9. Will you look after him?

60 3 3
                                    

Je 10 hodin a já teď přicházím ze schůzky.

Charlotte by měla být ve své kanceláři, jelikož nebyla se mnou.

Co mě překvapilo, když jsem vešel do mé kanceláře, byl Ben i s Leem, který seděl u mého stolu a Charlotte mu podávala kávu.

,,dobrý den Charlotte a čau Bene co tady děláš, byl jsi tu včera"pak jsem Pohladil i Lea,,ahoj stlejdo!",,nazdar chlape"

,,potřebuju s něčím poradit je to vážné",,jo dobře počkej jen si odložit věci, Charlotte budete tak hodná a donesete mi taky kafe prosím" usmál jsem se na ni.

,,jasně" odběhla k našemu kávovarů a začala dělat kávu.

Po chvíli mi ji přinesla, já ji poděkoval a sedl si ke stolu za Benem.

,,ehm Charlotte je mi to blbé, ale nemohla by jste prosím na chvíli pohlídat Lea? Pokud teda nemáte žádnou důležitou práci" oba dva se podívali na mě.

,,určitě pokud teda můžu",,jasně určitě teď nemáme nic důležitého"

,,Leo teď jsi půjdeš tady na chvíli pohrát s Charlotte ano?",,dobže" seskočil z Bena a Charlotte ho vzala za ruku.

Vypadá s ním úžasné a hned si s ním začala povídat.

Miluju ženy, které mají rády děti.

A ona jako jedna vypadá.

,,co se na ni tak díváš?",,co? Nedívám",,vidím tě",,Ježíš nedívám se na ní, to jsi přišel jen kvůli tomu abys do mě mohl mlet?",,ne sorry, je to vážnější",,tak co?"

,,noo chtěl bych Kate požádat o ruku",,vážně? To je super Kamo",,koupil jsem už i prstýnek",,fakt máš ho tu?",,jo" z kapsy vyndal černou krabičku a v ní byl krásný prstýnek s lehkým diamantem.

,,tyvole ten je nádherný Kate se teda má",,myslíš",,určitě bude nadšená, kdy to chceš udělat?",,chci už zítra",,zítra?!!",,jo máme oba dva volno chtěl bych ji udělat hezky den, vezmu ji někam na oběd pak by jsme někde šli mám pár plánu kde no a tam ji požádal",,to bude hodně pěkné myslím že Kate omdlí",,snad ne pak bych omdlel i já"

,,myslíš, že je to dobrý nápad?",,no jasně, máte spolu syna, milujete se já myslím, že je čas na svatbu"

,,ale mám na tebe ještě jednu takovou prosbu",,ano?",,potřeboval bych pohlídat Lea",,aha, no jako já bych ti rád pomohl, ale jsem v práci",,sakra nevím kam ho dám, jako můžu ho vzít s námi ale chtěl jsem to udělat romantické a večer no vždyť víš" zasmál se.

,,a prarodiče?",, moji i Kate jsou společně na nějaké dovolené"

,,víš co tak já ti ho pohlídam",,vážně? Ale jak, jsi v práci, nechci tě zatěžovat",,vezmu ho sebou nějak ho zabavím a pak půjdeme ke mně",,vážně? Ale nevadí ti to nechci tě využívat",,prosím tě přece si chceš s Kate užít, pohlídám ho bude u mě i spát neboj nějak to vymyslím",,jsi fakt nejlepší díky moc",,přivezeš ho ráno teda?",,jo ještě ti napíšu v kolik a potom si ho i ráno vyzvednu",,jasně ",,fakt díky moc, musíš mi držet palce ať si to Kate nerozmysli",,prosím tě jen si klekneš a už ti začne říkat ano" oba jsme se zasmáli.

Pak si Ben zašel pro Lea.

Přeju mu to, s Kate mu to sluší, doufám, že si mě aspoň vezme za svědka.

Chalotte:
Neslyšela jsem co tam řešily.

Jak jsem zjistila tak se ten chlapeček jmenuje Leo.

Je strašně roztomilý.

Hned si se mnou začal povídat, moc jsme si rozuměli.

,,a ty máš nějakého soulozence?"Zeptal se mě, jelikož jsem se ho já ptala jestli má nějakého sourozence.

