Christopher
Po vyčerpávajícím druhém kole jsme se rozhodli, že si uděláme oběd.,,tak na co máš chuť?",,dala bych si špagety",,dobře tak se do toho pustím",,ty to uděláš?",,no jasně, vždyť už jsem ti říkal, že ti někdy něco uvařím",,dobře, jsem zvědavá",,budou to ty nejlepší špagety co jsi kdy měla" zasmála se tomu.
***************
,,tak jaké jsou?" Zeptal jsem se když ochutnala.
,,lepší jsem nejedla" zamumlala s plnou pusou.
V klidu jsme si je oba snědli a já dal pak nádobí do dřezu.
,,umyju to"rozešla se k tomu.
,,to nemusíš",,přece tady nebudeš mít nepořádek",,za chvili tu prijde uklízečka a uklidí to",,ty máš I uklízečku?",,jo, abych nemusel uklízet" zasmál jsem se.
Mám peníze tak proč ne.
,,i tak aspoň nebude mít tolik práce"
,,notaak" natiskl jsem se na ni když se znova otočila.
Přitiskl jsem ji k lince a ona lehce zavzdychala. Otočil jsem si ji celém k sobě a políbil ji.
Začal jsem ji opečovávat krk a ona vzdychala.
Vyzvedl jsem si ji na ruce a posadil na linku.
Hlavou jsem se posunul mezi její roztažené nohy a přesunul si ji blíž.
Na sobě měla jen kalhotky a triko, takže jsem to neměl tak těžké se svlékáním.
,,p-počkej neříkal si, že má přijít uklízečka??"vyhrkla když jsem ji sundal kalhotky ,,to stihneme"
Jazykem jsem ji začal opečovávat a lizat.
,,Chrisi!" Opřela se o skříňky nad její hlavou.
Nahlas vzdychala.
,,jsi výborná" zamumlal jsem stále mezi jejima nohama.
Chytila mě za vlasy a přitahovala si mě blíž.
,,u-už budu!" S výkřikem mého jména se po chvíli udělala.
Hned když jsem se vrátil k jejím rtům jsme slyšeli klíče ve dveřích.
Tak to bylo o fous.
Charlie rychle seskočila a doběhla si pro kalhotky, které jsem někde odhodil.
Jenže si je nestihla obléct a Ophelia vešla do kuchyně.
,,Ježíš pardon" hned se otočila a tak se charlie rychle oblékla.
Pořád měla ale jen kalhotky a tak se schovala za mě.
,,moc se omlouvám nevěděla jsem" začal se omlouvat, když se znova otočila.
,,nic se neděje Ophelio",,to já se omlouvám, je to trapné"zrudla Charlie.
,,to nic chápu to" pousmála se.
Tak tohle je trošku trapas.
********************
Charlotte
,,Chrisi",,ano?" Podíval se na mě když jsem přišla ze záchodu.,,potřebovala bych domů",,proč? Můžeš tu zůstat" ušklibl se.
,,ja vím, ale asi pojedu spíš domů, hodil by jsi mě prosím? Nemám tu auto nechala jsem ho u práce",,zůstaň tu, prosím vždyť je sobota, určitě nemáš žádné plány ne?",,nemám, ráda bych tu zůstala ale nemám tu žádné věci"
,,tak já tě hodím domu zajdes si pro věci a pojedeme zpátky ke mně? Co ty na to? Můžeš tady zůstat až do pondělí a pojedeme spolu do práce, stejně nemáš auto",,ty to asi vážně chceš že?",,budeš mít ten nejlepší víkend" zavlnil obočím a ja hned pochopila na co tim naráží.
,,no dobře" usmála jsem se.
,,věděl jsem, že to zapůsobí"
,,zajedeme první ale prosím pro ty věci?",,jasně tak pojď"
*****************
Chris zaparkoval na parkovišti před bytem.
,,jdeš?"Zeptal se mě, když jsem delší dobu seděla v autě.
,,pořád mám takový špatný pocit, bojím se, že tam na mě někdy prostě bude čekat Josh, taky na ten byt nemám vůbec dobré vzpomínky kvůli němu" podívala jsem se mu do očí.
,,tak já tam půjdu s tebou jo?",,nemusíš",,půjdu aspoň se podívám jaké to tam máš"
Oba jsme vystoupili a rozešli se do bytu.
,,máš to tu moc pěkné" promluvil když se tu rozhlížel.
,,děkuju, zajdu si rychle pro věci a můžeme jít"
Rychle jsem si sbalila všechny potřebné věci jako hygienu, oblečení, nabíječku a další menší věci.
,,můžeme jít" Došla jsem za Chrisem a všimla si, že si prohlíží fotku mě a Joshe, kterou tu mám.
,,musím všechny ty fotky dát pryč",,proč už jsi to dávno neudělala?",,nevím nějak nebyl čas a neměla jsem na to sílu, všechny ty fotky jsou ještě z doby kdy to bylo super" sklopila jsem hlavu.
,,tak jo pojď" chytil mě kolem ramen a rozešel se se mnou pryč.
****************
,,nejez mi to!" Plácla jsem ho po ruce když mi ujidal sýr.
Právě dělám pizzu, protože mě napadlo, že když on udělal snídani tak já udělám večeři.
,,bude se to dát jíst?" Zasmál se a znovu začal ujidat.
,,no prosím? To bude ta nejlepší pizza, kterou si kdy měl",,tak jo věřím ti",,měl by jsi" zasmála jsem se.
Chvíli byl ticho a pak jsem najednou cítila ruce kolem mého pasu.
,,co děláš?" Uchechtla jsem se.
,,víš že jsi sexy když vaříš?",,vím",,to je dobře, protože jsi sakra sexy" začal mě líbat na krku a já si to užívala.
Přestala jsem dělat pizzu a jen si to užívala.
Otočil mě čelem k němu.
Začal mě líbat a já mu to samozřejmě oplácela.
Tohle všechno jsem si na Floridě nechala ujít.
,,musím to dát do trouby" zašeptala jsem.
,,nedělej že se ti to nelíbí",,líbí ale chci to tam jen dát"
Pustil mě a tak jsem tu pizzu mohla dát konečně do trouby.
Když jsem jí zavřela hned se na mě nalepil.
,,potrebuju tě" zašeptal mi do ucha.
*******************
,,no tak to už se asi nebude dát jist" podívala jsem se na úplně spálenou pizzu.
,,měl jsem pravdu, že se to nebude dát jist",,přestaň! Bylo by to dobré to ty jsi mě nechtěl pustit ji vyndat",,o tom teda nevím",,no jasně" zasmála jsem se.
,,neobjednáme si něco?",,tak jo",,máš ráda činu?",,jo nudle",,dobře tak já je objednám jo?",,zaplatím ti to",,ne! Nechci nic zaplatit",,ale",,žádné ale chci ti to objednat já",,dobře dekuju"
______________________________________
Začíná to být trošičku spicyyy.
Jinak tohle je můj poslední předepsaný díl, takže odteď bude trvat trošičku déle než vydám novou část, jelikož trvá pár dní než vymyslím a napíšu pro mě perfektní díl.
Ale budu se snažit to vydávat často 💕
ČTEŠ
HE'S FOOL!
Romancemladá Charlotte(25 let) hledá svou první práci po ukončení vysoké školy. Co se stane, když ji kamarád jejího otce doporučí právě Christophera. Christopher(27let) má vážnou nemoc, schizofrenii a přesto vede velmi rozjetou firmu a daří se mu. Jak si p...