7. Is someone hurting you?

74 4 2
                                    

Další den.

Další práce.

Dnes je pátek.

Takže naposledy do práce a pak víkend.

Normálně bych se na víkend těšila.

Ale ne teď.

Celý víkend budu muset být s Joshem.

Došla jsem do koupelny a podívala se na sebe do zrcadla.

Vykulila jsem oči nad tím, jak velkou modřinu mám.

Tohle nemám šanci zakrýt.

Je strašně velká.

Musela jsem se namalovat trochu víc než vždy, abych tu modřinu aspoň trochu zakryla.

Jenže to vůbec nepomohlo.

Dnes nesmím moc s nikým mluvit.

Alespoň ne dlouho aby si toho nikdo nevšiml.

Vybrala jsem si fit do práce.

Vybrala jsem si fit do práce

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A mohla jsem vyrazit.

Jenže bohužel, zasekla jsem se v zácpě.

Proč mám takovou smůlu.

Stála jsem asi tak 20 minut.

Takže cesta do práce mi netrvala 20 minut ale 40.

Super.

Doufám. že Bieber nebude naštvaný.

Takhle moc dojem neudělám.

Když jsem konečně dojela k firmě, rychle jsem vystoupila z auta a zamířila k výtahu.

Zrovna dnes se mnou muselo jet hodně lidí, takže trvalo dlouho než dojedu úplně nahoru, protože všichni vystupovali a nastupovali.

Konečně jsem dojela do posledního patra a rychle došla ke kanceláři.

Zaklepala jsem a poté vešla.

Pan Bieber zase něco psal na počítači a díval se do papírů.

Jak mě uslyšel, zvedl hlavu a podíval se na mě.

Nemohla jsem rozeznat jestli je naštvaný, jelikož nevydával žádné emoce.

,,dobrý den, já strašně se omlouvám na cestě byla strašná zácpa a já se zasekla a čekala jsem 20 minut, k tomu se mnou ještě jelo hodně lidí ve výtahu a vážně se omlouvám už se to nikdy nestane!" Dostala jsem ze sebe rychle.

,,v klidu slečno Baldwin, chápu, že se tohle někdy stane i mě se tohle děje, není to žádná pohroma",,vážně? Já myslela, že budete naštvaný" vydechla jsem.

Pořád jsem mluvila z dálky aby neviděl mou obrovskou modřinu.

,,proč bych měl být naštvaný, je to v pořádku za to nemůžete vy a navíc dnes nemáme nic důležitého",,dobře děkuju, už se to nestane",,v pořádku" Chtěla jsem jít do mé kanceláře, ale zase mě zastavil.

HE'S FOOL!Kde žijí příběhy. Začni objevovat