15. They are talking about me

55 2 1
                                    

Christopher:
Tak moc mě to naštvalo.

Líbilo se ji to! Tak proč mě od sebe odehnala?!

Je z toho její povedeného přítelíčka tak moc v prdeli, že si ani nechce dopřát trochu hezkých chvil.

Dokázal bych ji ukázat úžasné věci, mohl bych ji dopřát cítit ten dobrý pocit, udělat ji dobře.

Jenže ona se ho tak moc boji, že si mě už snad ani nepřipustím k tělu.

Má ale fakt úžasné rty.

Dokázal bych ji líbat hodiny.

Není to kvůli toho přítele!

Prostě jen nechce!

Nepřitahuješ ji!

Ale ano!

Ona je jiná!

Líbíš se ji!

jen strach!

Jsi odporný!

Nikdo nechce!

Bože!

Zase ty hlasy.

Určitě mají pravdu.

Nesnáším je, vždy když mě něco vyruší tak začnou tak moc křičet.

Potřebuju je nějak utlumit!

Z mini ledničky jsem si vytáhl několik flašek alkoholu a začal je naráz pít.

Tak si jen trochu připlatím když vypiju celou mini ledničku.

**************

Probudil mě nějaký hluk a boucháni na dveře.

Pak jsem taky slyšel hlas.

Charlotte.

Pomalu jsem se zvedl a došel ke dveřím.

Prudce jsem je otevřel a podíval se na ni.

,,panebože Chrisi, kde jsi?! Je čtvrt na jednu, čekala jsem na tebe před hotelem ty jsi ale nepřišel",,cože?",,máš spoždeni!",,kolik je?!",,čtvrt na jednu!",,kurva! Zajdu se převléct a trochu umýt!",,ty jsi pil? Proč ses tak ožral?!",,to ti může být u prdele, můžeš jít čekat před hotel přijdu tam"

***************

,,jsem tu" Přiběhl jsem oblečený v obleku.

Ani jsem si předtím nevšiml v čem je Charlie oblečená.

Má krásné šaty.

Já mám jen obyčejný oblek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Já mám jen obyčejný oblek.

Ona vedle mě oproti mě září.

,,musíme vyjet, budeme tam pozdě",,nemáš se opíjet když víš, že máš druhý den důležitý program",,Ježíš vždyť já vím doprdele, to na mě budeš teď hnusná jen kvůli tomu co se stalo včera??!",,říkala jsem, že na to máš zapomenout, nikdy se to nestalo prosím... a nejsem na tebe hnusná, jen jsem nervózní nikdy jsem na ničem takovém nebyla",,dobře, promiň, nemusíš být nervózní jen na nějakém rádoby koberci vyfotíme pár fotek, já pak přestřihnu nějakou stuhu a pak už je jen večírek s jídlem a alkoholem, budu se tam snažit byt s tebou, protože mi je jasné, že tady nikoho neznáš, ale budu muset byt i s ostatnimi",,já se musím taky fotit??",,no jelikož si moje sekretářka a v hodně věcech mi pomáháš tak se předpokládá, že na fotkách budeš i ty",,dobře",,neboj to bude v klidu" Pohladil mě po stehnu.

HE'S FOOL!Kde žijí příběhy. Začni objevovat