nestalo, jsem za to ráda protože chci těď mít klid.
Chris na mě sice někdy pohledy házel, ale já se ovládala.
Slyšela jsem zvonek a tak jsem se rozběhla ke dveřím.
,,ahoj" pozdravil mě.
,,ahoj" vydechla jsem veškerý vzduch.
,,jsi nervózní?",,strašně moc, bojím se, že nebude mít žádný trest",,to nemůžou musí mít trest" uklidňoval mě.
,,ale co když se něco pokazí, strašně se bojím, zase ho uvidím a nevím jestli to zvládnu" začala jsem vyšilovat.
,,hej, hej Charlie klid, všechno dobře dopadne" uklidnil mě a chytil za ruku.
Podívala jsem se na naše spojené ruce, je to divné.
Nejspíš si to taky uvědomil a pustil mě.
,,můžeme jet?",,jo"
******************
Zrovna předvolali Chrise aby šel svědčit.
Já sedím přímo naproti Joshe, který mě zabíjí pohledem.
Mám svého právníka a on svého taky.
Podívala jsem se na Chrise, který vešel do místnosti.
,,dobrý den" pozdravil všechny.
,,dobrý den pane Biebere" pozdravila ho soudkyně, zeptala se ho jaký má ke mně vztah a na všechny detaily.
,,jsem tady slečny Baldwin šéf v práci"
,,to je hovadina, šukáte spolu, proto tě tady vzala!" Vykřikl na něj Josh.
Mela jsem slzy v očích.
Soudkyně ho napomenula a jeho právník mu něco řekl.
Soudkyně se dále začala vyptávat Chrise.
,,jak už jsem řekl jsem slečny Charlotte šéf, vždy když přicházela do práce jsem si na ni všimal modřín, hodně jich měla na obličeji a častokrát jsem viděl i otisky rukou"
Josh tam začal něco mumlat, ale já mu rozuměla.
,,jasně a při šukání jich viděl mnohem více" tímhle se vlastně přiznal, že mě mlátil.
Ale Soudkyně ho neslyšela.
Po chvíli Chris odešel a přišel nějaký kámoš od Joshe, který byl jeho svědek.
********************
,,teď rozhodneme o rozsudku pana Joshe" Všichni jsme se postavili a odešli než se rozhodne co a jak.
Rozešla jsem se za Chrisem.
,,myslím, že dostane pár let za mřížemi" podíval se na Joshe.
Taky jsem se na něj podívala on si nás nevšímal.
,,taky doufám" Josh se otočil a vražedně se na mě podíval.
Otočila jsem se pryč od něj.
,,nechceš pak ke mně? Udělám ti nějaký dobrý oběd",,tak jo, jsem zvědavá jak vaříš",,úžasně" usmál se Chris.
ČTEŠ
HE'S FOOL!
Romancemladá Charlotte(25 let) hledá svou první práci po ukončení vysoké školy. Co se stane, když ji kamarád jejího otce doporučí právě Christophera. Christopher(27let) má vážnou nemoc, schizofrenii a přesto vede velmi rozjetou firmu a daří se mu. Jak si p...