32. You have to realize you love her

91 3 2
                                    

Nějak v 9 hodin večer jsme došli zpátky k Chrisovi.

,,co ti je?" Vyhrkl Chris hned co Zavřel dveře.

,,cože?",,celý večer se chováš strašně divně a jsi úplně odtažitá!" Rozmáchl se rukama.

Sakra on to poznal.

,,nic to neřeš" nechci to řešit, musela bych mu totiž říct pravdu a to nechci.

,,to ti nevěřím něco ti je a dokud mi to neřekneš tak tě nenechám na pokoji!" Posadil se na sedačku a díval se upřeně na mě.

Povzdechla jsem si a sedla si vedle něj.

,,nechci ti to říkat, protože by jsi na mě byl naštvaný" sklopila jsem pohled.

,,co je to tak hrozného abych se naštval ? Vyspala ses s někým jiným nebo jsi něco ukradla, někoho si zabila?" Vysmál se mi.

Nebere to vážně a to že si myslí, že bych se vyspala s někým jiným, to trochu bolí.

Ještě když jsem zamilovaná.

,,ne..." šeptla jsem.

Rukou mi za bradu zvedl hlavu tak abych se mu divala do očí.

,,tak mi to řekni" Pohladil mě.

Teď se chová tak hezky, třeba tu je možnost, že mě taky miluje

,,já..." zpozornil,,zamilovala jsem se do tebe" hned mě pustil a posadil se rovně.

Díval se na mě nevěřícně, já jsem se na něho nemohla dívat a tak jsem otočila hlavu pryč od něj.

,,m-myslíš to vážně?"jen jsem pomalu kývla a slzy už mi tekly.

,,doprdele, tohle jsem přesně nechtěl" šeptl a tím mi potvrdil, že mě nemiluje nazpátek.

,,omlouvám se" vzlykla jsem,,bože můj Charlotte!" už dlouho mi neřekl celým jménem a tak jsem věděla, že to je špatné.

,,doprdele neměla ses do mě zamilovat"stoupl si.

,,nemůžu za to" šeptla jsem směrem k němu.

,,a kdo teda?" Vyhrkl,,choval ses tak hezky a já svojim cítům neporučím" zavzlykala jsem.

,,takže za to můžu já?" Zasmál se Nevěřícně,,tak nějak jo" odvrátila jsem od něj pohled.

,,tyvole!" Vykřikl.

,,věděla jsem, že ti to nemám říkat" rozbrečela jsem se a se vzlykama utekla z domu.

Strašně moc jsem to posrala.

Christopher
Tohle se tak strašně posralo, několikrát jsem ji to říkal, to jsem se vážně choval tak dobře?

Choval jsem se úplně normálně.

Teď mě bude nenávidět, ale já nemůžu za to, že nechci lásku a neopětuju ji to.

Určitě mezi námi vše skončí, ale nechci to protože si s ní ten sex vážně užívám a mám ji rád.

Ne nijak s láskou ale vyslechla mě a prostě si rozumíme, ví o moji schizofrenii ale neutekla a zůstala.

Vzal jsem do ruky telefon a vytočil číslo Bena.

,,čau " zvedl to ale já nic neříkal,,halo Chrisi? Vše v pohodě?",,nic není v pohodě" vydechl jsem konečně.

,,stalo se něco?"Zeptal se starostlivě,,můžeš prosím přijet?",,jasně Kamo hned tam jsem dej mi 10 minut" hned po tom to tipl.

HE'S FOOL!Kde žijí příběhy. Začni objevovat