28. I don't want anything with you

68 2 1
                                    

Christopher
Pondělí ráno.

Dnes už do práce musím, sice mi pořád není moc dobře, ale nemůžu nechodit do práce, ještě když jsem šéf.

Celý týden jsem v práci nebyl, měl jsem svoji epizodu.

Jsem rád, že to trvalo jen týden, většinou to je i delší.

Nesnáším když mám deprese, moc nad vším přemýšlím a taky až moc poslouchám všechny hlasy, měl jsem na mále abych si něco neudělal.

Ale měl jsem u sebe Bena a mamku.

Hodně jsem přemýšlel nad Charlotte.

Musím si s ní promluvit, určitě to celé nechápe a taky se mě rozhodně boji, já se jí ale nedivím.

*******************

Tak jo teď jsem došel do kanceláře.

Charlotte bude nejspíš už u sebe v kanceláři.

Rozešel jsem se k ní a zaklepal, když se ozval její tichý hlas, vešel jsem. Její pohled se na mě hned trochu Překvapeně a vyděšeně podíval.

,,c-co tady děláš?"Promluvila první,,pracuju tady" trochu jsem se zasmal nevím jak se mám chovat.

,,Ben tady byl a říkal, že ti něco je",,takže tady vážně šel" Povzdechl jsem si.

Říkal jsem mu ať tu nechodí.

,,jo" sklopila pohled.

,,musíme si promluvit, vážně" podívala se zpátky na mě, když jsem promluvil.

,,já s tebou mluvit nechci" zase odvrátila pohled, tohle mě trochu zaskočilo.

,,cože?",,nechci s tebou mluvit, po tom co jsi udělal a jak ses choval a nikdo mi nechce říct proč se tak chováš",,Char přece mě musíš pochopit, že ti to nechci říkat je to pro mě osobní a-",,ne já jsem to chápala a respektovala, ale teď už nechci, ty zase musíš pochopit že s tebou nechci nic mít pokud mi nechceš říct co s tebou sakra je! Nechci to protože nevím jak reagovat a co dělat, takže nechci pokračovat v ničem mezi nama, chci se vrátit jen k sekretářce a šéfovi" řekla hodně vážně.

,,to nemyslíš vážně?!" Řekl jsem nedůvěřivě.

To nemůže udělat, nechci ji to říkat, ale nechci ji ani ztratit, vyslechla mě když mi nebylo dobře a máme skvělý sex.

,,myslím" podívala se mi do očí.

,,fajn" řekl jsem naštvaně a chystal se odejít.

,,bude schůzka a ty tam jdeš taky tak se připrav"jen kývla.

Já musel hned odejít.

Tohle mi nemůže udělat?!!

******************

Charlotte
Konečně konec schůzky, celou schůzku musím sedět vedle Chrise a to mi vůbec nedělá dobře.

Dnes z něho šla úplně špatná nálada a energie, myslím si, že to poznali všichni.

Taky je tu Zack, který se na mě celou schůzku dívá, nejde to necítít.

Teď ten týden, co tu Chris nebyl jsme se párkrát potkali ve výtahu a povídali si.

Všichni začali pomalu odcházet a my se taky Chystali.

,,Charlotte" ozval se za mnou hlas.

Otočila jsem se a viděla Zacka.

,,emm ahoj, co potřebuješ?" Lehce jsem se usmála, cítila jsem pohled Chrise.

,,jen jsem se tě chtěl zeptat jestli bys nechtěla zajít na oběd až bude pauza? Zvu tě"cože? Zve mě na oběd?

,,no tak klidně, budu ráda",,super, ve 12 dole?",,jo budu tam" zasmála jsem se.

Potom už odešel a tak jsem si vzala své věci, ještě jsem se podívala na Chrise, který Nevěřícně kroutil hlavou.

Pak jsem odešla do své kanceláře.

Třeba bude Zack fajn, zatím ho moc neznám.

Vzhledově to sice není úplně můj typ, ale hnusný není.

*****************

,,ahoj" promluvila jsem na Zacka aby si všiml, že už jsem přišla.

,,ahoj"

,,jdeme?"zeptala jsem se a on šťastně kývl.

Došli jsme do naší jídelny ve firmě.

Mají tu dobré obědy.

Oba jsme si vybrali naše jídlo, Zack to zaplatil a pak jsme si sedli společně ke stolu.

,,tak jak se ti tu zatím pracuje?" Zeptal se mě.

Zapremyslela jsem se co vše se stalo, vše to s Chrisem.

,,ale jo je to super, baví mě to" ohledně práce je to pravda.

,,to je fajn, víš o tom vánočním večírku?",,jo Bieber mi o tom něco říkal",,tak jsem si říkal jestli bys tam nechtěla jít se mnou" to mě jako pozval s ním na večírek? Jako rande? Nebo jak to mám brát?

Ale nic špatného na tom nevidím.

,,proč ne?" Usmála jsem se.

,,vážně?",,jo kde přesně to je a kde?",,už vlastně za týden",,cože to už si musím sehnat nějaké pěkné šaty",,tobě bude slušet všechno" usmál se na mě.

Nějak mě bali.

,,dekuju" zčervenala jsem ani nevím proč.

,,je to v jednom hotelu, Bieber ho vždy celý zarezervuje a spí tam i většina zaměstnanců",,fakt?",,jo můžou tam vlastně spát všichni, každý dostane číslo pokoje a buď tam bude spát nebo pojede domu, no a celý ten večírek je ve velkém sálu v tom hotelu",,to je super takhle pohromadě, má to vymyšlené",,jo to má"

Po tom co jsme si dopovídali a dojedli jídlo, jsem mu poděkovala za oběd a každý jsme šli zase do práce.

Je to s ním docela fajn, je vtipný a milý.

Nevidím na tom nic špatně, že s ním půjdu na ten večírek.

Hned jak jsem vešla do Chrisové kanceláře se na mě podíval.

Jen jsem se na něj letmo podívala a zalezla jsem si do své kanceláře.

Vážně s ním nechci mluvit, jen doufám, že mu už nikdy nepřekročí v práci.

Vůbec mi nevyhovuje, že mám kancelář v té jeho.

-----------------------------------------

💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

HE'S FOOL!Kde žijí příběhy. Začni objevovat