34. I'll wait for you to say it

34 5 1
                                    

️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️
Ahojkyyy doufám že mi tu ještě někdo zbyl protože asi měsíc nic nevycházelo, moc se za to omlouvám a doufám že se to zlepší. Vůbec se nějak nedokážu dokopat k tomu abych něco nějak srozumitelně sepsala, mám hrozně moc nápadů a vše se mi to v hlavě motá a pak nic nenapíšu. Doufám že se na nezlobte budu se snažit to zlepšit. Taky bych vás chtěla poprosit aby jste mi pomohli pokud máte nějaké uzasne nápady na pokračování příběhu ráda je tu dám, stačí do komentářů napsat co by jste chteli. Nemusí to být úplně přesně aby jste nepřišli o překvapení ale jen nějaké malé nápady a z toho něco vyberu a napíšu nějakou dobrou kapitolu. Dekuju mooooc💕💕💕

Charlotte
Po práci jsme šli hned ke Chrisovi domů.

Pořád nevím co si o tom celém mám myslet, chci mu věřit, ale část mě pořád nějak pochybuje a nevěří, že to myslí vážně.

Doufám ale že říká pravdu.

Miluju ho a chci to zkusit.

,,pojď sem" roztáhl ruce Chris, když jsem přišla ze záchodu a tím naznačoval abych si lehla k němu na gauč.

Udělala jsem to a přitulila se k němu.

,,tak krásně voníš"řekl, zasmála jsem se mu,,nečuchej mě"taky se zasmál a pak mě políbil.

Začali jsme se líbat a postupně přidávat na rychlosti.

Chris mi rukama sjel na boky a hladil mě.

Chtěl mi sundat tričko ale odtáhla jsem se.

,,děje se něco?",,mohli by jsme spolu dnes prosím nespat?",,cože?",,jen bych chtěla abys mi dokázal, že tohle neděláš jen kvůli sexu"sklopila jsem pohled.

Cítím se špatně tohle říkat, ale vážně chci aby mi to nějak dokázal.

,,dobře, dokážu ti to, můžeme se jen mazlit to je stokrát lepší" přitáhl si mě blíž k sobě a obejmul mě.

,,děkuju" zašeptala jsem a pak si položila hlavu na jeho hruď.

,,mám tě rád a chci ti dokázat, že to myslím vážně, jen mi musíš dát čas a já ti ta slova řeknu",,pokud se budeš chovat tak jako teď tak ti dám kolik času budeš potřebovat, miluju tě"pousmála jsem se na něj a čekala na jeho reakci, to je poprvé co jsem mu to řekla takhle do očí.

Usmál se a v objeti mě sevřel ještě více.

,,měli by jsme rodičům říct, že jsme spolu"promluvil do ticha,,měli by jsme, ale nejsem si jistá jak by to vzal táta",,no jo má se mnou vlastně problém" uchechtl se Chris.

,,tak mu to nebudeme říkat" vydechla jsem,,asi to tak bude lepší",,jsi v pořádku?",,jo jen mě mrzí, že si o mně někteří myslí to co tvůj táta",,nemysli na to já tě miluju takového jaký jsi" políbila jsem ho.

*******************

Včera jsem zůstala na noc u Chrise takže jsme dnes jeli spolu do práce.

,,Lottie pojď sem prosím" Slyšela jsem Chrise jak na mě volá a tak jsem se vydala za ním.

Christopher
,,ano?" Přišla ke mně do kanceláře.

,,jen zítra máme opět schůzku tak bych potřeboval aby jsi všem zase rozeslala maily",,jasně"usmála se tak krásně jako vždy.

,,pojď sem" ukázal jsem aby šla ke mně,,copak"zachichotala se,,dneska ti to sluší",,vždyť vypadám jako každý den",,no právě tobě to sluší každý den"polibil jsem ji, usmála se do polibku a pak se odtáhla.

Hned když se odtáhla tak do kanceláře někdo vešel bez klepání.

Charlie ode mě hned odstoupila a oba jsme se podívali kdo to je.

Táta.

,,čau tati neumíš klepat?",,ale vždyť jsem tvůj otec a bývalý ředitel" podíval se na Char.

,,dobrý den" pozdravila ho a podala mu ruku,,ahoj Charlotte, můžu tě poprosit o kávu?",,určitě" Rychle se podívala na mě a pak odešla do naší menší kuchyně udělat kávu.

,,co se na ni tak díváš"zeptal se vyzvídavě táta,,co? Nedívám" řekl jsem nervózně.

,,ale jo" zasmál se,,že vy mezi sebou něco máte" nemůžu mu to říct protože by se to pak dozvěděl táta Char,,nic mezi sebou nemáme tak to neřeš!" Řekl jsem otráveně.

,,jak chceš"pak Char donesla kávu,,dekuju" jen kývla a odešla k sobě do kanceláře.

Snažil jsem se na ni vůbec nedívat ale prostě to nešlo a musel jsem se na ni podívat když odcházela.

Podíval jsem se zpátky na tátu a ten se šibalsky usmíval.

Protočil jsem očima a pak jsme začali řešit to proč tu přišel.

*******************

,,miluju když spíš u mě" obejmul jsem Char.

,,já to miluju taky, stejně jako miluju tebe" zůstal jsem potichu.

Pořád ze sebe nějak nedokážu ty slova dostat.

Doufám, že tím Char nějak od sebe neodradí.

,,v pořádku nemusíš mi to říct zpátky já si počkám"pohladila mě po tváři,,jsi úžasná"polibil jsem ji.

Začali jsme se líbat vášnivěji a rychleji.

Pomalu jsme začali couvat směr ložnice a více na sebe sahali.

Když jsme došli do ložnice, hned jsme ze sebe sundali oblečení a pak jsme prožili tu nejkrásnější a nejdelší noc.

Tohle bylo úplně jiné, bylo to totiž krásně pomilovani, chtěl jsem ji pomilovat aby jsem ji udělal šťastnější.

-----------------------------------------
😘😘kratší kapitola, ale hned máte další😘😘

HE'S FOOL!Kde žijí příběhy. Začni objevovat