35. You can't love this fool!

45 6 1
                                    

Celý týden jsem byla u Chrise a do práce jsme chodili spolu.

Teď spolu budeme i přes víkend.

Právě jsme dojeli ke Chrosvi.

Konečně víkend tento týden v práci byl unavující.

,,mám hlad",,tak já něco uvařím co by sis dal na večeři?",,hmm třeba tvoji úžasnou domácí pizzu",,tak jo" rozešla jsem se do kuchyně a začala to připravovat.

Už se tu chovám jako doma a i se tak cítím.

S Chrisme se cítím doma.

Všimla jsem si, že mi psala mamka, dlouho jsem tam nebyla a už mi chybí.

Vždycky jsem tam jezdila aspoň třikrát do týdne.

Teď jsem tam nebyla více než týden.

Vzala jsem mobil do ruky a přečetla si zprávu.

Zvou mě i Chrise na oběd.

Proč jen nás dva? No možná tam budou i jeho rodiče.

,,lásko!" Zavolala jsem na něj a on hned přišel.

,,ano?",,moji rodiče nás zvou zítra na oběd",,jen nás? Moji rodiče tam nebudou?",,asi ne",,to je divné, myslíš, že něco ví?",,nemají jak",,no možná mají, když byl za mnou v práci táta tak mi říkal jestli mezi sebou něco nemáme že se na tebe prý dívám",,cože? Ty jsi mu to řekl?",,ne nic jsem neřekl ani jsem mu to nepotvrdil ale možná si udělal nějaký svůj obrázek a řekl jim to",,sakra",,ale třeba nás chcou vážně jen pozvat na oběd",,snad"

********************
,,jdeme?"zeptala jsem se Chrise,,nechceš se mi tam bude tam i tvůj táta a já ho proste nezvládnu",,neboj bude to v pohodě před tebou to nijak nedává najevo",,dobře" vylezli jsme z auta a já pak zazvonila.

Po chvilce nám otevřela mamka s úsměvem.

,,konečně ahoj zlatíčko" hned mi dala pusu na tvář a vtáhla mě do objetí.

,,ahoj Chrisi ráda tě zase vidím" usmála se i na Chrise,,dobrý den já vás taky"

,,dlouho jsi tu nebyla Charlie",,já vím promiň v práci toho je dost a nějak nebyl čas",,jasně chápu to" pohladila mě po zádech a zavedla nás do kuchyně.

,,táta tu není?",,ne ještě rychle zajel do obchodu, má nějakou špatnou náladu a tak jsem ho poslala pryč a Soph je u Masona" zasmála se a loktem do mně žduchla.

Taky jsem se zasmála.

,,moji rodiče nepřijedou?"Zeptal se Chris,,ne jste pozvání jen vy dva, byl to Jamesuv napad vás pozvat, zeptat se jak vám to spolu jde a popovídat si"usmála se a otočila se k lince.

Rychle jsem se podívala na Chrise a v tom se ozval zvonek.

,,to bude táta" mamka se rozešla ke dveřím.

,,myslíš že to ví?" Otočila jsem se na Chrise,,nevím ale doufám že ne dnes nemám náladu řešit to s tvým tátou protože jsem si jistý že nebude rád když mě tak moc nesnáší" povzdechl si a opřel se.

Do kuchyně došla mamka i s tátou za zády.

,,ahoj" pozdravila jsem ho,,dobrý den" pozdravil ho i Chris on na nás ale jen kývl.

Mám takový pocit že to ví.

,,tak se posaďte a dáme si to jídlo" mamka všem nabrala jídlo a v tichosti jsme začali jist.

Nějakou dobu bylo úplně ticho ale to pak prolomil Chris.

,,chtěl jste něco řešit? Něco ohledně práce?",,nic ohledně práce to není" zamračil se táta.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 21 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

HE'S FOOL!Kde žijí příběhy. Začni objevovat