,,já mám, mám mladší sestru",,fakt a jak se jmenuje?",,jmenuje se Sophie"

Jen se usmál a dále nic neříkal, jelikož si pro něj přišel Ben pokud si to pamatuji dobře.

,,tak pojď Leo už půjdeme",,už? Já ještě nechci Charlotte je moje nová kamaladka" Ben se na mě podíval a trochu se usmál.

,,omlouvám se" promluvil na mě.

,,,nemáte za co Leo je super taky je to můj kamarád že?",jo! Tati můžeme tady ještě někdy plijít?",,určitě pokud bude mít strejda a Charlotte čas víš oni tady pracujou",,aha tak tady plijdeme",,tak jo budu se na tebe těšit" usmála jsem se na něj.

,,děkuju za pohlídání, něco jsme řešili a to nemohl Leo slyšet",,jasně v pohodě kdykoliv ho pohlídám máte vážně úžasného syna a skvěle výchovného" ,,děku-" přerušila ho strašně obrovská rána která šla od pana Biebera.

,,ehmm vydržte zajdu se tam podívat" jen jsem kývla.

Slyšela jsem jen, že mluví na Biebera a ten jen něco mumla.

,,tati! Takže tu ještě budeme?" Vyběhl Leo za jeho tátou.

Rozešla jsem se za ním.

,,miláčku běž prosím tě na chvíli ještě s Charlotte vedle" otočil se na nás.

Viděla jsem Biebera, který vypadal jako by viděl nějakého ďábla.

Něco si sám sobě říkal.

,,vezmete ho prosím ještě na chvíli? Prosím",,určitě"

,,tati co se stalo stlejdovi?",,bez prosím za Charlotte ano?",,pojď Leo půjdeme si ještě kreslit máš rád kreslení?",,Joo! Já lad kleslím auta",,super tak mi nějaké nakreslíš jo?",,joo"

Odvedla jsem ho do kanceláře.

Po chvíli ,co byl Leo zabavený do malování, jsem se rozešla zpátky za Bieberem a Benem.

,,co se stalo?" Ben se na mě rychle otočil.

,,ehmm no on, to je takové složité",,děje se mu to co předtím?",,co se mu dělo předtím? Už se tak někdy před vámi choval?",,no ano jednou rozbil skleničku a rozházel papíry, byl nějaký naštvaný a říkal nějaké blbosti, trochu na mě křičel, druhy den, ale říkal, že to tak někdy mívá, že je výbušný a říkal divný",,j-jo no někdy to tak má",,takže i teď?",,ano",,a co přesně mu je?",,omlouvám se ale to vám říct nemůžu, kdyby to sám Chris chtěl řekl by vám to, ale je to pro něj osobní věc a nechce to nikomu říkat, vím to jen já a jeho rodina"

,,kurva už dost dopiče!!" Trochu jsem nadskočila.

,,Chrisi klid!",,tak ať jdou už ale doprdele!",,neboj dám ti prášky, na vem si je"
Zadívala jsem se na krabičku prášku, ale nepoznám, na co jsou.

,,nejspíš ho odvezu domů, a vy asi taky půjdete domu ne?",,ne já mám ještě práci, Pán Bieber mi poslal maily",,tak si dejte volno určitě mu to vadit nebude když tak, tak to vezmu na sebe",,d-dobře"

,,jo a Charlotte nemohl bych vás ještě o něco poprosit, omlouvám se, že vás tak využívám, ale zítra má Chris hlídat Lea bere ho sebou do práce, prosím dohlédnete na něj taky? Ne, že bych Chrisovi nevěřil, ale teď má nějakou svoji další mán-... ehmm prostě má blbé období",,jasně",,děkuju"

______________________________________

V mojí hlavě je Leo ten nejrostomilejší chlapeček na světě!!!🥹

Jinak vážně se moc omlouvám, pokud v celém příběhu nebude něco srozumitelné ohledně schizofrenie, něco jsem si o tom četla, ale i tak to určitě nebude vše úplně správě, pořád nevím jak to úplně funguje, takže mějte ohled!❤️

Děkuju!💋💋💋💋

HE'S FOOL!Kde žijí příběhy. Začni objevovat