30. Don't touch her!

77 3 0
                                    

Ráno jsem se probudil první, podíval jsem se na Charlie a až pak jsem si uvědomil jak vlastně ležíme.

Ona mi leží na hrudi, má přes mě přehozenou nohu a já ji objímám.

Je mi to příjemné.

Po včerejšku se cítím hned lépe, měl jsem ji to říct už dávno a předešli by jsme všemu tomu špatnému.

Včera jsme spolu ani nespali oba jsme neměli náladu, Char byla ještě trochu špatná z toho co se stalo na tom večírku a já jsem pořád jen nad něčím přemýšlel.

Začalo se mi chtít na záchod a tak jsem se nějak dostal ze sevření Char a odešel na záchod, který mám propojený s ložnicí.

Když jsem se vrátil zpátky do ložnice, tak už byla Charlotte vzhůru.

,,dobré ráno"pozdravil jsem ji a ona mi to oplatila.

,,dobré" usmála se.

,,asi jsme spali v objetí"uchechtl jsem se a začal se převlékat.

,,fakt?"posadila se.

,,jo",,promiň jestli to to vadilo, měl jsi mě normálně odsunout"zašeptala ještě rozespale.

,,mě to vůbec nevadilo, aspoň jsem se dobře vyspal, někdy mám totiž noční můry"jen se usmála a přikývla.

,,můžu si zajít do sprchy?"Zvedla obočí.

,,jasně že můžeš, proč se vůbec ptáš, chovejte se tu jako doma"dořekl jsem to a pak odešel do kuchyně.

Udělám nám snídani, nejspíš lívance.

Připravil jsem si těsto a pak je mohl začít dělat.

Tak v polovině dělání lívanců, přišla Charlie v mojem tričku a jen kalhotkách.

Proč mi tohle dělá hned po ránu.

Poznal jsem na ni ale, že je nějaká nesvá.

,,děje se něco?"otočil jsem se zády k lívancům.

,,emm ne..." takže jo.

,,můžeš mi říct pokud se něco děje, výslechnu tě, tak jako jsi mě vyslechla ty"pousmál jsem se na ni.

,,já jen, přijdu si tak divně",,cože?",,omlouvám se ti, že se chovám tak divně, ale já se cítím zvláštně, včera jsme spolu nic neměli a já si vlastně rikam proč tu jsem, protože mě tady asi nechceš, když jsem ti včera nic nedala a ještě jsem tu spala...",,co to povídáš Charlie?"Rozešel jsem se k ní.

,,myslíš si, že tě mám jen na sex?",,já nevím ale tak proto tu jezdím",,to není vůbec pravda, nemám tě jen na sex, včera jsme nic nedělali protože jsem tě chtěl nechat odpočinout po tom co se stalo s tím hajzlem, vyslechla jsi mě a rozumíme si, rozhodně po tobě nechci pořád jen sex, mám tě rád a jsi moje dobrá kamarádka",,máš mě rád?" Zeptala se radostně.

,,jasně že jo, jsme přece KAMARÁDI s výhodama" zvyraznil jsem to kamarádi aby to pochopila, aby pochopila, že není jen na moje uspokojení.

,,taky tě mám ráda jako kamaráda"

,,pojď sem" přitáhl jsem si ji do obětí.

Po chvíli jsem se odtáhl a vrátil se k těm lívancům.

,,dáš si lívance?"otočil jsem se hlavou na ni.

,,moc ráda" sedla si ke stolu na barovou židli a dívala se na mě.

,,nechtěl by jsi být kuchař?",,teď asi úplně ne, ale kdybych přišel o práci tak je to plán B"zasmál jsem se a ona se mnou.

**********************

HE'S FOOL!Kde žijí příběhy. Začni objevovat