Když jsme konečně došli domu, což nám trvalo, protože jsme byli opilí a furt se něčemu smáli a padali.
,,bože mě už se nechce ani do sprchy" zastěžovala jsem si a lehla si na gauč.
,,zajdeme si ráno společně" ušklíbl se Chris.
,,jasně" zasmála jsem se.
,,nechceš mě aspoň pustit si sednout?" Řekl Chris s pohledem na mě rozvalenou přes celý gauč.
Posadila jsem se a tak si taky mohl sednout.
,,hrozně mě nasral ten Steve!",,jo mě to nebylo vůbec příjemné",,příště pokud půjde on tak já nejdu, neměl jsem tě tam vůbec brát teď se mi tě bude snažit vzít" natiskl se na mě.
,,ehm...Chrisi?",,jo?" Povzdechl si se zavřenýma očima.
Já jsem seděla a on byl o mě opřený.
,,no víš Liv mi něco řekla...",,a co?" Podíval se konečně na mě.
,,říkali, že...že se na mě díváš nějak jinak",,co? Jak jako? Nechápu tě" zasmál se opile.
Mě už ta opilosti nějak přešla.
,,no prý z-zamilovaně, a souhlasili s ní i Alex a Ben" sklopila jsem pohled.
,,a ty jim věříš?" Řekl už normálně.
,,no já nevím, právě pro to se tě ptám",,vždyť já sám jsem říkal, že vztah nechci, a doufám, že ani ty ke mně nemáš žádné city, protože to by pak nefungovalo, nesmíš se do mě zamilovat, nefungovalo by nám to" řekl vážně
Říkala jsem jim to.
,,říkala jsem jim to, ale prý to vidí",,tím pádem mají asi vidiny, pokud si to myslí z toho, že jsem se tě zastával tak jsou naivní, nebylo ti to příjemné a já to viděl, Steve je kreten a tak jsem mu prostě praštil" pokrčil ramenama.
,,dobře"kývla jsem.
To je vše co jsem potřebovala vědět.
,,nejsi zamilovaná, že ne?" Zeptal se upřeně.
,,n-ne jasně, že ne" ve skutečnosti si nejsem jistá.
Mám ho ráda a cítím se s ním dobře, ale to určitě jen protože jsem předtím měla Joshe a ten se nechoval dobře, tak si myslím, že k Chrosvi něco cítím ale není to tak.
Určitě to je takhle.
Nesmím se zamilovat, Chris to takhle řekl a já nechci riskovat, že by tohle mezi námi skončilo jen kvůli mým citům.
**********************
Když jsem se ráno probudila, byla jsem ještě strašně unavená, ale musím do práce.
Spala jsem v pokoji pro hosty, s Chrisem spím v jeho posteli jen když tam usneme po sexu, jinak jdu vždy do pokoje pro hosty.
Nejsme ve vztahu, takže by bylo divné kdybych tam šla jen tak, aniž by se mezi námi něco stalo a včera bylo pozdě a byli jsme unavení.
Trochu lituju, že jsem tak moc pila.
V koupelně jsem se oplachla vyčistila zuby, oblékla se a pak se rozešla do kuchyně.
,,dobré ráno" otočil se na mě Chris.
,,ahoj" pousmála jsem se.
Necítím se moc dobře, pamatuju si o čem jsme včera večer mluvili.
Ani jsem si nestihla sednout a hned mi na stole přistály vajíčka.
,,dekuju" poděkovala jsem Překvapeně.
ČTEŠ
HE'S FOOL!
Romancemladá Charlotte(25 let) hledá svou první práci po ukončení vysoké školy. Co se stane, když ji kamarád jejího otce doporučí právě Christophera. Christopher(27let) má vážnou nemoc, schizofrenii a přesto vede velmi rozjetou firmu a daří se mu. Jak si p...