25. Lunch with his family

63 3 0
                                    

Uběhl další týden.

Pátek.

Celý týden byl v pohodě, nic zajímavého se nedělo, s Chrisem jsem v pohodě a jen doufám, že to naše pravidlo dodržuje.

Jinak jsem u něj byla dost často.

Vždy k němu jezdím já po práci a buď tam přespím, nebo jedu domu.

On ke mně nejezdí.

Přece jen má velký barák, takže toho využíváme a spíme spolu kdekoliv.

Užívám si to s ním.

Teď už za chvili končíme v práci.

Dnes končíme ve čtyři a je půl.

Dneska se mi to zdálo nějaké dlouhé, s Chrisem jsem se moc neviděla, měl nějakou dlouhou schůzku a pak pořád někam chodil.

Já vyplňovala nějaké papíry psala emaily a různé takové věci.

Někdo mi zaklepal na kancelář a tak jsem řekla dále.

Vešel Chris.

,,ahoj" usmál se na mě a tak jsem mu to vrátila.

,,ahoj" přešel ke mně a pohladil mě po boku, když jsem se postavila.

,,dneska už klidně můžeš jít domů",,vážně?",,jo teď už není co dělat",,dobře dekuju" pousmála jsem se na něj.

Zmáčkl mi zadek a dravě mě políbil.

Potichu jsem zavdychala.

,,nedělej mi to" zašeptal mi do ucha.

,,nic nedělám to ty mě osaháváš" zasmála jsem se.

Po chvíli jsme se od sebe odtáhli.

V práci jsme spolu nikdy nic neměli a tak to zůstane oba totiž v práci nic dělat nechceme.

Jsme zodpovědní a ne nějací puberťáci.

,,tak já půjdu jo? Ty už jdeš taky?",,jo za chvilku půjdu",,dobře"

Sbalila jsem si všechny mé věci a pak se rozloučila.

Dnes spolu nebudeme jelikož Chris jde někam s Benem.

,,tak ahoj",,ahoj zítra jo?",,co zítra? Jsme spolu domluveni? Já totiž nemůže jdu k rodičům na oběd, promiň",,já tam jdu taky přece" zasmál se.

,,cože??",,no to nevíš? Tvoji rodiče pozvali moji rodinu na oběd",,co?? To mi nikdo neřekl, řekli mi jen, že mám přijít na oběd!",,tak tam budu taky no",,ale to nejde! Musím si něco vymyslet, nemůžu s tebou být u jednoho stolu",,proboha proč?",,protože to bude divné! Rodiče o nás neví a ani nesmí vědět, nemůžu být u jednoho stolu stebou i s rodičema, když máme mezi sebou tohle",,kdo říká, že se to dozví",,já vím ale prostě bude to divné vedle tebe sedět, když vím, co vše spolu děláme",,bude tě to znervózňovat??" Zeptal se takovým sexy hlasem.

,,jo!",,tak s tím ti nepomůžu" zasmál se.

,,a taky o nas ví moje sestra",,vážně??",,jo"

,,no bohužel budeš to muset přežít" poplácal mě po zadku a odtáhl se ode mě.

,,super"

,,po tom ke mně můžeš jet a být u mě zase celý víkend",,to zní dobře"

,,dobře tak půjdeme"

Oba jsme se sbalili a odešli z práce.

***************
Právě je 10 hodin a já se chystám na ten oběd.

HE'S FOOL!Kde žijí příběhy. Začni objevovat