Charlotte
,,ty asi určitě jdeš na ten večírek, že?" Zeptala se mamka.
Všichni čtyři sedíme u stolu v kuchyni a povídáme si, já, Soph, mamka a taťka.
,,na ten z mojí práce?",,ano",,jo jdu už mám i krásné šaty" pochlubila jsem se.
Z
,,vážně? tak mi je ukaž!" vyhrkla šťastně Soph.Vytáhla jsem teda mobil a ukázala jim jednu fotku.
(Autor. Pozn. Charlie má na sobě jen ty krásné bílé šaty, ten chlupatý kabátek, nebo co to je, tak to nemá)
,,no páni ty jsi krásná" vydechla mamka a taťka i Sophie souhlasili.
,,děkuju"
,,my jsme taky byli pozvání, od rodičů Chrise" řekl najednou taťka,,vážně? A půjdete?",,jo nejspíš se tam ukážeme, Sophie vezmeme sebou samozřejmě",,to bude super" v realitě to tak super nebude, určitě budou chtít mluvit se mnou i s Chrisem a zase se ho budou ptát jak mi to jde.
A taky tam jdu se Zackem.
,,a nemáš náhodou nějaký doprovod" usmál se mamka.
A je to tady.
,,vlastně mám" pousmála jsem se.
,,vážně? A kdo to je" Sophie se na mě nechápavě podívala.
Asi nečekala, že s někým půjdu, když jsme s Chrisem měli to co jsme měli, i když ona vlastně neví, že už to není.
,,je to jeden muž z firmy, nějak jsme si sedli a on se mě zeptal jestli nechci jít s ním",,to je báječně Charliee" objala mě mamka.
,,je aspoň slušný?"vyptával se táta,,ano tati neboj je" aspoň doufám, vlastně ho moc neznám.
,,je to v sobotu, že?" Změnila téma Soph.
,,jo za 2 dny",,já taky ale nemám žádné šaty mami" podívala se Sophie na mamku.
,,zítra můžeme jít něco vybrat jo?",,joo super"
********************
*sobota*
Slyšela jsem venku troubeni auta.To už bude Zack.
Rychle jsem se zkontrolovala v zrcadle a pak šla.
Vlasy a makeup:
ČTEŠ
HE'S FOOL!
Romansamladá Charlotte(25 let) hledá svou první práci po ukončení vysoké školy. Co se stane, když ji kamarád jejího otce doporučí právě Christophera. Christopher(27let) má vážnou nemoc, schizofrenii a přesto vede velmi rozjetou firmu a daří se mu. Jak si p...