12. Florida

60 3 2
                                    

Po asi 10 minutách, tu konečně Přiběhl udýchaný Ben.

,,je tam pořád?",,jo" hned jak jsem to dořekla se z kanceláře ozvala hrozná rána.

,,dobře čekejte tady uklidním ho" jen jsem kývla.

Vážně se ho docela bojím.

Měla jsem z toho husí kůži.

Udělal by mi něco kdybych neodešla???

Ben pomalu otevřel dveře a pak vešel.

Hned za sebou Zavřel ale i tak jsem mohla slyšet co říkali jelikož mluvili nahlas.

,,co tu děláš vypadni!" Zasyčel na něj Chris.,,Chrisi musíš se uklidnit, měl jsi dnes ráno prášky?",,nechej mě být" ,,prosím chci ti jen pomoct, měl jsi je nebo ne?",,nevím asi ne!",,musíš si je vzít teď ano? Málem jsi ublížil Charlotte, to přece nechceš ne? Nechceš ubližovat ženám" nejspíš se uklidnil, protože už jsem nic neslyšela.

Po chvíli vyšel Ben ven z kanceláře.

,,tak co?",,dal jsem mu prášky, dnes ráno je totiž vynechal proto se chová takhle, ale muselo ho něco naštvat, nebo ty prášky nebere vůbec, ale pokud si zapomněl vzít jen dnes tak se muselo něco stát" nechci mu říkat o tom dnešku.

Musela bych mu říct i o Joshovi a to nechci.

Ví to jen Chris a nikomu jinému to říkat nechci.

Ale teď se změní takže to je už jedno.

,,to teda nevím",,to je jedno zeptám se ho až bude více v klidu, teď ho vezmu domu",,dobře" nechci aby se ho ptal snad mu Chris nic neřekne.

,,vy si dejte už taky volno, teď to s ním asi bude těžší",,asi mi teda neřeknete co s ním je že?",,to asi ne, Chris vám to možná někdy řekne je to pro něj osobní",,jasně" oba jsme se rozešli zpátky za Chrisem.

Stála jsem za Benem takže na mě moc neviděl.

Seděl na židli s hlavou v rukách.

,,Chrisi pojď odvezu tě domu" jen se na něj podíval a nic neříkal.

Potichu se zvedl a rozešel se za ním.

Když procházel kolem mě tak se na mě letmo podíval a promluvil.

,,promiň" hned co to dořekl se opět rozešel a společně s Benem odešli.

Vážně by mě zajímalo co mu je.

Měl táta vážně pravdu? Je to blázen?

To by přece ale nemohl vést firmu.

Nejspíš má jen nějakou poruchu ale blázen?!

To ne.

Třeba mi to jednou řekne.

Chvíli po nich jsem se taky rozhodla odejít.

Stejně nemám žádnou práci, Chris mi ani nic neposlal, takže poslechnu Bena a pojedu domů.

Bude tam čekat Josh.

Hrozně moc doufám, že se vážně změní a bude to zase ten starý Josh, do kterého jsem se zamilovala.

***************
Christopher

,,dej si sprchu více tě to probere, teď jsi z těch prášku mimo" rozkazal mi Ben.

Na nic jsem se nezmohl jen jsem kývl a rozešel se do sprchy.

***************

,,myslíš, že si o mně Charlotte myslí, že jsem nějaký psychopat?" Přišel jsem zpět za Benem do obýváku.

HE'S FOOL!Kde žijí příběhy. Začni objevovat