2. Lunch, tommorow, interview

77 3 2
                                    

Přijela jsem domů, ale ještě jsem chvíli čekala v autě.

Vůbec se mi tam nechce.

Vím že tam na mě čeká Josh.

Po asi 5 minutách jsem se odhodlala a vyšla z auta směrem ke dveřím.

Odemkla jsem a hned jsem slyšela kroky Joshe.

,,to ti to trvalo" hned měl připomínku.

,,promiň ještě mě zdržela mamka" Chtěla jsem ho obejít a jít se osprchovat ale chytil mě silne za loket a přitáhl zpátky před něj.

,,to si myslíš že to jako nechám jen tak?"zůstala jsem zticha.

Viděla jsem jeho ruku kterou se napřáhal a po té mě uhodil.

Zavřela jsem oci a skrčila se kdyby mě chtěl uhodil ještě jednou.

,,tohle už si nikdy nedovolíš, kdyby si aspoň napsala to bych to nějak zkousl",,promiň vícekrát se to nestane",,si piš že ne"

Věděla jsem že zítra na tváři budu mít obrovskou modřinu.

**************
Ráno jsem se probudila po boku Joshe.

Nevím co si s ním mám počít.

Bojím se ho.

Mamka mi ještě včera psala ať se dnes stavíme na oběd.

I s Joshem samozřejmě.

Vždy se cítím špatně když jsem s ním u mých rodičů.

Dneska tam ale bude i ségra, která byla včera s kámoškou venku.

Teda prý byla s kámoškou podle mě má nějakého frajera.

Je jí 17 ale pořád je to moje malá sestřička a zajímá mě jestli někoho má.

Podle mě má ale nechce mi to říct.

Dnes to z ní ale zkusím dostat.

Potichu jsem vstala tak abych nevzbudila Joshe.

Došla jsem do koupelny a udělala veškerou ranní hygienu a skincare.

Pak jsem šla do kuchyně a rozmýšlela co udělám na snídani.

Vždy dělám i Joshovi.

Nejspíš udělám palačinky.

To je prostě klasika.

Zrovna když jsem dávala poslední palačinku na talíř tak do kuchyně přišel Josh.

,,dobré ráno"

Přešel ke mně a dal mi pusu na tvář, jako kdyby mě včera neseřval.

,,dobré " šeptla jsem.

,,psala mi mamka máme se dnes stavit na oběd",,dobře, v kolik pojedeme",,tak kolem jedenácté jestli může být",,jo",,na" podala jsem mu talíř s palačinkami.

,,ummm děkuju mám hlad"

Sobě jsem si taky nandala a společně jsme je v tichosti snědli.

************
Přijeli jsme před dům rodičů a oba dva vystoupili.

Společně jsme šli ke dveřím a já zazvonila.

Teď uvidíte jak se změní chování Joshe na úplného andilka.

Otevřela nám mamka.

,,konečně jste tady ahoj zlatíčko" obejmula mě a dala mi pusu do vlasů.

Pak se podívala na Joshe.

,,ahoj Joshi ráda tě zase vidím",,ahoj Emily taky tě rád vidím",,tak pojďte dovnitř"

Společně jsme došli do kuchyně za tátou který vařil.

,,čaute děcka" pozdravil nás.

,,ahoj tatínku" uchechtla jsem se.

,,ahoj Ricku" kývl na něj Josh.

,,tak se posaďte zavolám Lily",,já za ní zajdu je v pokoji?",,jo děkuju"

Došla jsem k jejímu pokoji, který je hned vedle mého bývalého pokoje.

Někdy bych se tu ráda vrátila.

Zaklepala jsem a po hlasitým dále jsem vešla.

Otevřela jsem dveře a hned se mi naskytl pohled na Lily a nějakého kluka.

Mohl být tak ve věku Lily.

,,čau sestřičko" podívala jsem se na ni vyzvýdave.

,,ahoj, emm Charlie tohle je Mason můj přítel, Masone tohle je moje starší ségra Charlotte"

,,dobrý den těší mě",,ahoj, tykej mi prosím tě je mi jen 25 a teď se asi budeme vídat častěji" usmála jsem se na něj.

,,no tak už pojďte ale dolů bude oběd"oba dva se hned rozešli za mnou.

Hned když Lily uviděla Joshe tak protočila očima.

Nemá ho moc ráda, to je asi jediná z rodiny.

Možná cítí že není takový svatoušek, což není.

Všichni jsme si sedli a nandali jsme si jídlo.

,,Charlie..." promluvil táta když jsme jedli.

,,ano?",,volal mi Peter Bieber",,jo a?",,no byl za tím jeho synem a ptal se ho jestli by měl nějaké místo u něj ve firmě",,a?",,prý má a to rovnou u něj",,aha a co bych dělala?",,no prý mu teď odpadla sekretářka, jelikož je těhotná, takže bys mohla jít místo ní a pomáhat mu se vším",,to by bylo super, byla bys rovnou u šéfa a měla bys větší praxi hned takhle ze začátku" usmála se na me mamka.

,,jo to jo to by bylo super",,samozřejmě teda musíš první na nějaký menší pohovor kdybys byla nějaká neschopná ale to u tebe nehrozí" usmál se na mě taťka.

,,a stejně někoho potřebuje takže by tě vzal tak či tak",,konečně nějaká práce" pousmala jsem se.

Teď budu doufat ať je ten Bieber v pohodě a není to nějaký egoisticky namachrovany sefik.

,,ale i tak se mi nelíbí že tam budeš",,proč zase tati?!",,vím co je zač je to poradny blázen",,co dělá tak hrozného?",,jeho táta mě prosil ať to nikomu neříkám",,dobře já to posoudim sama, kdy tam mám jít?",,pry můžeš hned zítra",,fajn"

Vážně doufám že to není nějaký blázen jak říká táta.

Uvidím zítra.

,,tos mi neříkala že budeš mít nějakou práci",,jo no dozvěděla jsem se to teprv včera" včera si na mě byl celý den nepříjemný a řval si po mně.

,,aha" takže až přijedeme domu tak bude zase scéna.

Možná mě I zbije.

Bojím se nikdy nevím jak moc mu přeskočí, někdy me prostě zničehonic nic začne mlátit.

,,tak mi řekněte něco o vás, jak ses s Masonem poznala" usmála jsem se na Lily a Masona.

,,noo tento rok k nám přišel do třídy",,takže se znáte měsíc" oba dva kývli a usmali se na sebe.

______________________________________
Pokračování příště 😘

HE'S FOOL!Kde žijí příběhy. Začni objevovat